Megane4 gerçekten iyi araba

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan scale
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Renault Megane 4 ve Talisman a karşı daha doğrusu Renault a karşı bir ön yargı var maalesef . Gozlerimizi bağlayıp bu araca oturtsalar o kıyaslanan araçlarda oturduğumuzu zannederiz

Keslinlike katılıyorurm.
 
Sharkemre nin sözleri hakaret boyutunda ; ben 20 yıldır ileri sürüş tekniklerini kullanan biriyim. Bana da otomobil cahili dedi .saçmalıyor hakaretleriyle
 
Sharkemre nin sözleri hakaret boyutunda ; ben 20 yıldır ileri sürüş tekniklerini kullanan biriyim. Bana da otomobil cahili dedi .saçmalıyor hakaretleriyle

Forum moderatörlerine bilgi verildi.Kendisine gereken cevabı vereceklerine eminim kardeş.
 
Forum moderatörlerine bilgi verildi.Kendisine gereken cevabı vereceklerine eminim kardeş.

Tşk ler
 
http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1222555-yeni-megane-golfu-mu-hedef-aliyor

[FONT=&quot][h=1]Yeni Megane, Golf'ü mü hedef alıyor?[/h][/FONT]
[FONT=&quot][h=2]Yeni Megane Renault’nun dışardan bakınca sıradan, içinde ise tatsız bir otomobil olduğu yönündeki fikrimi enkaza çevirdi. Birkaç üst sınıfa ait detayların yer aldığı otomobilde yok yok[/h]
Fatih ALTAYLI/GAZETE HABERTÜRK

Aslına bakarsanız bu hafta size tanıtacağım otomobil bir Mustang GT olacaktı. Hem de kabriyole. Yaz yaklaşır, bahar havası tam üstü açık otomobille gezme keyfini en iyi yaşayacağınız günleri sunarken.

Ben tam bu “Süper eğlenceli” otomobili yazmaya hazırlanırken, Renault’dan aradılar. “Yeni Megane geldi. Daha piyasaya çıkmadan denemek ister misiniz?” diye. Elbette isterim dedim. Mustang GT’yi haftaya yazsak da olur dedim kendi kendime. Ne de olsa okurlar açısından Megane daha önemli çünkü daha fazla kişinin ilgi alanında, en azından alım gücü dahilinde.
Doğrusunu isterseniz, denediğim ve çok etkilendiğim Talisman’dan bu yana Renault ile ilgili çok olumlu duygular beslediğimi saklayamayacağım.
Benim için yakın zamana kadar Renault, güvenilir, doğru düzgün, sağlam (Bilmem bilir misiniz, Avrupalı üreticiler içinde kilometre başına en az arıza yapan otomobil markası Renault’dur. Bunu da kimse söyleyemez çünkü gizli, daha doğrusu açıklanması yasak bilgidir) bir otomobildi ama dışardan bakınca sıradan, içinde ise tatsız gelirdi. Talisman, Renault ile ilgili bu fikrimi yıktı.

Ve açık söylemek gerekirse, yeni Megane yıkılan bu fikrimi enkaza çevirdi. Yeni Megane’ın denediğim modeli GT Line denilen ve dış görünümü hafifçe daha değişik, biraz daha havalı olanıydı. Benim denediğim modelde 1.5 litrelik dCi motor vardı ve 110 beygir güç üretiyordu. Muazzam mı? Değil. Yeterli mi? Yeterli gibi.

Geri görüş kamerasından, otomatik park sistemine, şerit kontrol asistanına, fren asistanına kadar otomobilde yok yok. Bir değil, birkaç üst sınıfa ait detaylar Megane’a yerleştirilmiş.
Gerçekten çok çok iyi.
Bu tip, bu performans ve 100 kilometrede 5 litre civarında tüketen yakıt ekonomisiyle, Almanlara bile iyi bir rakip olur. Nasıl ki, Talisman, Passat’a rakip gibi duruyorsa, Megane’da Golf’ü hedef almış gibi.
Sevgili okurlar, bu yazıyı yazdıktan sonra okudum ve kendi kendime şöyle dedim, “Bir Renault’yu bu kadar öveceğim hiç aklıma gelmezdi.” Ama kabahat bende değil, Renault’ları kim yapıyorsa onda.

4 FARKLI MOTOR SEÇENEĞİ BULUNUYOR
Ortadaki 8 inçlik büyük led ekran otomobilin fonksiyonlarına, sürüş seçeneklerine, radyo ve havalandırma kontrollerine ve aklınıza gelebilecek her şeye yarıyor. Otomobilin içine de Renault’dan çok bir Tesla görünümü kazandırıyor. Otomatik vites ve elektrikli el freni tam ortada konumlandırılmış. Vitesin hemen arkasındaki içecek gözü ise çok akıllıca düşünülmüş ve ayarlanabiliyor. Automobilin IT yazılımı, Opel Astra’dan sonra gördüğüm en akıllı yazılım.

DİZ MESAFESİ FENA DEĞİL
Koltuklar benim sevdiğim gibi, kumaş kaplı ama çok güzel bir kumaş. Doğrusu ben deri döşemeyi çok şık bulmakla beraber, sevmiyorum. Kışın poponuzu donduruyor, yazın ise yakıyor. Arka koltuklardaki diz mesafesi fena değil. Tabii benim gibi 1.90 boyunda ve bu boyun önemli bir bölümü bacak olan bir adamdan arkada kalan yerden bahsediyorum. Yeni Megane’ın 4 farklı motor seçeneği var. 1.2 litre benzinli, 2 farklı güçte 1.5 dCi ve 1.6 dCi olmak üzere dört farklı güçte motor. Benim denediğim modelde 1.5 litrelik dCi motor vardı ve 110 beygir güç üretiyordu.

EN FAZLA 189 KM SÜRATE ULAŞABİLDİM
Otomobilin 5 değişik sürüş seçeneği var. En üst seçenek Sport, en alt seçenek ise ECO. Bu iki sürüş arasında epey bir fark var.
ECO’da tüketim bir miktar düşüyor ama otomobil zaman zaman ne yapacağını şaşırıyor gibi. Ani gazlamalar falan çok hoşuna gitmiyor. Sport’ta ise hiç sorun yok. Bu arada otomobilin egzoz sesini de isteğinize göre ortadaki led kumanda tablosundan ayarlayabiliyorsunuz.
Dizel motor maksimum 5 bin devire kadar çıkabiliyor. B'enim ulaşabildiğim son sürat 189 km/s oldu. Daha da fazla gitmez herhalde. Hızlanma çok çok iyi değil ama elastikiyet, yüksek tork nedeniyle gayet iyi. 6 ileri şanzıman gayet başarılı. Adaptif cruise kontrol sistemi Mercedes S Klasse’den sonra gördüğüm en iyisi. Hatta sonra lafı yanlış olabilir, onun kadar iyi.

KUSURSUZA YAKIN DIŞ GÖRÜNÜME SAHİP
Doğrusunu isterseniz kusursuza yakın bir dış görünümü var. Önden Renault’nun son dönem dizayn anlayışının ürünü. Captur’da, Talisman’da, Kadjar’da gördüğümüz ön tasarımla aynı çizgileri taşıyor. Renault da artık “Kimlikli” bir tasarım anlayışına sahip olmuş durumda. C şeklindeki gündüz ledleri mevcutların en güzeli gibi. Yandan baktığınız zaman da kusursuz. Audi A3 Hatchback, VW Golf’ü andırıyor. Açık söylemek gerekirse onlardan biraz daha güzel, biraz daha modern. Arkadan ise alayına beş basar.


STOPLAR ARKA TASARIMI ŞIKLAŞTIRDI
Stoplar arka tasarımı son derece şık, modern ve sporcu yapmış. Stoplar aynen Talisman gibi Porsche Macan’ı andırıyor. Yeni Megane gerçekte fotoğraflarda göründüğünden çok daha güzel. İçine bindiğiniz zaman ise Talisman’ın içiyle çok çok benzer bir iç mekânla karşılaşıyorsunuz. tashboard neredeyse aynı, göstergeler neredeyse aynı. Sadece Talisman’daki lüks ve şık detaylar biraz daha basitleştirilmiş. Ancak yine de geçmişin Renault’larına oranla çok daha şık.
LED EKRAN MODA GÖRE RENK DEĞİŞTİRİYOR
Led ekran gösterge tablosu, sürüş moduna göre renk ve görünüm değiştirmekle kalmıyor, verdiği bilgiler de ona göre değişiyor. 3 kollu direksiyon simidi, üzerindeki kumandalarla çok şık. Şahane bir deri ile kaplı ve ideal kalınlıkta. Önemli fonksiyonların büyük bölümüne direksiyondan ulaşabiliyorsunuz. Sadece ses sisteminin kumandaları Renault’nun yıllardır yaptığı gibi direksiyonun yanında.

http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1222555-yeni-megane-golfu-mu-hedef-aliyor

[/FONT]

Alsana premium . Harika cevap
 

Bu forum ,aynı zamanda insanların birbirine espri yapabildiği, şakalaşabildiği eğlenebildiği bir forum.Belki yanlış anlaşılacak bir cümle kurmuş olabilirim.Kabul ediyorum.Fakat böyle saçma sapan insanlarında aramızda olmasına karşıyım.Herkes aynı şeyi düşünecek diye bir durum yok.Önemli olan karşındakine saygılı olacaksın terbiyeli olacaksın.Bu adamlar yüzünden forumun kalitesi düşüyor.
 
Bu forum ,aynı zamanda insanların birbirine espri yapabildiği, şakalaşabildiği eğlenebildiği bir forum.Belki yanlış anlaşılacak bir cümle kurmuş olabilirim.Kabul ediyorum.Fakat böyle saçma sapan insanlarında aramızda olmasına karşıyım.Herkes aynı şeyi düşünecek diye bir durum yok.Önemli olan karşındakine saygılı olacaksın terbiyeli olacaksın.Bu adamlar yüzünden forumun kalitesi düşüyor.

Haklısınız amaç paylaşım insanları rendice etme küçümseme hakaret etme stres atma yeri değil
 
Adam megane 3 biniyor,gelmiş megane 4 sayfasında fink atıyor.Çekemeyen anten taksın deyince ondan zoruna gitmiş belliki.

Onu anlamıyorum gitsin megane3 forumuna. .burda megane 4 e sahip olanların paylaşımı karalama yeri değil amacı sivri diliyle sabote etme derdinde. Madem bu arabayı kullanmayacak sın Yada sahip değilsin neden ; baltalıyor sun.yada renault kullanıyorsun . Burası renault markasını seven ; zevkle kullanan , araçlarında mevcut hata noksanlıklarını , arızalarını paylaştıkları çözüm yolu bulmaya çalıştıkları mekan; ötesi Yok
 
Onu anlamıyorum gitsin megane3 forumuna. .burda megane 4 e sahip olanların paylaşımı karalama yeri değil amacı sivri diliyle sabote etme derdinde. Madem bu arabayı kullanmayacak sın Yada sahip değilsin neden ; baltalıyor sun.yada renault kullanıyorsun . Burası renault markasını seven ; zevkle kullanan , araçlarında mevcut hata noksanlıklarını , arızalarını paylaştıkları çözüm yolu bulmaya çalıştıkları mekan; ötesi Yok

Ben konu çok uzamasın diye silmiştim ama sen alıntıyla cevaplayınca hortlattın. :)

Zaten forumdaki en büyük sıkıntı bu.Bu arkadaşın yaptığı gibi, kötü yorum yapanların büyük çoğunluğu binmediği/bilmediği veya eskiden bindikleri/şuan sahip oldukları daha düşük model araçlarıyla aynı sanıp ,konulara katılım yapıp kötülüyor arabaya çamur atıyor.Artık bunu hepimiz biliyor ve bu kişileri ciddiye almıyoruz.Bu tarz kişilerin çoğu ,renault kasa değiştiği için ellerindeki araçlarının değerleri düştüğünü sanan ve insanların artık yeni kasa araçlara yöneleceğinden dolayı ,sahip oldukları araçların ellerinde kalacağının korkusuna kapılıp, yeni model araçları karalama kampanyasına girişiyorlar.Geçenlerde forumda birinin ,sırf bu sebepten dolayı gönderilmesine vesile oldum.Talismana giydirdi giydirdi bir öğrendikki adam laguna kullanıyormuş.Talismanı varmışçasına talismana verdikçe veriyordu.Bu arkadaşı da uyaracaklarından eminim.
 
Son düzenleme:
Harika bir cevap oldu. Tşk ederim . Şimdi daha net anlaşıldı
 
Geri
Üst