Megane4 gerçekten iyi araba

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan scale
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bence kronik sorun millette var. Arabada tık sesi Yok abartılı konuşmalar var ; ikincisi. Arkadaşın Mercedes ine bindim aracın ortasına lcd ekran yapmışlar bütün özelikler orda görünüyor ama dokunmatik değil altta düğmeler yapmışlar ilkel. Adamlar reno nun üstün efsane 1.5 dci motorunu kullanıyor. Megane 4 bakıyorsun üstün özellikli 8.7 inch dokunmatik ekran. Mercedes e A serilerine bakıyorsun; 2017 modellerinde kapılar kapandığında doğan Kartal da olan Merkezi kilit çubukları var .megane 4 kapılar otomatik seni görünce açılıyor anahtarla uğraşmadan start a basıyorsun çalıştırıyorsun .mercedes hala anahtar kullanıyor. Konfor desen megane inanılmaz konforlu. Sürüş modlarıyla sanki 4 ayrı araba kullanıyor gibi oluyorsun. Hangi araç premium şimdi? Herkese sorarım .
 
Bence kronik sorun millette var. Arabada tık sesi Yok abartılı konuşmalar var ; ikincisi. Arkadaşın Mercedes ine bindim aracın ortasına lcd ekran yapmışlar bütün özelikler orda görünüyor ama dokunmatik değil altta düğmeler yapmışlar ilkel. Adamlar reno nun üstün efsane 1.5 dci motorunu kullanıyor. Megane 4 bakıyorsun üstün özellikli 8.7 inch dokunmatik ekran. Mercedes e A serilerine bakıyorsun; 2017 modellerinde kapılar kapandığında doğan Kartal da olan Merkezi kilit çubukları var .megane 4 kapılar otomatik seni görünce açılıyor anahtarla uğraşmadan start a basıyorsun çalıştırıyorsun .mercedes hala anahtar kullanıyor. Konfor desen megane inanılmaz konforlu. Sürüş modlarıyla sanki 4 ayrı araba kullanıyor gibi oluyorsun. Hangi araç premium şimdi? Herkese sorarım .
kardeşim premium hissi veren bu özelliklermidir resmen otomobil cahilisin kusura bakma ayrıca mercedes ile renault aynı cümle içinde bile geçmez isterse renault uçan araba yapsın farketmez bugün renault kullanan hatta sadece renault değil opel , fiat , ford , honda vs. kullanan herkes bütçesi premium bir otomobile yetmediiğinden bakım , parça , işçilik fiyatlarından dolayı orta sınıf otomobilere yönelmektedir.Şimdi soruyorum çok iyi para kazıyorsun holding sahibisin mercedes s serisinemi binersin yoksa renult talisman amı veya suv olarak volvo xc90 amı binersin yoksa kadjar amı yani özet olarak bu saydığım markalar hiçbir zaman premium olamazlar çünkü maliyet odaklı yapılıyorlar bir mercedes , audi , volvo , bmw farklı araçlardır bu araçlar donanım ve birtakım elektronik oyuncak özellikleriyle değil sağlamlık , konfor , sürüş hissiyatı , kalite ile ortaya çıkar evet megane 4 mercedes a serisinden donanım özellikleri olarak üstün olabilir ancak hiçbir zaman mercedes in verdiği kaliteyi , konforu , güveni vs. veremez kardeş
 
İyide senin karşılaştırdığın arabalar arasında 200 bin lira fark var.renault un daha az parayla Premium hissi verdiğini söylüyoruz sen reno düşmanı isen burda ne işin var git 400 binlik Mercedes e bin gardeş
 
Sayın sharkemre sizin ilacınız aşağıda ki yazı bence. Bakın bakalım parası olupda premium sınıf arabaya sürekli binen ne demiş. Dikakt edin mersedes den golfden falan da bahsetmiş ve karşılaştırma yapmış.
 
Sayın sharkemre sizin ilacınız aşağıda ki yazı bence. Bakın bakalım parası olupda premium sınıf arabaya sürekli binen ne demiş. Dikakt edin mersedes den golfden falan da bahsetmiş ve karşılaştırma yapmış.

Yazi nerede acaba bizde bakalim :)


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1222555-yeni-megane-golfu-mu-hedef-aliyor

[FONT=&quot][h=1]Yeni Megane, Golf'ü mü hedef alıyor?[/h][/FONT]
[FONT=&quot][h=2]Yeni Megane Renault’nun dışardan bakınca sıradan, içinde ise tatsız bir otomobil olduğu yönündeki fikrimi enkaza çevirdi. Birkaç üst sınıfa ait detayların yer aldığı otomobilde yok yok[/h]
Fatih ALTAYLI/GAZETE HABERTÜRK

Aslına bakarsanız bu hafta size tanıtacağım otomobil bir Mustang GT olacaktı. Hem de kabriyole. Yaz yaklaşır, bahar havası tam üstü açık otomobille gezme keyfini en iyi yaşayacağınız günleri sunarken.

Ben tam bu “Süper eğlenceli” otomobili yazmaya hazırlanırken, Renault’dan aradılar. “Yeni Megane geldi. Daha piyasaya çıkmadan denemek ister misiniz?” diye. Elbette isterim dedim. Mustang GT’yi haftaya yazsak da olur dedim kendi kendime. Ne de olsa okurlar açısından Megane daha önemli çünkü daha fazla kişinin ilgi alanında, en azından alım gücü dahilinde.
Doğrusunu isterseniz, denediğim ve çok etkilendiğim Talisman’dan bu yana Renault ile ilgili çok olumlu duygular beslediğimi saklayamayacağım.
Benim için yakın zamana kadar Renault, güvenilir, doğru düzgün, sağlam (Bilmem bilir misiniz, Avrupalı üreticiler içinde kilometre başına en az arıza yapan otomobil markası Renault’dur. Bunu da kimse söyleyemez çünkü gizli, daha doğrusu açıklanması yasak bilgidir) bir otomobildi ama dışardan bakınca sıradan, içinde ise tatsız gelirdi. Talisman, Renault ile ilgili bu fikrimi yıktı.

Ve açık söylemek gerekirse, yeni Megane yıkılan bu fikrimi enkaza çevirdi. Yeni Megane’ın denediğim modeli GT Line denilen ve dış görünümü hafifçe daha değişik, biraz daha havalı olanıydı. Benim denediğim modelde 1.5 litrelik dCi motor vardı ve 110 beygir güç üretiyordu. Muazzam mı? Değil. Yeterli mi? Yeterli gibi.

Geri görüş kamerasından, otomatik park sistemine, şerit kontrol asistanına, fren asistanına kadar otomobilde yok yok. Bir değil, birkaç üst sınıfa ait detaylar Megane’a yerleştirilmiş.
Gerçekten çok çok iyi.
Bu tip, bu performans ve 100 kilometrede 5 litre civarında tüketen yakıt ekonomisiyle, Almanlara bile iyi bir rakip olur. Nasıl ki, Talisman, Passat’a rakip gibi duruyorsa, Megane’da Golf’ü hedef almış gibi.
Sevgili okurlar, bu yazıyı yazdıktan sonra okudum ve kendi kendime şöyle dedim, “Bir Renault’yu bu kadar öveceğim hiç aklıma gelmezdi.” Ama kabahat bende değil, Renault’ları kim yapıyorsa onda.

4 FARKLI MOTOR SEÇENEĞİ BULUNUYOR
Ortadaki 8 inçlik büyük led ekran otomobilin fonksiyonlarına, sürüş seçeneklerine, radyo ve havalandırma kontrollerine ve aklınıza gelebilecek her şeye yarıyor. Otomobilin içine de Renault’dan çok bir Tesla görünümü kazandırıyor. Otomatik vites ve elektrikli el freni tam ortada konumlandırılmış. Vitesin hemen arkasındaki içecek gözü ise çok akıllıca düşünülmüş ve ayarlanabiliyor. Automobilin IT yazılımı, Opel Astra’dan sonra gördüğüm en akıllı yazılım.

DİZ MESAFESİ FENA DEĞİL
Koltuklar benim sevdiğim gibi, kumaş kaplı ama çok güzel bir kumaş. Doğrusu ben deri döşemeyi çok şık bulmakla beraber, sevmiyorum. Kışın poponuzu donduruyor, yazın ise yakıyor. Arka koltuklardaki diz mesafesi fena değil. Tabii benim gibi 1.90 boyunda ve bu boyun önemli bir bölümü bacak olan bir adamdan arkada kalan yerden bahsediyorum. Yeni Megane’ın 4 farklı motor seçeneği var. 1.2 litre benzinli, 2 farklı güçte 1.5 dCi ve 1.6 dCi olmak üzere dört farklı güçte motor. Benim denediğim modelde 1.5 litrelik dCi motor vardı ve 110 beygir güç üretiyordu.

EN FAZLA 189 KM SÜRATE ULAŞABİLDİM
Otomobilin 5 değişik sürüş seçeneği var. En üst seçenek Sport, en alt seçenek ise ECO. Bu iki sürüş arasında epey bir fark var.
ECO’da tüketim bir miktar düşüyor ama otomobil zaman zaman ne yapacağını şaşırıyor gibi. Ani gazlamalar falan çok hoşuna gitmiyor. Sport’ta ise hiç sorun yok. Bu arada otomobilin egzoz sesini de isteğinize göre ortadaki led kumanda tablosundan ayarlayabiliyorsunuz.
Dizel motor maksimum 5 bin devire kadar çıkabiliyor. Benim ulaşabildiğim son sürat 189 km/s oldu. Daha da fazla gitmez herhalde. Hızlanma çok çok iyi değil ama elastikiyet, yüksek tork nedeniyle gayet iyi. 6 ileri şanzıman gayet başarılı. Adaptif cruise kontrol sistemi Mercedes S Klasse’den sonra gördüğüm en iyisi. Hatta sonra lafı yanlış olabilir, onun kadar iyi.

KUSURSUZA YAKIN DIŞ GÖRÜNÜME SAHİP
Doğrusunu isterseniz kusursuza yakın bir dış görünümü var. Önden Renault’nun son dönem dizayn anlayışının ürünü. Captur’da, Talisman’da, Kadjar’da gördüğümüz ön tasarımla aynı çizgileri taşıyor. Renault da artık “Kimlikli” bir tasarım anlayışına sahip olmuş durumda. C şeklindeki gündüz ledleri mevcutların en güzeli gibi. Yandan baktığınız zaman da kusursuz. Audi A3 Hatchback, VW Golf’ü andırıyor. Açık söylemek gerekirse onlardan biraz daha güzel, biraz daha modern. Arkadan ise alayına beş basar.


STOPLAR ARKA TASARIMI ŞIKLAŞTIRDI
Stoplar arka tasarımı son derece şık, modern ve sporcu yapmış. Stoplar aynen Talisman gibi Porsche Macan’ı andırıyor. Yeni Megane gerçekte fotoğraflarda göründüğünden çok daha güzel. İçine bindiğiniz zaman ise Talisman’ın içiyle çok çok benzer bir iç mekânla karşılaşıyorsunuz. tashboard neredeyse aynı, göstergeler neredeyse aynı. Sadece Talisman’daki lüks ve şık detaylar biraz daha basitleştirilmiş. Ancak yine de geçmişin Renault’larına oranla çok daha şık.
LED EKRAN MODA GÖRE RENK DEĞİŞTİRİYOR
Led ekran gösterge tablosu, sürüş moduna göre renk ve görünüm değiştirmekle kalmıyor, verdiği bilgiler de ona göre değişiyor. 3 kollu direksiyon simidi, üzerindeki kumandalarla çok şık. Şahane bir deri ile kaplı ve ideal kalınlıkta. Önemli fonksiyonların büyük bölümüne direksiyondan ulaşabiliyorsunuz. Sadece ses sisteminin kumandaları Renault’nun yıllardır yaptığı gibi direksiyonun yanında.

http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1222555-yeni-megane-golfu-mu-hedef-aliyor

[/FONT]
 
Sharkemre beyefendi ne diyor üst sınıf premiumdan aşağı inmeyen (yani sürekli binen). Özetle;

1. Bir değil, birkaç üst sınıfa ait detaylar Megane’a yerleştirilmiş.Gerçekten çok çok iyi.

2. Adaptif cruise kontrol sistemi Mercedes S Klasse’den sonra gördüğüm en iyisi. Hatta sonra lafı yanlış olabilir, onun kadar iyi.

3. Yandan baktığınız zaman da kusursuz. Audi A3 Hatchback, VW Golf’ü andırıyor. Açık söylemek gerekirse onlardan biraz daha güzel, biraz daha modern. Arkadan ise alayına beş basar.

4. Stoplar aynen Talisman gibi Porsche Macan’ı andırıyor. Yeni Megane gerçekte fotoğraflarda göründüğünden çok daha güzel.

Tabi ki mercedes, bmw, audi, porche farklı bir kulvar ancak orta gelir grubu için megane parasına göre alınabilecek en ideal araçlardan birisini yapmış. Hepimiz bugatti veyronun çok rahat ve donanımlı olduğuna hemfikiriz ancak burayı okuyanların hiçbirinde onu alacak ne para ne şöhret yok. O zaman Verdiğin paraya göre aldığın donanıma ve konfora bakarsın. Megane 4 bu yönü ile tam bir Fiyat Performance arabası olmuş.
 
Son düzenleme:
Dünyada üretilen her arabada ufak tefek sorunlar olur ve bunları düzeltmek içinde servisler kurulur. Servisler sadece yağ, filtre değiştirme yeri değildir. Haaa derseniz mercedes de vosvos da servis yok veya varda biz hep yağ, filtre değiştirip çıkıyoruz. O zaman tüm söylediklerimi geri alarak saygıyla servisi olmayan bahse konu markaları tebrik ediyorum. Ama oda ne bunlarında heryerde servisi var ve değişik arızalardan onlarda şikayetçi.

Bu arada bende ki dizel megane dan da trimden ses çıkmadığı gibi dizel motor olmasına rağmen, çoğu benzinliden daha az motor sesi duyuluyor. Bunu aracıma binen ve yol yapan arkadaşlarımda söylüyor. Megane icon bu kez sağladığı donanım ve parası ile çok güzel olmuş.
 
Çekemeyen anten taksın.O kadar.
 
Bence kronik sorun millette var. Arabada tık sesi Yok abartılı konuşmalar var ; ikincisi. Arkadaşın Mercedes ine bindim aracın ortasına lcd ekran yapmışlar bütün özelikler orda görünüyor ama dokunmatik değil altta düğmeler yapmışlar ilkel. Adamlar reno nun üstün efsane 1.5 dci motorunu kullanıyor. Megane 4 bakıyorsun üstün özellikli 8.7 inch dokunmatik ekran. Mercedes e A serilerine bakıyorsun; 2017 modellerinde kapılar kapandığında doğan Kartal da olan Merkezi kilit çubukları var .megane 4 kapılar otomatik seni görünce açılıyor anahtarla uğraşmadan start a basıyorsun çalıştırıyorsun .mercedes hala anahtar kullanıyor. Konfor desen megane inanılmaz konforlu. Sürüş modlarıyla sanki 4 ayrı araba kullanıyor gibi oluyorsun. Hangi araç premium şimdi? Herkese sorarım .

Mercedes A serisi ile megane 4 ise megane 4 daha premium,içinden dışına kadar.Dacia da yuvarlak havalandırma çıkışı ile alay edenler mersoya audiye baksın.Krom görünümlü plastik üstü kaplamalar ise premium hissi veren evet almanlar bu konuda başarılı.

Şunu eleştirebilirsin mesela niye megane da çift renk konsol ve döşeme yok.Sedandaki siyah bej konsol ve döşeme ne kadar güzel bunu seçenek yap ,sadece deri döşemeye çift renk yapma.

Ses sistemini adam gibi yap.En azından Bose seçeneğini getir.Yani diğerlerinde olmayan ,premiumların adını bile duymadıkları 4 controlüne ,full led farlarına ,8,7 ekranına elektronik amortisörlerine kadar herşey var ufak detaylar yok.Ama avrupada var ve bu nedenle avrupa da oldukça rekabetçi.
 
Geri
Üst