- Katılım
- 6 Nis 2012
- Mesajlar
- 269
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
merhaba.. hemen konuya geçiyorum .
2005 1.6 lpgli megane 2 sahibiyim. 2 senedir geç çalışma problemi vardı. ilk çalıştırmada geç alıyordu veya motoru stop edip üzerine 2 dk süre geçmesi marşı geç alması için yetiyordu .Bunun sebebi motor stop edince veya ilk çalıştırma esnasında, benzin pompasının barının düşük olmasıymış. pompanın üzerinde 2 adet siyah hortum var , hortumlardan birinde çatlak varmış dolayısıyla ilk çalıştırmalarda yada motoru stop edip üzerine zaman geçince pompadaki bar düşüyor .
Sonra bu hortumu değiştirdik pompayı yerine taktık yine geç çalışma devam etti pompayı tekrar sökülüp incelenince pompanın üzerinden sökülen bi parçada yuvarlak plastik conta var onlar miyadını doldurmuş yeni conta takıldı şimdi marş bastığı an saniye içinde çalışıyor araç . O conta için şöyle bişe dediler çatlayan hortum değiştikten sonra bar yükseldiği için contanın zarar görebileceği söylendi , şimdi problem yok kurtuldum geç çalışma probleminden.
Sizlerin böyle bi problem karşısında teşhis koyması açısından şunu ekleyim , benim aracım herzaman tek marşta alırdı ama marşı uzatarak tek marşta alırdı eğer böyleyse pompaya bakın , eğerki aracınızın çalışması için 3-4 kere marş yapmanız gerekiyorsa manyetik kaptöre diğer adıyla krank sensörüne baktırın .
2005 1.6 lpgli megane 2 sahibiyim. 2 senedir geç çalışma problemi vardı. ilk çalıştırmada geç alıyordu veya motoru stop edip üzerine 2 dk süre geçmesi marşı geç alması için yetiyordu .Bunun sebebi motor stop edince veya ilk çalıştırma esnasında, benzin pompasının barının düşük olmasıymış. pompanın üzerinde 2 adet siyah hortum var , hortumlardan birinde çatlak varmış dolayısıyla ilk çalıştırmalarda yada motoru stop edip üzerine zaman geçince pompadaki bar düşüyor .
Sonra bu hortumu değiştirdik pompayı yerine taktık yine geç çalışma devam etti pompayı tekrar sökülüp incelenince pompanın üzerinden sökülen bi parçada yuvarlak plastik conta var onlar miyadını doldurmuş yeni conta takıldı şimdi marş bastığı an saniye içinde çalışıyor araç . O conta için şöyle bişe dediler çatlayan hortum değiştikten sonra bar yükseldiği için contanın zarar görebileceği söylendi , şimdi problem yok kurtuldum geç çalışma probleminden.
Sizlerin böyle bi problem karşısında teşhis koyması açısından şunu ekleyim , benim aracım herzaman tek marşta alırdı ama marşı uzatarak tek marşta alırdı eğer böyleyse pompaya bakın , eğerki aracınızın çalışması için 3-4 kere marş yapmanız gerekiyorsa manyetik kaptöre diğer adıyla krank sensörüne baktırın .
Son düzenleme: