>>> NAMISTAIN (MASLAK) - ŞAKİR USTA , Alçaltma olayını sordum da ...

Namiştain'a bir kere coil yaptırdım. Jazza yaptırmıştım hem pahalıya yaptılar hemde işçilik berbat ötesiydi. Renault 9 takozu koymuş gacur gucur ses geliyor arabadan soğumuştum resmen basık olcak diye mahvetmiştik. İkitellide parça alıp taktım hallettim bir dahada gitmedim. İzmitte yaptırıyorum coilimi çok memnunum hemde daha uygun. Bu press işi bana mantıklı gelmiyor nedense. Kullanan çok arkadaşım var memnunlar ama bilemiyorum. Ben yayı kesme işlemini kullanmıştım fiestada gayette memnundum. Dersiniziki yay çıkma riski var o da yok çünkü tablaya ayak yaplılarak yay sıkıştırılıyor çıkma riski olmuyor. Press içinse fiyat bence pahalı. Çünkü ilerde orjinal amortisörü kendini koy verecek ve amortisör masrafıda doğacak.
 
Onların yaptığı işlem o kadar basit bişi değil anıl dandik bi uygulama değil yani adamlar yıllardır yapıyo bu işi ki çok sayıda referansları var. Ben tavsiye ederim ben yaptırmayı düşündüm açıkçası konfor kaybı yaşamazsın dediler. Bana h&r yay yada bu işlemi söylediler. Gayet de iyi açıkladılar o kadar sakat bi işlem olsa o kadar kişi gidip bu işlemi yaptırmaz orda bnce tabi karar yaptırcak kişi ye kalmış ben bi zararı olcagını sanmıyorum. şahinlere yapılan uygulamalardan değil bu çünkü

İyide yıllardır yapmaları kesilen yada ısıtılan yayın yol tuttuğunu göstermezki nam ın yaptığı kesme yada ısıtma işlemi ile amortisörlerin milinimi ne kısaltıodu onları yaptığı bi araçla atıyorum koni nin ekipmanlarını takmış bi aracı piste yada yola cıkartıp viraj deniyelim bakalım hangisi daha iyi yola tutunacak orjinal yay amortisörlü hali bile ısıtmadan daha iyi yol tutar ben bunu bilir bunu söylerim yıllardır bu işi yapıyorlar diye sakın yanılmayın kaç defa arge yapıp piste çıkmışlar yada ürünleri hangi motorsporları firmaları kullanmış gelişimine yardımcı olmuş?
3 kuruş ucuz olsun yada araca göre yay yok diye canınızı tehlikeye atmayın arkadaşlar.
 
bu kadar kasarsan işin içinden çıkamazsın yaptırıcaksın olucak biticek ;) farklı biyerde yaptırdım ama bende yaptırdım herkes başka bişey söylüyodu burak abiyi aradım abi dedim byle byle yaptırym mi bi skıntısı varmı dedim yok ben memnunum dedi gittim yaptırdım sende bi an önce git yaptır kafa ütüsüne gerek yok :D başka alternatifinde yok arabamı basıcam illa diosan bu işi yaptırıcan :D
 
bendede 3,5 cm yay vardı namiştain denen olayı yaptırdım biraz daha düşsün die fakat sonradan gittim bir takım daha hr 5 cm yay almak zorunda kaldım konforlu olmuyo bu işlem en güzeli iyi bi yay alıcan öyle düşürücen 450 tl ye hr yay aldım harika bir yay arac 5 cm düştü konfor orjinal gibi
 
İyide yıllardır yapmaları kesilen yada ısıtılan yayın yol tuttuğunu göstermezki nam ın yaptığı kesme yada ısıtma işlemi ile amortisörlerin milinimi ne kısaltıodu onları yaptığı bi araçla atıyorum koni nin ekipmanlarını takmış bi aracı piste yada yola cıkartıp viraj deniyelim bakalım hangisi daha iyi yola tutunacak orjinal yay amortisörlü hali bile ısıtmadan daha iyi yol tutar ben bunu bilir bunu söylerim yıllardır bu işi yapıyorlar diye sakın yanılmayın kaç defa arge yapıp piste çıkmışlar yada ürünleri hangi motorsporları firmaları kullanmış gelişimine yardımcı olmuş?
3 kuruş ucuz olsun yada araca göre yay yok diye canınızı tehlikeye atmayın arkadaşlar.

Olaya farklı açıdan girmişsinz o zaman basalım parayı en iyisini yaptıralım adamlar en iyisi bu demiyo ki zaten ben yaptıran bi kaç kişinin yorumunu paylaştım bu paraya bu o zaman binlerce euro harcıyalım getirtelim tabiki fark olcak :)
 
sakın orjinal yayları presletmeyın ben megane 2 seedan preslettım orjinal yayları 2. viteste araba asırı tıtreme yapıyordu cok sorun cıktı 2.000 tl verip 4 tane orjinal yay alıp tekrar kaldırdım :)
size tavsiyem 200 daha fazla verip spor yay almanız olur daha sonra begenmediginiz veya sorun cıktıgı taktirde orjinal yayları taktırabilirsiniz sürüş konfor kaybı yasıyorsunuz tabiki görüntüye aldanmayın derim :P
 
sakın orjinal yayları presletmeyın ben megane 2 seedan preslettım orjinal yayları 2. viteste araba asırı tıtreme yapıyordu cok sorun cıktı 2.000 tl verip 4 tane orjinal yay alıp tekrar kaldırdım :)
size tavsiyem 200 daha fazla verip spor yay almanız olur daha sonra begenmediginiz veya sorun cıktıgı taktirde orjinal yayları taktırabilirsiniz sürüş konfor kaybı yasıyorsunuz tabiki görüntüye aldanmayın derim :P

O titremenin sebebi aracın düşüklüğüyle alakalıdır, yay press veya coille alakalı değildir. Akslardan dolayı ne kadar basarsanız akslar o kadar zorlanır. Oturduğu yerden ufak bir boşluk olur basmadan dolayı bu titremeyi de o araya küçük bir pul koyarak çözebilirsiniz.
 
Arkadaşlar Kısaca bilgi vermek gerekirse; NAMISTAİN sektörünün 1 numarasıdır. Yaptıkları İşler tamamen garantili ve bu konunun uzmanıdırlar. Ama yay Presletmek mantıklı bir iş değil şahsımca. (tecrübeme dayanarak söylüyorum)

* eğer seri hızlı bir aracınız varsa hele bir de hatchback ise, Virajlarda kesinlikle aracınız atar, yolu tutmaz Allah muhafaza takla atarsınız.
*Bu sebeple Koni sertlik ayarlı spor amortisör ve orj alman bir spor yay prof bir iş ortaya çıkarır. Ama gerçekten pahalıdır.
*Ama aracı rolanti şekilde kullanıyorsanız ucuz yolla aracınızı basmanın ve hiç bir sıkıntı yaşamayacağınız bir yöntemdir NAMIŞTAİN (gidip aksaray dan 150 liralık saçma sapan çin malı spor yaylardan da kat ve kat iyidir)

Umarım kafasında soru işareti olanlara yardımcı olabilmişimdir.
 
İyide yıllardır yapmaları kesilen yada ısıtılan yayın yol tuttuğunu göstermezki nam ın yaptığı kesme yada ısıtma işlemi ile amortisörlerin milinimi ne kısaltıodu onları yaptığı bi araçla atıyorum koni nin ekipmanlarını takmış bi aracı piste yada yola cıkartıp viraj deniyelim bakalım hangisi daha iyi yola tutunacak orjinal yay amortisörlü hali bile ısıtmadan daha iyi yol tutar ben bunu bilir bunu söylerim yıllardır bu işi yapıyorlar diye sakın yanılmayın kaç defa arge yapıp piste çıkmışlar yada ürünleri hangi motorsporları firmaları kullanmış gelişimine yardımcı olmuş?
3 kuruş ucuz olsun yada araca göre yay yok diye canınızı tehlikeye atmayın arkadaşlar.

Öncelikle bu konudaki yanlış bilgilerinizi düzeltmek isterim. Yay press sistemini piyasada ilk NAMİŞTAİN çıkarmıştır. Çoğu bilincsiz kullanıcı ve firmalar araçlardaki yayları keserek veya ısıtarak yayın özelliğini kaybetmesine veya kırılmasına yol acar bunun sonucu ise arac kullanıcılarına maddi ve manevi ciddi sonuçlar doğurabilir. Yay Pressin de hatasız ve sağlıklı olması için yani yayın yapısına fiziki durusuna zarar vermemesi için belli limitleri vardır. Aracınızı yay press sistemiyle MAXİMUM 5 cm' e kadar garantili sorunsuz ve hiç bir sıkıntı yaşamadan tereddütsüz yaptırabilirsiniz. Bu 5 cm den fazla basılmaz demek değil tabiki ama belli araç guruplarında belli bir cm den sonra bu genellikle 5 cm den sonrası içindir . Aracınızın amortisörleri uzun kalır ve yayın boşta kalmasına sebep olur . Bu tip sıkıntılar genellikle müşteriye para gözüyle bakan firmalarda yapılan işlemlerin sonucu araç sahiplerinin cektiği bir sıkıntıdır. Yani YAY PRESS YAPICAK OLAN ARAC SAHİPLERİ KESİNLİKLE 5 CM DEN FAZLA YAY PRESS İSLEMİ YAPTIRMAMALIDIR. 5 cm den fazla istiyorlarsa yaptırcakları yerde mutlaka amortisörlerinin de kısalması gerektiğini belirtmelidir. Ayrıca YAY PRESS sisteminin faydalı yanlarından birisi ise konforunuzun bozulmamasıdır. Aracınızı aynı konforda ve rahatlıkla basık bir şekilde kullanmanızı sağlar . Bir diğer güzel tarafı ise eski haline getirmek yani orjinaline cevirmek istediğiniz zaman bunun mümkün olmasıdır. Örnek 5 cm basıldıysa 5 Cm acma sansınız var demektir. Ekstra Yay press sistemi sırf arac düşürmede kullanılmaz , çoğu arac kullanıcısının aksine araçlarını yükseltmek isteyen araç sahipleri de vardır. Onlar için de bu sistem faydalıdır. Orjinal yaylarınızı kesmeden ısıtmadan herhangi zarar görücek bir işleme maruz kalmadan 1 ila 5 cm arası yükseltebilirler . Tabiki bu aractan araca değişiklik göstermektedir.

ÜRÜNLERİN TESTİ KONUSUNA GELİRSEK YAPTIĞIMIZ AMORTİSÖRLER TSE BELGELİ ve YAPTIĞIMIZ COİLOVER LAR PATENTLİ OLUP . GARANTİ KAPSAMI ALTINDADIR. AYRICA YAPTIĞIMIZ COİLLER'İN YOL TUTUSU VE KONFORU MDC CUSTOMS TARAFINDAN TEST EDİLMİŞ ayrıca FORDRALLYSPORT araclarında yarış için hazırlanıp başarılı geçmiştir.YAPMIŞ OLDUĞUMUZ İŞİN KALİTESİNE REFERANS OLARAK SS MOTORS YENİKÖY MOTORS ASAL SERVİS DOĞUŞ OTO çalıştığımız firmalardan bazılarıdır.

UMARIM AKLINIZDAKİ SORULARA YANIT OLMUŞUMDUR TEŞEKKÜRLER.
 
Öncelikle bu konudaki yanlış bilgilerinizi düzeltmek isterim. Yay press sistemini piyasada ilk NAMİŞTAİN çıkarmıştır. Çoğu bilincsiz kullanıcı ve firmalar araçlardaki yayları keserek veya ısıtarak yayın özelliğini kaybetmesine veya kırılmasına yol acar bunun sonucu ise arac kullanıcılarına maddi ve manevi ciddi sonuçlar doğurabilir. Yay Pressin de hatasız ve sağlıklı olması için yani yayın yapısına fiziki durusuna zarar vermemesi için belli limitleri vardır. Aracınızı yay press sistemiyle MAXİMUM 5 cm' e kadar garantili sorunsuz ve hiç bir sıkıntı yaşamadan tereddütsüz yaptırabilirsiniz. Bu 5 cm den fazla basılmaz demek değil tabiki ama belli araç guruplarında belli bir cm den sonra bu genellikle 5 cm den sonrası içindir . Aracınızın amortisörleri uzun kalır ve yayın boşta kalmasına sebep olur . Bu tip sıkıntılar genellikle müşteriye para gözüyle bakan firmalarda yapılan işlemlerin sonucu araç sahiplerinin cektiği bir sıkıntıdır. Yani YAY PRESS YAPICAK OLAN ARAC SAHİPLERİ KESİNLİKLE 5 CM DEN FAZLA YAY PRESS İSLEMİ YAPTIRMAMALIDIR. 5 cm den fazla istiyorlarsa yaptırcakları yerde mutlaka amortisörlerinin de kısalması gerektiğini belirtmelidir. Ayrıca YAY PRESS sisteminin faydalı yanlarından birisi ise konforunuzun bozulmamasıdır. Aracınızı aynı konforda ve rahatlıkla basık bir şekilde kullanmanızı sağlar . Bir diğer güzel tarafı ise eski haline getirmek yani orjinaline cevirmek istediğiniz zaman bunun mümkün olmasıdır. Örnek 5 cm basıldıysa 5 Cm acma sansınız var demektir. Ekstra Yay press sistemi sırf arac düşürmede kullanılmaz , çoğu arac kullanıcısının aksine araçlarını yükseltmek isteyen araç sahipleri de vardır. Onlar için de bu sistem faydalıdır. Orjinal yaylarınızı kesmeden ısıtmadan herhangi zarar görücek bir işleme maruz kalmadan 1 ila 5 cm arası yükseltebilirler . Tabiki bu aractan araca değişiklik göstermektedir.

ÜRÜNLERİN TESTİ KONUSUNA GELİRSEK YAPTIĞIMIZ AMORTİSÖRLER TSE BELGELİ ve YAPTIĞIMIZ COİLOVER LAR PATENTLİ OLUP . GARANTİ KAPSAMI ALTINDADIR. AYRICA YAPTIĞIMIZ COİLLER'İN YOL TUTUSU VE KONFORU MDC CUSTOMS TARAFINDAN TEST EDİLMİŞ ayrıca FORDRALLYSPORT araclarında yarış için hazırlanıp başarılı geçmiştir.YAPMIŞ OLDUĞUMUZ İŞİN KALİTESİNE REFERANS OLARAK SS MOTORS YENİKÖY MOTORS ASAL SERVİS DOĞUŞ OTO çalıştığımız firmalardan bazılarıdır.

UMARIM AKLINIZDAKİ SORULARA YANIT OLMUŞUMDUR TEŞEKKÜRLER.

Peki hocam bu iş nekadara MâL oluyor ?
 
Geri
Üst