motor hasar riski-esc kontrol ettirin-yokuş kalkış desteğini kontrol ettirin

%85 turbo borusunda delik, çatlak, yarık olabilir tecrübe ettim sıcakta yokuşta sıkıştırınca başıma geldi boru değiştim. İlk ona baktırın eğer o değilse 2. seçenek yakıt fitresi yada pompasından kaynaklanabilir.
 
Usta ateşleme bujilerinin eridiğini söyledi yenileri ile değiştirdi, ama hata devam ediyormuş ve motor 3 silindir çalışıyormuş, motor contasının çıkarılıp subap kontrolü yapılması gerektiğini söyledi, benim aklıma ateşleme bobini geliyor ama öyle olmadığını belirtti sanayide farklı bir ustada ateşleme bobini baktırıp olmadı servise götürücem
 
Renault servisine gittiğimde motor üst kapak contasını açmadan kontrol edemeyeceğini sadece üst kapağı açıp toplarken bile değiimesi gereken parçalrın 8 19 bin tutacağını üzerine sibop piston veya segmant arızası var ise tutarın 20 25 bine yakın tutabileceği söylendi, dudağım uçukladı rakamları duyunca
 
Renault servisine gittiğimde motor üst kapak contasını açmadan kontrol edemeyeceğini sadece üst kapağı açıp toplarken bile değiimesi gereken parçalrın 8 19 bin tutacağını üzerine sibop piston veya segmant arızası var ise tutarın 20 25 bine yakın tutabileceği söylendi, dudağım uçukladı rakamları duyunca

Orjinal sekman takımı 4 piston için 4bin tl gibi bir rakam sanırım, size fiyat veren baya abartmış zira o fiyatlara sıfır sandık motor alınır.
 
Renault servisinin verdiği fiyatlar fediğim gibi motor üst kapak contası çıkmadan net rakam veremediklerini söylediler, ama contası açıp toplasa bile değişen parçalarla 7 8 bin tutacağını üzerine tadilat da girince rakam 20 ye çıkar dedi ortalama söyledi.
Sanayi yolu göründü bize sanayi de ise ortalama 10bin civarı rakamlar telaffuz ediliyor
 
Renault servisinin verdiği fiyatlar fediğim gibi motor üst kapak contası çıkmadan net rakam veremediklerini söylediler, ama contası açıp toplasa bile değişen parçalarla 7 8 bin tutacağını üzerine tadilat da girince rakam 20 ye çıkar dedi ortalama söyledi.
Sanayi yolu göründü bize sanayi de ise ortalama 10bin civarı rakamlar telaffuz ediliyor
Sizde aracı yeni aldım dediniz hiç baktırmadınız mı almadan binip 3 dk sonra arıza vermiş. En kötü ekspertiz bile çalıştırır bir gaz verir, bi dynoya sokardı arızayı o an görürdünüz, aldığınız adamla gider sanayide gösterirdiniz 8-10bin deyince ya indirim isterdiniz ya almaktan vazgeçerdiniz.
 
Karıştırdınız sanırım ben 1 yıl önce almıştım, 10bin km sonra başıma geldi, bilemiyorum çok yaygın bir arıza da değil sanırım, esc ve yokuş kalkma hatası yaktı sadece ama motor tekleyince ciddi birşey olduğunu anladım, bir ihtimal ateşleme bobini mi arızalı acab dedim çünkü 3. Silindir çalışmıyormuş, yarın umarım motoru sökmeden usta ateşleme bobinini de kontrol eder.
 
Karıştırdınız sanırım ben 1 yıl önce almıştım, 10bin km sonra başıma geldi, bilemiyorum çok yaygın bir arıza da değil sanırım, esc ve yokuş kalkma hatası yaktı sadece ama motor tekleyince ciddi birşey olduğunu anladım, bir ihtimal ateşleme bobini mi arızalı acab dedim çünkü 3. Silindir çalışmıyormuş, yarın umarım motoru sökmeden usta ateşleme bobinini de kontrol eder.

Renault clip cihazına bağlatın
 
Merhaba,

15 gün önce 2015 model bir fluence 1.5 icon donanımlı satın aldım. Ancak noterden çıktım 3 km sonra motor hasar riski diye arıza verdi çektim sağa durdum , kontağı bir kaç defa açtım kapattım gitmedi. sonra mecbur yürüdüm giderken araç kendiliğinden motor hasar riskini söndürdü bu sefer esc kontrol ettirin ikazı yaktı , gittiğim expere yeniden götürdüm geçici arıza arasıra çıkar deyip arızayı temizleyip geri verdiler aracı 20 km gitmeden yeniden verdi. evin önüne parkettim sabah kontağı açtığımda vardı yolda yeniden iptal oldu tüm gün vermedi. sonra aracı ustaya bıraktım. ve bazen sadece motor hasar riski bazen ilkönce motor hasar riski sonra esc kontrol ettirin çok nadir de olsa yokuş kalkış desteği kontrol ettirin çıkıyor dedim. 1 gün sonra enjektörleri aslında değişmem gerektiğini ama ilkönce temizleme ve bakımla halledelim dedi. kesin düzelir mi dedim kesin değilse bile bakım yapmadan değiştirmeye gerek yok dedi. ve şu işlemleri yaptı
1-Debijenerasyonu
2-yakıt filtresi.
3-yakıt temizliği ( depo temizliği )
4-sol salıncak
5-rot ayarı

Ancak ne varki araç 20 km sonra yine arıza yaktı , stop ettim devam ettim söndürdü.
15 20 gün kullan geçmesse enjektörleri değiştirecez diyo. Kesin ve net enjeksiyonla alakalı diyor.

Başına gelen var mı ?.
Kardeşim s.a. aynı sorun 2013 edc fuluence aracımda da var. sorunu nasıl cözdün yada çözüldü mü, ben servise gittim yakıt sistemi arızası deyip yaklaşık 30 bin gibi bir maliyet ten bahsettiler. sonrasında ustamın yönlendirdiği bir pompacıya gittim basınç regülatörünü değiştirdi bir kaç gün bin dene olmazsa diğer parçalara bakacağız dedi. sonrasında araç yine motor hasar riski arızası verdi.
 
Motor subap değişimine gitti araba, 82bin km de motor subaplarınınyakmış bunun sonucunda piston çalışmaz hale geldi ve hata olarak esp kontrol ettirin ve yokuş kalkış desteği hatsı verdi araç. Sanayidd subap değişimi için 11 bin tl fiyat verdiler motoru indirildi aracın fiyat normal midir
 
Geri
Üst