Megane 3 coupe 1.4 tce 130 hp chip tuning

Yurtdışında 1.4 olan tce motor 1.2 düştü bu hacim değişikliği gücün 115 bg düşmesine neden olmuş ama esas bu değişikliğe gidilmesinin nedeni emisyon ve yakıt tüketimi. Çünkü wv ve ford 1.2 motorlarda iyi rakamlar yakaladı
 
sevgılı clıo rs arkadasım her ne kadr renocu olsanda benden daha cok megane 1.4tce cı degılsın bellı kı cunku reno nıssan ortaklıgı anlasmalı araclar ortak motor yapım degıl araclara uygulanacak motorların anlasmasıdır ornek nıssan jıplerde kullanılan dcı motorları renouretırken tce motorun kullıyetı nıssan ımzasını tasır renoya aıt bır te aprcası yoktur ılaveten bu motor 2013 te yenı cıkıcak nıssanlardada kullanılmaya baslacak ve devamındakı dızel motorlarlarl k4m lerı renodan almaya devam edıcek falan artı 700 adet trde mevcut arac chıpte yapıldı manıfold ve turbonun dıb dıbe olusu ayrıca motorun 1.6 16v den daha cok ısınması sadece 2 arac sahıbı olan kıslerce farkındalıgına varılabılır eger su yazdıkalrımı dıkkate almıyor ve ustune nıssan motorla ılgılı dusunce ve ttumunda ısrarcı ısen sana pıstonlarından segmanlarına blogundan ust kapagına butun parcalarında nıssan yazan fotoları tek tek yollarım gorursun 169 beygır ıstanbulda olabılır ancak antalyada ıntercooler bu aracın motoruna sıkıntı cıkarıyor soyledıgın 2.0 rs ın motoru reno uretımı olup buyuk hacımlı daha buyuk ıntercooler kullana bır aractır yuzde 30 tahammulu rahatlıkla her ılde kaldırır... son olarak eger yazdıklarıma kanaat getmeyıp ıspat ıstersenız parcaların fotolarını kı bıre bır ben cektım yollarım burda yayınlarız
Arkadaşım nissan renault şirket evliliği yapmış iki şirket, renault ait parça yok dediğin firma, nissanın uzun yıllardır motor desteğini vermekte. En son geliştirdiği 1.6 dci ile de Nissan kasalarında yerini alan Renault motorudur.

Küçük motor küçük hacim dediğin aynı kaput altı hacimde 2 lt RS motoru 265 HP stok güç çıkarıp rahat nefes alabiliyorken, sorunun hacimden kaynaklanmadığını görmek mümkün sanırım.

130 HP tce'nin gelmeyişine gelince, bu motorun gücü revizyona uğrayıp emisyon ve ömür konuları dikkate alınıp 115 HP'ye çekildi.
 
clıo rs arkadas nasıl revızyon revıze edılen motor ya yakıtta tasarruf saglar aynı motor kodu ıle motor da yazılım ve baska ufak aprcalrı ıle oynanarak gucu kısılır emısyon tasarruf ıcın yada blok sabıt tutulur yazılımı yada turbo su ıle oynanark yakıt tuketımı degerlerı ve guc artısını sagalr falan eger bır motorun kodu bellı ıse atıyorum 99 model f7r 2001 model k4m ıse bu bllok ve motor aynı degıl revıze edılmıs f7r esıttır k4m degıldır h4j kodlu 130 luk tce nınde hacmı 1.4 ıken turbosu kuculup blok hacmı 1.2 ye cekılen ve butunuyle farklı bır motor kodu almıs olan energy sınıfı eko2 bır motor dur ...motor kodu ıse H5F T 400 yanı h4j h5f ıkı farklı motordur revıze edılmıs makıne dııl
 
Son düzenleme:
Arada bir nokta virgül kullanmalısın. Bu arada 1.4 tce ile ilgili mutluysan sorun yok.
 
With TCe 130, a new addition to the TCe family

The latest Renault petrol engine, the TCe 130, is a perfect illustration of the manufacturer's downsizing expertise. With the 130hp output of a 1.8-litre engine and the 190Nm torque of a 2-litre engine, this new 1.4-litre unit yields C-segment CO2 emission levels that are just below those of a 1.6-litre engine. Like its smaller sibling, the TCe 100, the TCe 130 combines a small engine with a low-inertia turbocharger that is responsive even at low engine speeds. Its very low fuel consumption and environmental credentials ensure that the TCe engine anticipates the potential resurgence of interest in petrol engines that the introduction of the Euro 5 emission standard is likely to trigger.

Developed as part of the Renault-Nissan Alliance the TCe 130 is a perfect illustration of the synergies between the partners' engineering expertise: Nissan's lies in developing petrol engines, while Renault has built up experience in combustion and turbocharging.

Derived from the normally aspirated HR15 and HR16 engines (the 1.5 and 1.6-litre units in the Nissan line-up), the new TCe 130 has an aluminium sump and a single-flow turbocompressor. The profile of its inlet ports has been redesigned compared with those of the normally-aspirated engine. The new ports create a swirling inflow, which mixes fuel and air more evenly, so improving combustion. Thanks to this tumbling flow of air the combustion flame burns more efficiently, improving torque at low revs without impairing performance at higher engine speeds. A continuously variable camshaft angle at the intake port improves performance at all engine speeds and helps reduce fuel consumption. The engine has a timing chain that which not only cuts noise but is also reliable and durable.

The TCe 130 drives through a six-speed manual gearbox and is made at the Valladolid plant in Spain.

TCe 130 engine: technical characteristics

Type (Renault) H4Jt
Cubic capacity 1,397cc
Bore x stroke (mm) 78 x 73.1
Number of cylinders / valves 4 / 16
Compression ratio 9.2:1
Maximum power 96kW (130hp) at 5,500rpm
Maximum torque 190Nm at 2,250rpm
Fuel injection Sequential multipoint
Emissions standard Euro5
Gearbox Six-speed manual TL4
Use Renault C-segment vehicles
 
Ha bu arada blokta Nissan yazsa ne olur Renault yazsa ne olur, bu araçtan ne değer kaybettirir ne kazandırır. Eski devirlerde Volvo motorlu lagunalar mevcuttu.
 
ben aracımla memnunum motoru ılede gayet memnunum bu bır lagunadan suna buna ne motor kullanıldı nasıl tanıtıldı bılıyorum 2009 dan berı aracın takıbındeyım kırklarelıye ılk gıren arabayıda aldım sımdı dıger konuya gelelım yazdıgımı tam anlamamısn sanırım ben ne dedım zaten reno revızyona gıtmedı farklı bır motor uretıldı revıze asa yada yukarı ozellık ıcın modıfıkasyon bu apayrı bır motor benım soledıgım budur ılaveten aracın degerıden hıcbısı kaybetmıyor ama bu motor reno motoruda degıldır babalar gıbı nıssan otorudur bunun tartısılcak neyı var onu cozemedım nıssanla reno demıs ortak calısalım sen bana benzınlı uret demıs reno nıssana bende senden dızellerı alıyım demıs yapmıslar anlasmayı ve sımdı bu motorları kendı araclarında kullanma hakkınıda kendılerınde saklıtutmuslarayrıca yeterınce ıngılızcem var bak orayı ıyı oku renault bır sey yapmamıs ne yazıyor bır kelıme var anahtar kelıme orda yazan nıssanda bulunan motoru normally-aspirated kı anlamı supercharger yada turbo ıle kombıne demek tır sonuc sudur reno bu motorda oynama yapmamıstır sandık motor seklınde manıfold turbo dısında nıssan ımzalıdır onlarda zaten motor degıldır sonuc motor kodu 1.2 ıle kullıyen farklıdır
Arada bir nokta virgül kullanmalısın. Bu arada 1.4 tce ile ilgili mutluysan sorun yok.
 
Geri
Üst