Megane 2 - Focus 1 (Otomatik)

Otomatik araç için , ben olsam Honda civic alırdım.Kendi şahsi görüşüm.
 
aslında işin birde şu boyutu var bence limitler zorlansa 30binlere ne araçlar var yeni nesil otomatik.
 
bence focusun otomatiğini test etmeden tercih etmeyin çünkü megane otomatiğinde sormak istediğinizize bilgi veririz. focus 1ede veririm ama otomatik malesef

2001 model focus ghia otomatik test etme şansım oldu. atik seri v.s.. dip gaz yapınca birden 6000 devire çıkıyo. çok harika. megane otomatik kullanma şansım olmadı. o yüzden bu başlığı açtım. :) ama net bi bilgi halen yok. focus kullanan megane kullanmamış megane kullanan focus kullanmamış benim gibi :) kastettiğim her ikisi içinde otomatik. her ikisindede manuel kullanan vardır aramızda muhakkak...
 
Tiptronic tipinde 4 ileri bir şanzımana sahip .
Dilediğinizde manuel kullanıp spor kullanıma geçiş yaparsınız .
Dilerseniz de otomatik D konumunda kullanırsınız .

Çok yokuşlarda , yüklü iken yavaş gidebilir.

2003 senesinde kullanılan bir şanzıman olduğu için vites geçişleri hissedilir olabilir .
Yakıtı şehir içinde manuel modele göre fazla olacaktır . ( Tüm yakıt türlerinde )

Masrafsız bir şanzıman diyebiliriz .

Bir çok insan masraflı diyor bir çok insan masrafsız diyor .

Şöyle anlatayım ; Atıyorum 100.000 tane Otomatik megane II satıldıysa ve 1000 tanesi arıza yapıyorsa...
Arıza yapan sayısının artması tamamen aracın çok sattğından dolayıdır .

Renault çoooooooooookkkk araç satar ve satış çooooook olunca arıza yapan sayısıda doğal olarak artacaktır .


Günümüz de DSG , EDC tarzı şanzıman kullanıp , Megane II şanzımanına da çok kötüymüş demeyin sakın teknolojiler farklı qw

yani otomatik diye satılan tüm megane2 ler triptonik vites mi_?
 
yığılma olmaz çünkü 4 vites arabanın 1. 2. 3. vitesleri zaten var 4ün yerinede d var zaten

''d'' dediğiniz olay nedir? tahminimce arabayı birden yüksek devirlere çıkarıyo. bu bahsettiğiniz olay gaza tam bastığınızdabi kaç saniye içindede oluyo farkı nedir acaba??
 
aslında işin birde şu boyutu var bence limitler zorlansa 30binlere ne araçlar var yeni nesil otomatik.

limitim belli hocam. şu an R19 1,4 arabam var. performası beni biraz üzüyo. birden 30,000 tl ye araba alırım desem yalan konusurum. cebimdeki paraya göre focus 1 ve megane 2 yi begendim. yine farkılı marka ve modellere açığım ama en tutulan araçlar bunlar. performasnları da tatminkar. birbirlerine yakın olduğu için başlığın sonucuna göre önerilen aracı oto pazarlarında araştırmaya başalayacam :)
 
limitim belli hocam. şu an R19 1,4 arabam var. performası beni biraz üzüyo. birden 30,000 tl ye araba alırım desem yalan konusurum. cebimdeki paraya göre focus 1 ve megane 2 yi begendim. yine farkılı marka ve modellere açığım ama en tutulan araçlar bunlar. performasnları da tatminkar. birbirlerine yakın olduğu için başlığın sonucuna göre önerilen aracı oto pazarlarında araştırmaya başalayacam :)
ben r19 1.4 den megane 1 2.0 a geçiş yaptım sanki jete bindm gibi geliyor bana :) yakıt korkunc degil yazın 19 kr yakıyordum uzun yolda simdi 27 kurus yakıyorum sehir ici bide kış oldugu icin 30 kurus gibi yakıt harcıyorum oda 2.0 a normal.. Sen bilirsin ben olsam dusunmeden 1.6 16v Laguna alırım .. ha kendim arac değiştirsem 2.0 16v Laguna :eyv
 
Megane yaş olarak daha küçük :) ben olsam bunu göz önünde bulundurarak megane yi 1.tercihim yapardım:)
 
ben r19 1.4 den megane 1 2.0 a geçiş yaptım sanki jete bindm gibi geliyor bana :) yakıt korkunc degil yazın 19 kr yakıyordum uzun yolda simdi 27 kurus yakıyorum sehir ici bide kış oldugu icin 30 kurus gibi yakıt harcıyorum oda 2.0 a normal.. Sen bilirsin ben olsam dusunmeden 1.6 16v Laguna alırım .. ha kendim arac değiştirsem 2.0 16v Laguna :eyv

laguna 2,0 elbette bende isterim yakıtı önemli değil fakat vergisi çok yüksek. 1,6 motorda kasaya göre çok hantal diyo kullananlar.. doğruluk payı nedir bilemem..
 
Geri
Üst