- Konuyu Başlatan
- #31
- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 7,391
- Tepkime puanı
- 247
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
R-19 sanayide ve şuan R-9 umuz var hemde Broadway qw
Eskisi gibiyim R-9cuyum 12 3 12 3 12 3 qw qw
Eskisi gibiyim R-9cuyum 12 3 12 3 12 3 qw qw
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
arabamız soğuk havalarda tekleme , patlama ve patlama sonrasında hava filtre borularını attırma gibi şeyler yapıyordu .
Egzozdan yoğun beyaz buhar duman karışımı çıkıyordu .
Dün bujileri söktük , soldan sağa 3. Bujide islaklık olduğunu gördük . Diğer üç buji kup kuruydu.
3. Bujinin ıslak olması , silindir kapağının çatlak olması mı yoksa conta mıdır ( conta yazın değişti )
kapakta çatlak varsa bu sorunu nasıl giderebiliriz tamiri mümkün mü ?
- araba su eksiltiyor. Islak olan bujinin yerine diğer kuru bujilerden taktık . 1-2 gün içinde tekrar söküp sızdırma varmı acaba diye kontrol yapacaz .
Arabamız Cuma günü öğlenden sonra itibarı ile yollara çıkmış bulunmakta .
Araba rahatladı çok güzel hareket ediyor .
Yapılan uygulamanın sağlıklı olduğunu söyleyebilirim .
Çatlağı yaptırmaya götürdüğümüz usta Çatlakçı Hayati Usta ( Samsun sanayi ) işinin ehli birisi .
Zaten dükkana girdiğimde kol çıkartan bir sürü blok vardı Bizim kaynak çocuk oyuncağıydı kırılmış motorların yanında .
Sonra Havza'ya geldik kapak taşlandı pilanyaya vuruldu . İlk kez kapak taşlandı .
Sonrasında arabayı topladık .
Araba güzel oldu özellikle benzinde çok harika gidiyor . ( Servise gidip oksijen sensörü arıza kaydı silinecek )
1 Hafta sonra motor yağı değişecek , eski yağda su yoktu , motor çapakları eski yağ ile gider diye yeni yağ koymadık .
Toplamda parçası işçiliğin falan : 560 TL oldu .
( İnternet bağlantımda sorun olduğu için cep telefonu interneti kullanıyorum bu nedenle foruma pek giremiyorum . )