Megane 1 - Araba Gitmiyor ve Çok Yakıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Veyo323
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bobinlerden biri arızalandığında komple 4 ü birden değişmelidir.
Arabanın LPG de ve Benzindeki tepkilerini tam anlatabilsen bir kaç şey yazacağım ama anlayamadım tam olarak.
 
abi arabanın bobinlerini hepsi yeni şu anda ama gene aynı şeyi yapıyo
 
anlycan bobinlerden deyil yani abi araba benzinde gazdaykenede sogukkene birazdaha seri ısındığı zaman araba gene aşırı çekişten düşüyo eskisi gbi deyi alt devirde 2500rpmye kadar slkelenme yapıyo ve 2500den sonra gene silkelenme yapıyo ve araba hızlanmıyo
 
Merhaba,

Triger setini değiştirdikten sonra benzer bir sorun oluşmuştu bende de. Triger kayışını kontrol ettirmenizi önerebilirim.
 
evet triger setini değiştirdikten sonra olduysa, sentesini ayarlamamışlardır.

eğer öyle değil ise buji kablolarını kontrol ettir..


deviri nasıl son devre kadar çıkıyor mu
 
anlycan bobinlerden deyil yani abi araba benzinde gazdaykenede sogukkene birazdaha seri ısındığı zaman araba gene aşırı çekişten düşüyo eskisi gbi deyi alt devirde 2500rpmye kadar slkelenme yapıyo ve 2500den sonra gene silkelenme yapıyo ve araba hızlanmıyo

ilk olarak Hava filtresinin temiz olduğundan emin olun. Sonra Trigerin değişiminde hatalı takılmış olabilir bunu kontrol ettir sübaplara zarar verebilir. Eğer Trigerde hata yoksa Motor takozlarına bakılması lazım. zaten bobinleri enjektörleri kontrol ettirmişsiniz neredeyse başka seçenek kalmamış.
 
:asabi öncelikle herkeze sa aracım megane 1 1998 .2.0 8v dir ve arabamı bir kere sıkıştırdım rezistans ışığı gibi bi ışık var araba çalışırkene 3 saniye yanıyor ama bende sürekli yanıyor ve arabada çekiş denilen bişi kalmadı ve aşırı çok yakmaya başladı kaçtane ustaya götürdüysem düzeltemedi ve şimdiye kadar 500 tlye yakın para harcadım bi bilginiz varsa lütfen yardım edin

Aracınızın Katalitik konvertör'ü tıkanmış olabilir !

Katalitik konvertör tıkalı olduğu nasıl anlaşılır?

1.emisyon testinde değerler çok yüksek çıkar veya test başarısız olur.

2.araç çekişten çok düşer.
3.alt devirler çok cansız olur 1500-3000 arası(dikkat edin şehiriçinde en çok kullanılan devir aralığıdır.)
4.yakıt tüketimi artar, rampa çıkmak eziyete dönüşür.
5.egzost sesi çok azalır.
6.rampa yukarı çıkarken gaza yüklendiğinizde araç hızlanamaz ve gaza yüklenince şıkır şıkır ses gelir sanki katalizörün içinde bozuk para varmış gibi
7.araç içerisinde çürük yumurta varmış gibi kokar.

Katalitik konvertörün tıkanmasının birçok sebebi vardır..

1.Kötü benzin
2.Kötü çalışan yakıt sistemi
3.Yıpranmış motor
4.ayarları bozuk motor.
5.hatalı buji kullanımı
6.gereğinden yüksek hararetle çalışan motor
7.düzgün çalışmayan oksijen sensörü
 
evet triger setini değiştirdikten sonra olduysa, sentesini ayarlamamışlardır.

eğer öyle değil ise buji kablolarını kontrol ettir..


deviri nasıl son devre kadar çıkıyor mu
buji kabluları yeni bobinlerde bujilerde yeni trigeri bn aldığımdan belli arabayı degiştirmedim 4 ay felan oldu arabayı birkere sıkıştırdım rezistans ışı gibi ışık yandı araba ozamandan beri böyle
 
elektirik kesene kadar gidiyo araba ama devirli bi şekilde hızlanmıyo
 
bana biraz elektronik arza gibi geliyo
 
Geri
Üst