- Katılım
- 24 May 2018
- Mesajlar
- 666
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 49
Profesyonel fotoğraf makinem olmadığı için kusura bakmayın. Ön Park sensörü ve gündüz ledi ve krom ızgara montajını tamamladım. Araç, Icon modeli tarzı oldu.
Gündüz Ledi:
Güvenlik olarak aküden drekt hat çektim DRL Controller yaptım. Arada 15 Amper sigorta olduğu için yangın tehlikesi ortadan kalktı. Akünün kıvılcım atıp yangın çıkarma ihtimaline karşı yüksek gerilim bantıyla (+) ve (-) kablolar izole edildi. Plastik boruyla hat çekildi. Aralara çekilen kablolar oto soketlerle profesyonel pense ile birleştirildi.
Uyarı: Krom sis farı çerçevesini orjinal alınması gerek. Yan sanayiler uygun değil. Sis farlarınıda 6000k 8000 L beyaz led taktım.
Ön Park Sensörü:
Röle ile direksiyon yanında TCS yanında boş yere konulan yere park bütonu konuldu.ON /OFF ile çalışması için gece ışıklanması içinde Röle ile bağlantı yapıldı. Ön tampon söküldü. Sökmek bayağı zorladı. İç plastik trimler kalitesiz plastikler. 4 sensör için boru çekilerek her dört boru bir tek boru ile birleştirilip park sensörü kabloları bu borulardan ip yardımıyla motor yerinden kokpit yerine geçirdim. Park sensör kutusunu sigorta paneline yapıştırdım. (+) ve (-) hattı harici kablo çekerek sigorta kutusundan aldım. Yangın çıkma ihtimaline karşı yüksek gerilim bantıyla izole ettim. Röle altına bant yapıştırıp park sensör kutusuyla sabitledim.
Izgara:
Motor hava alma ızgarası çok kaliteli değil sıvı contayla sabitledim. Silokonla yapıştırdım gayet sağlam oldu.
Sonuç:
Çok yoruldum. Üstüm başım perişan oldu. Bir haftada tamamladım. İki haftadır kullanıyorum bir sorun yok!
Soru ve yardım için yazabilirsiniz.
https://i.imgyukle.com/2019/06/14/kg6SRQ.jpg
https://imgyukle.com/i/kg6BmM
https://imgyukle.com/i/kg6p6h
https://imgyukle.com/i/kg6sTy
Gündüz Ledi:
Güvenlik olarak aküden drekt hat çektim DRL Controller yaptım. Arada 15 Amper sigorta olduğu için yangın tehlikesi ortadan kalktı. Akünün kıvılcım atıp yangın çıkarma ihtimaline karşı yüksek gerilim bantıyla (+) ve (-) kablolar izole edildi. Plastik boruyla hat çekildi. Aralara çekilen kablolar oto soketlerle profesyonel pense ile birleştirildi.
Uyarı: Krom sis farı çerçevesini orjinal alınması gerek. Yan sanayiler uygun değil. Sis farlarınıda 6000k 8000 L beyaz led taktım.
Ön Park Sensörü:
Röle ile direksiyon yanında TCS yanında boş yere konulan yere park bütonu konuldu.ON /OFF ile çalışması için gece ışıklanması içinde Röle ile bağlantı yapıldı. Ön tampon söküldü. Sökmek bayağı zorladı. İç plastik trimler kalitesiz plastikler. 4 sensör için boru çekilerek her dört boru bir tek boru ile birleştirilip park sensörü kabloları bu borulardan ip yardımıyla motor yerinden kokpit yerine geçirdim. Park sensör kutusunu sigorta paneline yapıştırdım. (+) ve (-) hattı harici kablo çekerek sigorta kutusundan aldım. Yangın çıkma ihtimaline karşı yüksek gerilim bantıyla izole ettim. Röle altına bant yapıştırıp park sensör kutusuyla sabitledim.
Izgara:
Motor hava alma ızgarası çok kaliteli değil sıvı contayla sabitledim. Silokonla yapıştırdım gayet sağlam oldu.
Sonuç:
Çok yoruldum. Üstüm başım perişan oldu. Bir haftada tamamladım. İki haftadır kullanıyorum bir sorun yok!
Soru ve yardım için yazabilirsiniz.
https://i.imgyukle.com/2019/06/14/kg6SRQ.jpg
https://imgyukle.com/i/kg6BmM
https://imgyukle.com/i/kg6p6h
https://imgyukle.com/i/kg6sTy
Son düzenleme: