Megane 2 - Focus 1 (Otomatik)

yok yanlış aanladınz ben manuelden bahsettim otomatikte kesin reno önde
ben focus manuel le megane otomatiği kıyasladım
o yıllarda k4m otomatiği ödül almış çok kullanışlı yakıt babamda atiker var bende lovato var otomatik olmasına rağmen açık ara benim araç daha ekonomik.
hiç otomatik kullandınız mı bilmiyorum ama gayet kullanışlı araç tepkilernizi anlıyor ben bir daha alsam yine otomatik alırım
tek kötü yanı kırmızı ışıkta kalkışta patinaj atacaksınz atamazsınız :) yoksa uzun yolda sollamamı yapacaksınız d3 tuşuna basın araç roket gibi gidiyor :) veya basmanıza gerek yok gazı kökledinizmi vites düşürüp yoluna devam :)
focusun otomatiği hakkında bir bilgim yok malesef

aynı özellik focus 1 de de var. dip gaz yapınca fırlıyo yerinden. ama megane d3 nedir onu bilmiyorum dipgazdan farkı nedir_?
 
Son düzenleme:
küçük demeseniz polo olabilir ama motor 1.4, aveo sedan demek istemiyorum sorunlu başarısız bir araç. en iyisi siz megan yada fosus içinden temiz bulduğunuz birini alın.

aveo düşünmüyorum polo da dediğiniz gibi küçük benim için.. tercihim 1,6 motor
 
Megane otomatiği önermiyorum hantal biraz özellikle yokuşlarda çok yığılıyor... focusun otomatiğini hiç kullanmadım ama manuel 1.6 Ghia kullandım çok ciğerli bi araba gerçekten keyif almıştım

coroman arkadaş aksine megane otomatiği focustan iyidir diyor..
 
benim bahsettiğim focus manuel vitesti otomatiğini kullanmadığım için yorum yapmadım zaten arkadaş her ikisinide test ettiyse bilemem...
 
benim bahsettiğim focus manuel vitesti otomatiğini kullanmadığım için yorum yapmadım zaten arkadaş her ikisinide test ettiyse bilemem...

her ikiside otomatik olacak..
 
Focus 2 olsa ford derim ancak megane 2nin performansı focus 1den daha tatmin edici..
 
bence focusun otomatiğini test etmeden tercih etmeyin çünkü megane otomatiğinde sormak istediğinizize bilgi veririz. focus 1ede veririm ama otomatik malesef
 
Tiptronic tipinde 4 ileri bir şanzımana sahip .
Dilediğinizde manuel kullanıp spor kullanıma geçiş yaparsınız .
Dilerseniz de otomatik D konumunda kullanırsınız .

Çok yokuşlarda , yüklü iken yavaş gidebilir.

2003 senesinde kullanılan bir şanzıman olduğu için vites geçişleri hissedilir olabilir .
Yakıtı şehir içinde manuel modele göre fazla olacaktır . ( Tüm yakıt türlerinde )

Masrafsız bir şanzıman diyebiliriz .

Bir çok insan masraflı diyor bir çok insan masrafsız diyor .

Şöyle anlatayım ; Atıyorum 100.000 tane Otomatik megane II satıldıysa ve 1000 tanesi arıza yapıyorsa...
Arıza yapan sayısının artması tamamen aracın çok sattğından dolayıdır .

Renault çoooooooooookkkk araç satar ve satış çooooook olunca arıza yapan sayısıda doğal olarak artacaktır .


Günümüz de DSG , EDC tarzı şanzıman kullanıp , Megane II şanzımanına da çok kötüymüş demeyin sakın teknolojiler farklı qw
 
yığılma olmaz çünkü 4 vites arabanın 1. 2. 3. vitesleri zaten var 4ün yerinede d var zaten
 
ekonomi önemli deilse alacaksın 140'lık laguna vazgecemezsın sonra
 
Geri
Üst