Servis aracımı Liften Düşürdü..!

Geçmiş olsun. Adamlarla usulüne uygun konuşun bence. Eğer araç değişimi istiyorsanız "Bakın kardeşim ilginizi alakanızı anlıyorum, teşekkür ediyorum. Bu hasarı karşılaştırmak zaten sizin göreviniz ama bunu yanında vereceğiniz herhangi bir indirim v.s aracımın orjinalliğini geri getirmeyecek ve benim içime sinmeyecek. Ben mais'e müracaat etmeyi, gerekirse tüketici hakları mahkemesine gitmeyi düşünüyorum" diyebilirsiniz. Eğer araç tamiri yanında bundan sonraki birkaç ücretsiz bakım gibi iskontolar düşünüyorsanız. "Ne vereceksiniz bana" gibilerinden konuşabilirsiniz. Ancak 1 haftalık süre iyi niyet değil. Bir de şu var var 1 hafta sonra size "sağdan soldan akıl alıp gelmişsiniz" diyebilirler. Allah kolaylık versin zor bir durum. Yine de gider yapmayın derim. Sakin sakin :eyv
 
geçmiş olsun. ben olsam önümüzdeki en az 3-4 bakımın ücretsiz yapılmasını talep ederdim. tabi bu tamamen sizin ne düşündüğünüze bağlı. yoksa dava açsanız aracınızdaki boyalı olmasından kaynaklanacak değer düşüklüğünüde talep eder kazanırsınız ancak bu zaten 1-2 milyarı geçmez kazansanız bile.

o yüzden o masraflara girmeden müdürle konuşup en az 3-4 bakımı bedavaya getirmenizi tavsiyederim. zaten 3-4 bakım demek 1 milyarı geçen kâr demektir sizin için. oysaki bu bakımların toplam maliyeti servise 150 lirayı geçmez ancak müşteriye 1milyarı aşar.

o yüzden onlarda bu seçeneği kabul eder bence. hem size hem onlara çok kârlı bir orta yol olur.
 
Geçmiş olsun üzüldüm oldukça talihsiz bir olay:(servis gördüğüm kadarı ile iyi niyetli yaklaşmış olaya.Umarım sizi daha fazla mağdur etmeden memnuniyetiniz için servis+bakım anlamında alternatifler sunarak ileriki bakımlarda biraz nefes almanızı sağlar.Ama mutlaka reel olarak aracın değer kaybı nedir ne olmuştur bunun tespitini yaptırın astarı yüzünü geçiyorsa ona göre bir hareket tarzı belirleyin derim.
 
Çok geçmiş olsun. Şartları sonuna kadar zorlayın bence, bırakmayın işin peşini. Sorumlu onlarsa tüm zararınızı karşılamalılar, içinizin rahat etmesi önemli. Araçtan soğursanız eğer hiçbir anlamı da kalmaz.
 
Büyük geçmiş olsun kardeşim. Konuyu baştan sona kadar okudum. Gerçekten çok mantıklı öneriler sunmuş diğer arkadaşlar. Bu önerilerden hangisi sizin için uygun ve içinizi rahat hissettirecekse ona odaklanıp, güzel yolla ona ulaşmayı sağlamalısınız. Umarım istediğiniz güzel bir sonuca kavuşursunuz.
 
Üzücü bi durum geçmiş olsun...
 
teşekkür ederim arkadaşlar cvp larınız için bende şimdi bi arkadaşım aracılığı ile fiat tan tanıdık bir yetkili servis sorumlusu ile görüştüm yapılacak işlemi kabul etmememi bu hataları sonucu aracımda değer düşüklüğü oluştuğunu orjinalliğinin bozulduğunu yeni araç talebinde bulunmamı ısrarcı olmamı baktım olmuyor para talep etmemi söyledi ? bu hasarlar için çok mu fazla olur acaba dedikleri ? yoksa dediği gibi mi yapmam lazım ? kafam karıştı iyicene..
2. el satarken 3 parça boyalı olarak satacaksın otomatik olarak değer kaybın 2000-5000tl arası olacaktır. Benim gibi boya takıntılıların da seçenek olarak baştan eleyeceği kafi... Çok geçmiş olsun ben olsam yenisini isterim sadece o ciğerimi soğutur...
 
Ben olsam eger aracım orjinal ise yeni arac talep ederim, aracı tamir etmeleri gayet normal ama bu yetmez ya yeni arac verecekler yada aracın deger kaybını verecekler. Yada yeni arac alırken güzellik yapacaklar her türlü kozlar elinizde, geçmiş olsun
 
çok geçmiş olsun arkadaşım. aracım lifte alınırken hissettiğim en büyük korku başınıza gelmiş büyük talihsizlik.

servisle varacağınız orta yol ne olursa olsun sözle değil de, yazılı imzalı (servis kaşesi, müdür imzalı) bir şekilde kağıda dökülse iyi olur. en sağlamı noter onaylı olması ama servis yanaşmak istemez.
 
Geri
Üst