Megane III EDC Vites Kutusu Hararet ve kontrol, Yokuş Kalkış Desteği Kontrol Uyarısı

Bu arada Edc beyni continental marka bilgi bakımından ..
 
Yetkili servisteki ustanın ve şu an sanayideki ustanın söyledikleri aynı debriyaj kavrama noktası tanıtımının geçici bir çözüm oldugunu söylüyorlar. Gelişmeleri paylaşacagım
 
Bu arada Edc beyni continental marka bilgi bakımından ..

evet doğrudur, aracınızdaki şanzıman Alman Getrag 6DCT250 dir beyninde yine Alman Continental markasıdır.

neyse geçmiş olsun arkadaşım umarım öyle yada böyle çözülür.
 
Aktivatör kapağı değişimi işe yaramadı. Bugün tekrar arıza yaşandı. Sıra beyinde..
 
Evet arkadaşlar almış olduğum çıkma beyin sanırım işe yaradı tabiki 3-4 günlük bir deneme süresi talep ettim çıkmacıdan. Dediğim gibi yetkili servisteki ustanın da ısrarla söylediği gibi sıkıntı beyindeymiş sanırım. Bu arada yetkili servis Ankara çelik oto sanayideki ustamda neziroğlundan ayrılma.. Ayrıca sanayide PC bağlantısı sonrası bir çok arıza göründü bu arızaların durduk yere birden çıkması beyinde bir sıkıntı olabileceği ihtimalini güçlendiriyor dedi. Sonuç olarak 900 tl sonucu olacakları bekleyip göreceğiz. Hakkımızda hayırlısı.
 
Evet arkadaşlar almış olduğum çıkma beyin sanırım işe yaradı tabiki 3-4 günlük bir deneme süresi talep ettim çıkmacıdan. Dediğim gibi yetkili servisteki ustanın da ısrarla söylediği gibi sıkıntı beyindeymiş sanırım. Bu arada yetkili servis Ankara çelik oto sanayideki ustamda neziroğlundan ayrılma.. Ayrıca sanayide PC bağlantısı sonrası bir çok arıza göründü bu arızaların durduk yere birden çıkması beyinde bir sıkıntı olabileceği ihtimalini güçlendiriyor dedi. Sonuç olarak 900 tl sonucu olacakları bekleyip göreceğiz. Hakkımızda hayırlısı.

Demek servisler her zaman yuvarlak konuşmuyormuş. Umarım sorun kalıcı çözülmüştür. Ancak durumu Mais müşteri memnuniyetine de bildirmek faydalı olur. Garantinin bitmesi önemli değil. Belki ücretsiz veya yakın maliyete sıfırı ile değişirlerdi. Örnekleri çok.
 
Demek servisler her zaman yuvarlak konuşmuyormuş. Umarım sorun kalıcı çözülmüştür. Ancak durumu Mais müşteri memnuniyetine de bildirmek faydalı olur. Garantinin bitmesi önemli değil. Belki ücretsiz veya yakın maliyete sıfırı ile değişirlerdi. Örnekleri çok.


Ben müşteri hizmetlerini devreye soktum.Ücretsiz/ ücretin bir kısmı olmak sureti ile servste yaptıracağım. yoksa çıkmacıdan alacağım bende.
 
Ben müşteri hizmetlerini devreye soktum.Ücretsiz/ ücretin bir kısmı olmak sureti ile servste yaptıracağım. yoksa çıkmacıdan alacağım bende.
Sonuçtan haberdar edersen memnun olurum. Benim müşteri hizmetlerini bekleyecek vaktim yoktu. 3 gün sonra izne ayrılıyorum yolda kalma riskini göze alamadım. 3 gün parçayı deneyeceğim umarım sorunum çözülmüştür.
 
Ben müşteri hizmetlerini devreye soktum.Ücretsiz/ ücretin bir kısmı olmak sureti ile servste yaptıracağım. yoksa çıkmacıdan alacağım bende.

Artık eskisi gibi değil. Yarı araba yarı bilgisayar ileri teknoloji araçlar kullanıyoruz. Bu tip önemli noktaları kurcalamamak/kurcalatmamak lazım diye düşünüyorum. Yağ, filtre değişimi filan anlarım, eli yatkın olan müsait yeri olsa parçaları alıp kendi bile yapar. Ama triger, şanzıman, bilgisayar vs. bakımları servis dışını düşünmem şahsen. Hassas ve tecrübe/eğitim isteyen konular. Servisler bunun eğitimini alıyor ve sürekli bunlarla uğraşıyor. Bu konuda fiyatlar arası uçurum büyük evet ama neyse ki Mais bu konuda yardımcı oluyor müşteri memnuniyeti ile. Sonuçta araçlarımız daha yeni, garantisi bitti diye 3-5 bin TL ödetmezler. Parça ve işçilik garantisi de artısı. Yarın sorun çıktığında karşımızda muhattabımız var. Çıkmacıdan alacağımız parça ne kadar dayanacak peki? Bir de bu risk var. Benim düşüncem böyle.
 
Sonuçtan haberdar edersen memnun olurum. Benim müşteri hizmetlerini bekleyecek vaktim yoktu. 3 gün sonra izne ayrılıyorum yolda kalma riskini göze alamadım. 3 gün parçayı deneyeceğim umarım sorunum çözülmüştür.
Haberdar ederim.Ben olumlu sonuçlanacağını düşünüyorum..Bende de 2-4-6- R çalışmıyor :) arada bir tabi..
 
Geri
Üst