Renault megane k7m rolanti sorunu (çözüldü)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cold
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
orjinal buji kobloları 110 lira civarı ama bulabilmek biraz zor maisse sorman lazım yan sanayiside aynı işi görür derler 30 40 lira civarı fiyatı vardır ama kanma..ben yan sanayi takmıştım hemde kaliteli dedikleri ünivardı markası.. dördüncü kablonun bujiyi tutan kısmı bujinin üzerinde kaldı..6 7 ayda kemik gibi oluyor.. bobinleride orjinal kullanmanı tavsiye ederim tanesi 90 lira valeo beyaz ve siyah soket geçer. bujilerinde orjinalleride 30 35 liradır.. yakıt tertibatı ve ateşleme sisteminde pek yan sanayiye kayma üzüyor adamı... yalnız şunu belirtim ben genelde el yatkınlığını sorarım burdaki arkadaşların sizi pas geçmişim :) böyle bi şeyi ilk defa yapıcaksanız siz yapmayın başka birine yaptırın çünkü bir karışıklık yanlış zamanda ateşleme size pahalıya mal olur benden söylemesi.. tekrar geçmiş olsun :)
 
Tamam dikkat ederim ben arabadan anlamam ama bu bobin den bir adet var dimi araçta bobin bi tane alacağız ayrıca bu bujı kablosu sıralaması nasıl ni söyler misin ben bi ayra kafama göre takmıştımda sırasına göre takım diyorum belki yanlış taktık diye böyle yapıyordur ;)

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
hayır iki adettir :D bence siz aracı başka bir ustaya gösterin bobinden şüpheleniyorum diyin onlar gerekli olanları yapıcaktır :)
 
dostum senin dediklerini yaptim buji biji kablosu bobin kil tuh ama araba yine ayni yine ayni :(

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
dostum senin dediklerini yaptim buji biji kablosu bobin kil tuh ama araba yine ayni yine ayni :(

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

hiç bir iyileşme olmadı mı ufak bir değişiklik dahi? eğer olmasıysa ve lpgde hiç bir problemim yok sadece benzinde bu durum diyosan fazla kurcalama çözücem diye daha kötü yapma olasılığın yüksek ben sana şöyle izah edim senin o arızayı bende aldım.. sildirdim beyinden bi süre lpg kullandım gittim yine aynı arıza sonra benzinde kullandım bi süre ondada sıkıntılarım vardı ama boğaz kelebeğindeki ağrıza çıkmadı.bende kiti söktürme kararı aldım devirde yavaş yavaş kendi düzenini aldı devirle ilgili hiç bir problemim yok şu anda çivi gibi ama benim yolum belli kısa mesafe olduğu için söktürdüm senin yolun nasıldır bilmem benzin pahalı.. kısa süreli devirdeki dengesizliği çözmek istiyosanda akü kutup başını söktak bende 1 2 gün iyi oluyordu sonra yine aynıdı durum :)
 
megane 2 de rölanti,tekleme,sabahları stop etme,gaz yememe gibi sorunların cevabı

arkadaşlar ben söylenen,bilinen herşeyi ama herşeyi yaptım. sorun megane 2 lerde egzozlarda çok fazla kurum birikiyormuş.kurum temizlenince araba uçak gibi oldu.nasıl temizlediğime gelince.motorun içine 3 tl ye aldığım pas sökücüden 4 veya 5 saniye öndeki hava müşürünü çıkararak usta sıktı.araba 10 veya 15 sn ye yine bozuk çalıştı.fakat 1 metre ilerleyince egzozdan patlama sesi geldi ve düzeldi.bu patlamadan sonra radyatör suyu daha düzenli çalıştı.şimdi araba süper.mesele egzozun kurumla tıkalı olmasıymış.bunları paylaşmak için az önce foruma üye oldum.egzoz dışında hiçbir şeyi elletmeyin.ayarları bozdurmayın.egzoz kurumla tıkalı olduğu için ustalar sorunları kelebekte,müşürlerde,enjektörlerde,bobinlerde,bujilerde ve aklıma gelmeyen diğer parçalarda arıyorlar.en temiz çözüm egzozcuya gidin tertemiz yapsın.herkese saygılar...
 
Son düzenleme:
o zaman egzoz değişecek . kıhkıh
 
megane 1 coupe 1.6.16v otomatik aracımda yolda giderken birden bire devir yükselmesi bide farketmediğimde yolda giderken stop etme ve sora 5 10 dakika çallışmama problemi var kelebek boğazını falan değiştirdim ama sıkıntım düzelmedi arkadaşlar bu ne olabilir? yardımlarınızı rica ediyorum...
 
megane 1 coupe 1.6.16v otomatik aracımda yolda giderken birden bire devir yükselmesi bide farketmediğimde yolda giderken stop etme ve sora 5 10 dakika çallışmama problemi var kelebek boğazını falan değiştirdim ama sıkıntım düzelmedi arkadaşlar bu ne olabilir? yardımlarınızı rica ediyorum...
bi yerden hava alıyorsun araç ayar yapamıyor büyük ihtimal lpg de varsa tadından yenmez dedikleri olayla baş başasın...:P ateşlemeni kontrol ettir hava alan yer genelde 16 v lerde emmenin oringlerinden oluyor yada enjeksiyon oringlerinden kaçırıyordur.. bana sorarsan lpg varsa sök kurtul arabanın keyfini sür ben öyle yaptım ve mutluyum :)
 
arkadaşlar bende megane 1 2.0 motor 8 valf aracım var benim sorunum motor ilk çalışmada soguk iken stop ediyo ama ısın dıktan sonra problem yok ne yapmam fereki yo ne yaptım sa problemi çözemediler yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Geri
Üst