- Katılım
- 18 Eki 2010
- Mesajlar
- 1,019
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Selim bu yazdıklarını sıfır araba alırken yapılacaklar veya sıfır araba alım çeklisti diye yeni bir konuda paylaşırsan iyi olur arayanlar konu başlığını daha kolay bulur güzel olmuş bu listeyle gitmek gerek.
Çoğumuz sıfır araç diye güveniyor fazla bakmıyoruz o aanın heyecanı da olunca.
Bende kangoomu alırken renk donanım için sipariş verdim bir ay sonra gelmiş.İzmir MAIS ,yani renaultun kendi en güvenilir bayiisi.Aracı göstermek daha doğrusu göstermemek için bir saate yakın bekledim.Her defasında araç yıkanıyor vs deniliyor , sadece görüp paranın kalan kısmını yatıracaktım daha plaka vs var çünkü yıkamayın gerek yok diyorum ısrarla beklettiler.
Neyse aracın yanına indik aracı aşağı garaja ışığın loş olduğu yere getirdiler .Araca yaklaşınca satışı takip eden bayan arkada kaldı şaşırdım neyse araca yaklaştım ön cam lastiği kedi tırmalaması gibi çizik içinde ama kaputta ,ön cam lastik yanlarında çizik yok .Baktım ön cam lastiğinin çizikleri düzelecek gibi değil bayana ne olmuş bu cama dedim bilmem dedi bir adım daha geriye gitti.Benim canım sıkıldı sıfır araç ,bakarken arkadan servisten gençten birisi bana bakıyor ,hayırdır dedim .Abi geçmiş olsun görünmez kaza dedi ne olmuş dedim aracı indirirken dala çarpmışlar dedi ,antenin yan tarafını gösterdi ben o ana kadar görmemiştim açık renkte olunca.Kıza döndüm direk müdürümle görüştüreyim dedi kaçtı
Olay şöyle olmuş araçlar gelirken üst kattakiler sanırım şöförün molası sırasında ağaca çapmış benimki önde olduğundan kaputu sıyırıp ön cam tavan sıyırmış beklerken İzmir Mais de üstelik pasta cila yapmışlar ,sanırım kız söylemek istedi ama söyletmemişler.Benim aracın arkasındaki 3 kangoo daha çizilmiş birinin tavan barının ön plastiği kırıktı.
Müdürün yanına gittik bana üzülmeyin kusura bakmayın dedi 3 seçenek sundu ,1)indirim + ücretsiz onarım , 2)Para iadesi 3)Aracın yenisinin tekrar siparişi ben bir ay daha bekledim yenisini aldım.
Bayilere güvenmemek gerekiyor .Şimdi Bambam kardeşim de bunları tek renaultta oluyor renault sahipleri bunu önemsemez gibi taş atmış ama önemsiyoruz kardeşim , ama bunlar her markada olabiliyor vw de ,audi de ,range rover da bile (davayı takip etmişsindir).Önemli olan müşteri memnuniyeti.
Aracın yenisini veya para iadesi talep edebilirsiniz boya hatasıysa bilirkişi gerekecek.Durumun zorluğu imzadan sonra aracı çıkardıktan sizin kontrolünüze geçtikten sonra farkedilemesi ve ıspatlaması zor.
Çoğumuz sıfır araç diye güveniyor fazla bakmıyoruz o aanın heyecanı da olunca.
Bende kangoomu alırken renk donanım için sipariş verdim bir ay sonra gelmiş.İzmir MAIS ,yani renaultun kendi en güvenilir bayiisi.Aracı göstermek daha doğrusu göstermemek için bir saate yakın bekledim.Her defasında araç yıkanıyor vs deniliyor , sadece görüp paranın kalan kısmını yatıracaktım daha plaka vs var çünkü yıkamayın gerek yok diyorum ısrarla beklettiler.
Neyse aracın yanına indik aracı aşağı garaja ışığın loş olduğu yere getirdiler .Araca yaklaşınca satışı takip eden bayan arkada kaldı şaşırdım neyse araca yaklaştım ön cam lastiği kedi tırmalaması gibi çizik içinde ama kaputta ,ön cam lastik yanlarında çizik yok .Baktım ön cam lastiğinin çizikleri düzelecek gibi değil bayana ne olmuş bu cama dedim bilmem dedi bir adım daha geriye gitti.Benim canım sıkıldı sıfır araç ,bakarken arkadan servisten gençten birisi bana bakıyor ,hayırdır dedim .Abi geçmiş olsun görünmez kaza dedi ne olmuş dedim aracı indirirken dala çarpmışlar dedi ,antenin yan tarafını gösterdi ben o ana kadar görmemiştim açık renkte olunca.Kıza döndüm direk müdürümle görüştüreyim dedi kaçtı
Olay şöyle olmuş araçlar gelirken üst kattakiler sanırım şöförün molası sırasında ağaca çapmış benimki önde olduğundan kaputu sıyırıp ön cam tavan sıyırmış beklerken İzmir Mais de üstelik pasta cila yapmışlar ,sanırım kız söylemek istedi ama söyletmemişler.Benim aracın arkasındaki 3 kangoo daha çizilmiş birinin tavan barının ön plastiği kırıktı.
Müdürün yanına gittik bana üzülmeyin kusura bakmayın dedi 3 seçenek sundu ,1)indirim + ücretsiz onarım , 2)Para iadesi 3)Aracın yenisinin tekrar siparişi ben bir ay daha bekledim yenisini aldım.
Bayilere güvenmemek gerekiyor .Şimdi Bambam kardeşim de bunları tek renaultta oluyor renault sahipleri bunu önemsemez gibi taş atmış ama önemsiyoruz kardeşim , ama bunlar her markada olabiliyor vw de ,audi de ,range rover da bile (davayı takip etmişsindir).Önemli olan müşteri memnuniyeti.
Aracın yenisini veya para iadesi talep edebilirsiniz boya hatasıysa bilirkişi gerekecek.Durumun zorluğu imzadan sonra aracı çıkardıktan sizin kontrolünüze geçtikten sonra farkedilemesi ve ıspatlaması zor.