arkadaşım bahsettiğin sorun çok basit bir sorun sakın korkma benim başımada gelmişti aynısı. ilk yapacağın şey herhangi bir servise gidip orjinal parçayı istetmek olacak fiyatı 80 tl ve bursada ki ana depolarında mevcut. sonra enjektör kütüğünü söküp sadece kütüğe giren oringleri değiştir alttakilere yani motara giren bölümdekilere dokunma. teflon contalarda sıkıntıdan dolayı yeni takılan kauçuk conta yırtılıyor ve ciddi manada benzin kaçırıyor araç. eğer sorunu çözemezsen özelden ulaş yardımcı olmaya çalışırım kabloya gelince yeterki elektrik kaçırmasın ve temasta problem olmasın ide motarlar yapı gereği daha yüksek sıcaklıkta çalıştığından plastik bölümlerde mutlaka böyle kavrulmalar oluyor. enjektörlerin herhangi bir sırası yok kabloda ise motara bakarken senin sağın 1 kütük üzeindeki regülarör ve basınç sensörüne yakın olan taraf 4. oluyor. enjektörlerin altında yüzük seti falan yok direk motara oturuyor. burda tek sıkıntı emme manifoldunun çok zor sökülmesi
ankarada nuh usta var ona uğra yardımcı olur.