- Katılım
- 15 Ara 2017
- Mesajlar
- 43
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 53
Merhabalar arkadaşlar.
Aracımı ilk bakımı olması dolayısıyla yetkili servise götürme zorunluluğu içersinde, servisi arayarak saat 10:00'a randevu aldım. Aldım almasına da, aracım saat 10:00'dan 13:30'a kadar kapının önünde park
halinde bekletildi. Ben ise bol bol TV izleyip kahve içtim. Allah için kahveleri çok güzeldi.
Neyse yemek molası sonrasında lütfedip benim uyarıyla karışık sitemimle aracımı lifte kaldırdılar.
Zaten ilk bakım olduğu içib eften püften, laf ola beri gele parçaları ve yağı değiştirdiler. Neden bu kadar geç aldınız aracımı diye sorduğumda, yoğunluk var o sebeple bekletmek zorunda kaldık sizi dediler.
Peki madem öyle bana sabah saat 10:00'a neden verdiniz diye sordum? Makyajlı dünya güzeli servis elemanı abla gülerek gözlerin yukarı kaldırdı. Neyse 3.5 saat bekleyip yarım saat lifte kalan aracımı
kısa sürede liften indirip kenara çektiler. Servisten önce de adamlara sordum, R-Link 2 2.küsürden 3.3. küsüre güncelleme istiyorum. Android Auto'yu kullanmak istiyorum dedim. Yaparız
sıkıntı yok demişlerdi. Onun içinde 2 saat bekledikten sonra, bunun olamayacağını söyleyip üstüne aracımın lastik rodajını yapmadan ve hatta hatta yıkamadan bana teslim ettiler.
Ben elimde 6. bardak kahvem ve 780 TL'lik faturamla birlikte vezneye giderken çok gereksiz bir servis gününü daha arkamda bıraktım.
Çıkardığım dersler.
1- Megane 4 güzel araba ama bu R-Link 2 olayı işi bozuyor. 112.000 TL verip araba alıyorsun, ekranda harita üyeliğinizin bitmesine az süre kaldı diyor.
2- Servislerin hepsi aynı. Samimiyetsiz ve direk para odaklı. Müşteri memnuniyeti diye birşey söz konusu değil. Mini etekli güzel bayanları ön plana sürüp işin üstünü örtüyorlar. Yer mi anadolu çocuğu? Yiyenler oluyor tabikide... (ben yemedim)
3- Bir sonraki servisi pas geçip, Yine Japon'a dönüp Honda almaya karar verdim. Eşimi ikna çalışmalarına da hızlı bir şekilde başladım.
Fransa'daki olaylar ve Dizel araçların Avrupa genelinde üretiminin durdurulması acaba bizim dizel araçlara nasıl yansır sizce? Kısa vadede Benzinliye dönüş yapmalımıyız?
Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
Aracımı ilk bakımı olması dolayısıyla yetkili servise götürme zorunluluğu içersinde, servisi arayarak saat 10:00'a randevu aldım. Aldım almasına da, aracım saat 10:00'dan 13:30'a kadar kapının önünde park
halinde bekletildi. Ben ise bol bol TV izleyip kahve içtim. Allah için kahveleri çok güzeldi.

Zaten ilk bakım olduğu içib eften püften, laf ola beri gele parçaları ve yağı değiştirdiler. Neden bu kadar geç aldınız aracımı diye sorduğumda, yoğunluk var o sebeple bekletmek zorunda kaldık sizi dediler.
Peki madem öyle bana sabah saat 10:00'a neden verdiniz diye sordum? Makyajlı dünya güzeli servis elemanı abla gülerek gözlerin yukarı kaldırdı. Neyse 3.5 saat bekleyip yarım saat lifte kalan aracımı
kısa sürede liften indirip kenara çektiler. Servisten önce de adamlara sordum, R-Link 2 2.küsürden 3.3. küsüre güncelleme istiyorum. Android Auto'yu kullanmak istiyorum dedim. Yaparız
sıkıntı yok demişlerdi. Onun içinde 2 saat bekledikten sonra, bunun olamayacağını söyleyip üstüne aracımın lastik rodajını yapmadan ve hatta hatta yıkamadan bana teslim ettiler.
Ben elimde 6. bardak kahvem ve 780 TL'lik faturamla birlikte vezneye giderken çok gereksiz bir servis gününü daha arkamda bıraktım.
Çıkardığım dersler.
1- Megane 4 güzel araba ama bu R-Link 2 olayı işi bozuyor. 112.000 TL verip araba alıyorsun, ekranda harita üyeliğinizin bitmesine az süre kaldı diyor.
2- Servislerin hepsi aynı. Samimiyetsiz ve direk para odaklı. Müşteri memnuniyeti diye birşey söz konusu değil. Mini etekli güzel bayanları ön plana sürüp işin üstünü örtüyorlar. Yer mi anadolu çocuğu? Yiyenler oluyor tabikide... (ben yemedim)
3- Bir sonraki servisi pas geçip, Yine Japon'a dönüp Honda almaya karar verdim. Eşimi ikna çalışmalarına da hızlı bir şekilde başladım.
Fransa'daki olaylar ve Dizel araçların Avrupa genelinde üretiminin durdurulması acaba bizim dizel araçlara nasıl yansır sizce? Kısa vadede Benzinliye dönüş yapmalımıyız?
Zaman ayırdığınız için teşekkürler.