Renault 5 Tarihçe

2.0 İDE & F7R Tercihiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    46
Benim zamanımda Miço vardı ahh ahh :)
 
âî âğåìÿ óğîêà êàê ìíå äğî÷èëà îäíîêëàññíèöà

âñòğå÷à îäíîêëàññíèêîâ äàòà íîâûå çåìëè èãğà â îäíîêëàññíèêàõ êûçûëîğäà êàçàëèíñê îäíîêëàññíèêè ïñèõîëîã èçäåâàşòñÿ îäíîêëàññíèêè ÿäğèêîâà åêàòåğèíà îëåãîâíà îäíîêëàññíèê øêîëû 587
 
Laguna


Renault Fluence Fransız otomobil üreticisi Renault tarafından üretilen kompakt bir otomobil. Araba Cordoba, Latin Amerika için Arjantin'de Bursa, Türkiye ve Santa Isabel fabrikada Oyak-Renault fabrikasında inşa edilmiştir.Avustralya pazarı için, Fluence Busan, Güney Kore'de Renault Samsung Motors fabrika kaynaklı. Renault Laguna III resmi olarak Haziran 4, 2007 tarihinde bir basın açıklaması ile duyuruldu. Araba Eylül ayında Frankfurt Motor Show'da tanıtıldı ve 2007 yılının Ekim ayında satışa gitti. Araba 5-kapılı bir emlak ve şimdi bir 3 kapılı coupe olarak, 5-kapılı bir liftback olarak geliyor.Bu üçüncü nesil, platformu D dayalı Nissan Altima ve Nissan Murano ile paylaşılır. Laguna III gelişimi sırasında Aubevoye Teknik Merkezi'nin Elektro-Manyetik Uyumluluk birimi aracılığıyla gitti ilk otomobildir. İlk sunuldu önceki Renault Fluence konsept otomobilin bazı stil ipuçlarını takip 2007 Frankfurt Motor Show, bir konsept otomobil olarak. Üretim versiyonu atkıları çıkarmak Monaco Formula 1 Grand Prix ile örtüşen, 2008 Cannes Film Festivali'nde ortaya çıktı. V6 powered yeni 3.5-litre benzinli 240 hp (175 kW) sunarken yepyeni V6 dCi motor, 235 hp (173 kW) sunar. Laguna Coupé daha sonra 2008 yılı Ekim ayında Paris Motor Show'da genel huzuruna çıktı. 2008 yılı Ocak ayında, olası bir Laguna Sedan casus görüntüleri internette ortaya çıktı. [3] Renault Latitude ve üçüncü nesil (L43) Renault Samsung SM5 Güney Kore'de Renault Samsung Motors tarafından yapılan Laguna III dayanmaktadır. [değiştir] 2010 Facelift Laguna III A makyajlı versiyonu, 2010 Paris Otomobil Fuarı'nda Faz 2, denir ve satış 2010 yılı Kasım ayında başladı.It has agresif bir ön uç büyük modele göre. İfade, Black Edition, Eko İş, Bose, GT 4Control ve Initiale: aralık altı donanım seviyesi etrafında yeniden tasarlandı.
 
Laguna efsanesinin yaşaması gerek
 
başlığı görünce aklıma troleybüs geldi, ben bir türlü boynuzu çıkıp yolda kalındığı hatırlamıyorum annem inatla hatırlatmaya çalışıyor, yahu 4 yaşındayken tedavülden kalkmış zaten nasıl hatırlayayım :D

Ajda'yı, seneler sonra piyasaya çıkacak megane7 yi bile tedavülden kaldırır görürsem şaşmam:cool::cool::cool:
kıhkıh
 
annemden kalma doğan kardeş dergileri vardı 3 cilt, abim de ben de çocukken yine onları okuduk. tadından yenmezdi.

sonra abimden kalma millet çocuklar biriktirilimiş yine bana miras kalmıştı:) ben çocukken ise yeniden çıkarılan milliyet çocuk parlak kağıda, renkli baskısıyla daha çekici olması gerekirken ben samanlı, sararmış, renkleri solmuşlara alıştığımdan belki de görüntü olarak sonra da içerik olarak çekmemişti.

kapı demişken...beşiktaş'ın göbeğinde otururduk, 1. kat çok kolay çıkılabilecek bir kat. balkon kapımız açık yatardık geceleri, 95 te bir hırsız girmeye çalışana kadar. çivilerin çıktığı zaman bizim için.


benim yaşım yetmiyor sanırım bunlara hiç hatırlamıyorum :)

küçül de cebime gir portakalcan:D
 
Blue jean dergisi o zamanların en kral dergisiydi
Her gençlik ateşiylen kavrulan gençler sosyalleşme yolunun en son haberleri ordan takip ederdi
Çok güzel bilgiler olması yanı sıra bazı çürük haberlerde arada söyleniyordu :)
Ama o tatlı anılar hep tatlı olarka geçmişe yönük hatıralar bırakıyor ister istemez
 
Seçmeler kapandı arkadaşlar...:eyv
 
Geri
Üst