Megane 4 türkiye fiyatlari

Leon FR güzel ,ledlerle güzel duruyor güzel seçim :eyv Hayırlı olsun.

Yağ yakma sorunu çözülmüş mü ? DSG ve motor durumunu bekliyoruz trim vs.Güzel bir inceleme yazısı bekliyoruz.Megane ile karşılaştırarak yazarsanız iyi olur.

2013 yılından sonrasında DSG hataları %80 çözülmüş olarak söyleniyor. Motor durumu gayet performanslı gaz tepkimesi ve ivmelenmesi çok çok müthiş, Yağ yakma sorunu evet çözülmüş ama garanti olsun diye Doğuş bana 3.000-5.000 km arası yine uğrayın bir kontrol edelim dedi. Yakın bir zamanda detaylı bir konu açacağım zaten.
 
Fiyatlar Gayet Güzel
 
Golf ile kesinlikle kıyaslama yapılmaz .
Arkadasa golf aldık gerçekten her şeyi ile 4 /4 lük .
Malzeme kalıte vb diğer etkenler araba ben buradayım diyor .
Megane ile Leon arasında bir yarış olur .
Leonun şu anda fiyatları gayet güzel .

Golf ile çok rahat kıyaslanır hatta bu fiyatlarla golften fazla donanımı leon fiyatına sunuyorlar ki golfte 8.7 ekran , 4 control gibi opsiyonlar bile yok.Birde golf eski tasarıma sahip.Hatta golf ün leondan çok farklı çok üstün sanılmasını anlamak mümkün değil.Bununla ilgili A3,golf,leon alttan çekim var fark yok.Leon varken golf nasıl alınır??golf sanki leondan 10 sene önce üretilmiş gibi dururken :) Bence tek açıklaması aynı şasi aynı araba olmasına rağmen golf ismi , alınca sınıf atlanıyormuş ya :)

Bence renault Megane 2 de yakalayıp megane 3 de kaybettiği imajı bu sefer daha sağlam kazanacak. 1.2 TCE 130 ve GT line 1.6dci getirmeleri iyi olmuş.Ayrıca daha sonra gelecek 1.6 16v 110hp Euro 6 benzinli daha da ucuza gelecektir.
 
Yarın yani 9 Nisan Cumartesi saat 12.00 de İnanlar Otomotiv Eyüp Şubesinde Megane 4 araçları yakından görüp inceleme şansınız olacak, Brunch etkinliğine herkes davetlidir...

12987067_968754013174488_1827506319642386701_n.jpg


12936485_968753993174490_3505968032540255075_n.jpg


12963509_968754069841149_3496302065378360476_n.jpg


12961597_968754056507817_5375003955677604705_n.jpg
 
İstanbul da olmak vardı .Resimler çok iyi Ustam eline sağlık.GT line iyi iş yapar.
 
Bugün aracın icon 1.5 dci EDC modelinin test sürüşünü yaptım ve kısaca bilgi aktarımında bulunayım. Öncelikle araç gerçek anlamda "Kaliteli" olmuş. Bu şu demek, Renault artık fiyat önceliğini bir kenara bırakıp malzeme kalitesiyle kendinden söz ettirmek istiyor. Aracın birkaç yeri hariç yumuşak malzeme yoğunluğu var. Ayrıca kapıların kol dayama bölümünde kullanılan malzeme deri ve yumuşacık olmuş. Gtline versiyonunda koltuklar çok güzel sarıyor ancak biraz sert geldi icon koltuklara göre. Sürüş tekniklerine gelince multisense bizi etkileyecek kadar araca hakim. Sport ve comfort modları arasında geçiş yapınca hem motor sesi hem gaz tepkisi hem direksiyon sertliği hem de koltuk masajı gibi fonksiyonlar ön plana çıkıyor. 18 inch jantla yaptığım testte çukurları pek hissetmediğimi, ancak 17 inch te çok daha iyi olacağını söyleyebilirim. Ses yalıtımı da önceki megane ile kıyaslama bile yapılamayacak seviyede iyi. 1.5 dci motorun performansı bence tatmin edici seviyede. EDC şanzıman vites geçişi yok denecek kadar hissedilmiyor. İç ambiyans aydınlatması ise başlı başına bir hava katmış. Aracın ses sistemi konusunda orta diyebilirim. Ama kötü değil. Kısaca bu araç c segmentinin kısa zamanda yıldızları arasına girecek. Umarım herkes için hayırlısı olur..
 
sedan kasası vede bej torpido iç mekan olarak gelirse pek güzel olur süper olmuş
 
Geri
Üst