- Katılım
- 1 Eyl 2019
- Mesajlar
- 14
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
öncelikle herkese merhaba,
ben ilk defa reno kullanıyorum, ayrıca ilk defa lpg de kullanıyorum. sizin engin tecrubelerinize dayanarak bir kaç sorum olacak, cevaplarsanız sevinirim;
1- 1996 model R19 RN v kayışım Kırklareli'nde kopu, Babaeski sanayide parça bulamadığımız için ona yakın bir kayış taktık, kendi kayışı olmadığı için sıyırıyor. aklımıza da gelmedi orjianal kayş kodunu almak. acaba bu aracın V kayış kodu nedir? üzerine takılan 9,5 x 1375 ama direksiyon pompasının, şarj dinamosunun ve de devir daim pompasının kasnağının kanalına girip kaçırıyor, uzun olduğu için de tam gerilemiyor.
2- ilk defa lpg kullanıyorum ve de karbüratörlü araç. bu nedenle halen sanırım serilik arıyorum. lpg de kullanırken benzine göre hararetim yükseliyor . lpg ustasına götürdüm, bilgisayarla ayar yaptılar fakat durum aynı. sanırım devrini bulduramıyorum, çekişi ve hızlanmasında. sizler hangi devir aralığında kullanıyorsunuz? ben 2500 d/dk vites değiştiriyorum. şehir içi normal sakin kullanımda 1750-2200 arası kullanıyorum.
3- Aracın motoru ısınınca rolanti devri 1200 civarı oluyor ama soğukken 900 civarı. sizce bir problem var mı?
4- benzin göstergesi kontak açık motor çalışmıyorken depodaki benzini gösteriyorken, motoru çalıştrınca dibe iniyor ve depo full olsa da hiç oynamıyor. sizce sorun göstergede mi şamandrada mı acaba?
kaç ustaya götürdüysem farklı farklı şeyler söyleyip müdahele ediyorlar sonuç aynı, bende ustalara ve parçacılara maddi olarak parçalanmaktan sıkıldım. arabayı yeni aldım ama yukarıdaki nedenlerden hiç kullanasım gelmiyor.
şimdiden teşekkür ederim herkese.
ben ilk defa reno kullanıyorum, ayrıca ilk defa lpg de kullanıyorum. sizin engin tecrubelerinize dayanarak bir kaç sorum olacak, cevaplarsanız sevinirim;
1- 1996 model R19 RN v kayışım Kırklareli'nde kopu, Babaeski sanayide parça bulamadığımız için ona yakın bir kayış taktık, kendi kayışı olmadığı için sıyırıyor. aklımıza da gelmedi orjianal kayş kodunu almak. acaba bu aracın V kayış kodu nedir? üzerine takılan 9,5 x 1375 ama direksiyon pompasının, şarj dinamosunun ve de devir daim pompasının kasnağının kanalına girip kaçırıyor, uzun olduğu için de tam gerilemiyor.
2- ilk defa lpg kullanıyorum ve de karbüratörlü araç. bu nedenle halen sanırım serilik arıyorum. lpg de kullanırken benzine göre hararetim yükseliyor . lpg ustasına götürdüm, bilgisayarla ayar yaptılar fakat durum aynı. sanırım devrini bulduramıyorum, çekişi ve hızlanmasında. sizler hangi devir aralığında kullanıyorsunuz? ben 2500 d/dk vites değiştiriyorum. şehir içi normal sakin kullanımda 1750-2200 arası kullanıyorum.
3- Aracın motoru ısınınca rolanti devri 1200 civarı oluyor ama soğukken 900 civarı. sizce bir problem var mı?
4- benzin göstergesi kontak açık motor çalışmıyorken depodaki benzini gösteriyorken, motoru çalıştrınca dibe iniyor ve depo full olsa da hiç oynamıyor. sizce sorun göstergede mi şamandrada mı acaba?
kaç ustaya götürdüysem farklı farklı şeyler söyleyip müdahele ediyorlar sonuç aynı, bende ustalara ve parçacılara maddi olarak parçalanmaktan sıkıldım. arabayı yeni aldım ama yukarıdaki nedenlerden hiç kullanasım gelmiyor.
şimdiden teşekkür ederim herkese.