Lütfen yardımlarınıza ihtiyacım var...

Düzenli şekilde bakımı serviste yapılan araç diyorsunuz. Yetkili servisin bu aracı ücretsiz muayene edeceğinden şüphem yok. Kimsenin yorumuyla hareket etmeden servisle görüşün. Sizden hangi servis bu parayı istedi? Ve ne parasıymış bu?
Ankaradayım ve Konya yolundaki Cihan Reno servisi istedi bu parayı.Sadece hasar tespitine 450 TL+KDV alıyorlarmış.Aracın bakımları da aynı serviste yapılmıştı
 
Ankaradayım ve Konya yolundaki Cihan Reno servisi istedi bu parayı.Sadece hasar tespitine 450 TL+KDV alıyorlarmış.Aracın bakımları da aynı serviste yapılmıştı
Mais'e durumu bildirin kesinlikle yardımcı olurlar. Ben tüm bakımlarımı Mais'te yaptırdım. Hiçbir sorun yaşamadım dahası memnuniyet adına ellerinden geleni yaptılar.
 
Mais'e durumu bildirin kesinlikle yardımcı olurlar. Ben tüm bakımlarımı Mais'te yaptırdım. Hiçbir sorun yaşamadım dahası memnuniyet adına ellerinden geleni yaptılar.
Cihan reno bize çok yakın diye oraya sormuştum ve önceki bakımları da orada yapılmış aracı tanıyorlar diye ama Mais'e sorayım haklısınız teşekkür ederim
 
Ben de 2 ay önce clio 4 aldım ve sorunları gerçekten bitmiyor. Tek sorun titreme olsun geçer boş ver şanzıman sıkıntıları daha büyük dert ki clio 4te genel sorun gibi görünüyor. Ben bu aracı satıp fiat egea almayı düşünüyorum. Taksici birkaç arkadaşım var ve tavsiye ediyorlar. Daha önce linea da kullanmıştım ve vites sorunları açmamıştı hic başıma
 
Ben de 2 ay önce clio 4 aldım ve sorunları gerçekten bitmiyor. Tek sorun titreme olsun geçer boş ver şanzıman sıkıntıları daha büyük dert ki clio 4te genel sorun gibi görünüyor. Ben bu aracı satıp fiat egea almayı düşünüyorum. Taksici birkaç arkadaşım var ve tavsiye ediyorlar. Daha önce linea da kullanmıştım ve vites sorunları açmamıştı hic başıma
Üzüldüm ve sizi o kadar iyi anlıyorum ki.Clio 4 çıktığı günden beri tasarımıyla hoşuma giden bir araçtı ve her yolda gördüğümde iç geçiriyordum. İnsan üzülüyor gerçekten bunları beklemiyordum. Hani yarın arabayı satsam zarar etmem ama mevzu o değil inanın o kadar uğraşı benim üzüldüğüm. Dört buçuk sene hyundai getz kullandım. Çok kahrımızı çekmişti ve özlüyorum o arabayı şimdi. Ülke şartlarında her sene araç değiştirebilecek insanlar değiliz. İnsan alınca 4-5 sene binmek istiyor ama işte maalesef...
 
Servis sadece kapıdan içeri girmeye 550 TL istediği için henüz götüremedim ama lastikler sorunluydu değiştirdim birazcık düzelme var ama hala ufak çukurlardan geçiyormuş gibi davranıyor araç.Çok büyük bir sorun değil ama dümdüz sallamadan gitsin istiyorum o kadar para verip almışken.Yani 34 bin km.de sorunsuz diye bir araç alıp borca girince de servisti ustaydı uğraşmak inanın çok zoruma gidiyor.

Hocam arıza tespitine yetkili servis paramı alırmış. Hadi diyelim alsın oda 550TL mi olur.

Bir arkadaşın tavsiyesi gibi bende MAİS tavsiye edeceğim size.

Ayrıca 444 6 622 numarasını arayın servise gitmeden. Ben öyle yaptım ve tüm haklarımı anlattılar.
 
Hocam aracınızın garanti durumu devam ediyorsa arıza veya başka durumlar için 1 kuruş talep edemezler şikayetin veya sorunların devam ediyorsa canın nezaman isterse şikayetlerin bitene kadar kafalarını şişirmeye hakkın var sorunu çozemedikleri için hee senden para talep eden servis aracı devir alacağın için istemiş belliki etikmi bence etik deil tabi siz aracı almadan önce servise sizin anlattınız sonrunları anlatsayda sorunu garanti dahilinde 1 kuruş vermeden çözerdi satan kişi üstüne düşmemiş ve size satmış tavsiyem şudur aracı servise götürün garanti dahilinde sorunu çözsünler.
 
Hocam arıza tespitine yetkili servis paramı alırmış. Hadi diyelim alsın oda 550TL mi olur.

Bir arkadaşın tavsiyesi gibi bende MAİS tavsiye edeceğim size.

Ayrıca 444 6 622 numarasını arayın servise gitmeden. Ben öyle yaptım ve tüm haklarımı anlattılar.
MAİS'e gittim bugün ve garantinin devam ettiğini para talep edilemeyeceğini söylediler. Genel merkezi arayıp şikayet etmemi söylediler
 
Hocam aracınızın garanti durumu devam ediyorsa arıza veya başka durumlar için 1 kuruş talep edemezler şikayetin veya sorunların devam ediyorsa canın nezaman isterse şikayetlerin bitene kadar kafalarını şişirmeye hakkın var sorunu çozemedikleri için hee senden para talep eden servis aracı devir alacağın için istemiş belliki etikmi bence etik deil tabi siz aracı almadan önce servise sizin anlattınız sonrunları anlatsayda sorunu garanti dahilinde 1 kuruş vermeden çözerdi satan kişi üstüne düşmemiş ve size satmış tavsiyem şudur aracı servise götürün garanti dahilinde sorunu çözsünler.
Bugün MAİS'e gittim ve 2020 şubat ayına kadar garantisinin devam ettiğini söylediler. MAİS 1 ay sonrasına randevu veriyor ve benden para isteyen Cihan renodan randevu isteyeceğim ama genel merkezi arayıp durumu bildirip öyle isteyeceğim randevuyu
 
Bugün MAİS'e gittim ve 2020 şubat ayına kadar garantisinin devam ettiğini söylediler. MAİS 1 ay sonrasına randevu veriyor ve benden para isteyen Cihan renodan randevu isteyeceğim ama genel merkezi arayıp durumu bildirip öyle isteyeceğim randevuyu
Her yetkili servis MAİS değildir. İyi yapmışsınız.
 
Geri
Üst