Megane 2 akü şarj uyarı ışığı

Bak ben bobin diyemem. Ama dediğim gibi ben far ve bobini degistirdikten sonra yazı kayboldu. Ama şans eseri o anamı denk geldi bilmiyorum.
Haa bu arada dedigim gibi alternatör tanımıyor hatası hala duruyor bilgisayara bağlayınca..
Ama akü şarj olmuyor yazısı artık çıkmıyor..

Benim bobinler 1 orjinal 1 servis malı 2 de valeo var su anda.
 
Güncel.
Malesef bu sorun bende de var . Daha kimseye elletmedim aracı. Soğudum bu megane den, bıktım usandım abidik kubidik elektronik arızalarından.
 
Arabayı elektrik ustası olan yakın bir akrabama bıraktım. Bu ışığı söndürdü. Sorun Alternatöreymiş.
Aracı alırken sorucam ne yaptığını
 
Arkadaşlar bu soruna çözüm bulabilen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü arabadan soğudum iyice. Küçük bebeğim var ve her bindiğimde araba bizi bi yerde yolda bırakıp sersefil edecek yollarda diye şehir dışına çıkamaz oldum. Bu sorunun sebebini ve çözümünü bulabilen varsa lütfen bi cevap yazsın en azından ustasına anlatayım ne yapacağını
 
Arkadaşlar bu soruna çözüm bulabilen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü arabadan soğudum iyice. Küçük bebeğim var ve her bindiğimde araba bizi bi yerde yolda bırakıp sersefil edecek yollarda diye şehir dışına çıkamaz oldum. Bu sorunun sebebini ve çözümünü bulabilen varsa lütfen bi cevap yazsın en azından ustasına anlatayım ne yapacağını

Hocam aynı sorun bende de vardı. Arabayi yakacaktim neredeyse.
Bendeki sorun su sekilde idi:
Arac çalıştiktan 9,10dk sonra sonra aku sarj olmuyor diye uyari verirdi. Stop edip çalıştığında uyari kaybolur 9,10 dk sonra tekrar yanardi. Hep ayni dk sonra tekrar yanardı. Aku voltaji falan olculdugunde 14 falandi sarj etmeai de gayet iyiydi. Buna ragmen ariza lambasi yakıyordu.

Yakin akrabam elektrikci oldugu icin bjraktim araci kendisine. Tum ecu tesisatinda ve ecu da bisi bulamadigini soyledi ve alternatoru söktü. Konjektoru ( voltaji duzenleyen parca) ve alternatörün bakir tellerini değiştirdiğini söyledi. Ayrica alternatordeki diyot tablasina bisey yapti mi bilmiyorum. Bana alternatorun tum bakimlarini yaptim dedi .
 
Arkadaşlar konstantin arkadaşın da yardımıyla sonunda sorunuma çözüm buldum. Şarj dinamosu başındaki konjektor girişi değişti ve şimdi sorunsuz bir şekilde aracıma binebiliyorum. Bu sorunu hala yaşayanlara tavsiye olunur 😉
 
Geri
Üst