- Katılım
- 24 Ocak 2019
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
Herkese selamlar,
Aracımı sıfır olarak alalı yaklaşık 1,5 yıl oldu. Kadjar'ı kötülemek değil ama Renault'ta servislerinde ve Renault Mais/Bursa'da bana yapılan kötü muamele, resmen hakaret, yol yardımın yanıma gelmek yerine aracımı çektirmek istemesi çekmek yerine de aracımı kullanarak götürmeleri, çektik demeleri, servise bıraktığım arabanın servis aracı olarak kullanılması vb. sebeplerden şimdiye kadar kocaman özür çiçeği, ilk servisin ücretsiz olması ve renault seramik koruması hediye edildi. Özetle bu adam ne diyor diyorsanız servisler çok kötü.
Araçlarda dediğiniz gibi problem çıkabilir. Daha önce aldığım araçlarda da bir sürü problem çıktı. Fakat Renault servisleri ve bayiileri araca sahip çıkmıyor. Çünkü araçlar satılıyor. servisler müşteriye kötü davranıyor. Daha dün Bandırma servisinde çalışan bayan hakaretle üzerime yürüdü. Bir daha Renault mu ? O hata bir kere olur. bizden önce firmanın kendi servis ve bayiilerine hakim olması ve belli standartta çıkarması gerekiyor.
Yoksa renaulttun servisi her yerde var. Müşterisi çok. Yani bizim kötülememiz veya iyi şeyler söylememiz çok da satışları etkilemez.
Aracımı sıfır olarak alalı yaklaşık 1,5 yıl oldu. Kadjar'ı kötülemek değil ama Renault'ta servislerinde ve Renault Mais/Bursa'da bana yapılan kötü muamele, resmen hakaret, yol yardımın yanıma gelmek yerine aracımı çektirmek istemesi çekmek yerine de aracımı kullanarak götürmeleri, çektik demeleri, servise bıraktığım arabanın servis aracı olarak kullanılması vb. sebeplerden şimdiye kadar kocaman özür çiçeği, ilk servisin ücretsiz olması ve renault seramik koruması hediye edildi. Özetle bu adam ne diyor diyorsanız servisler çok kötü.
Araçlarda dediğiniz gibi problem çıkabilir. Daha önce aldığım araçlarda da bir sürü problem çıktı. Fakat Renault servisleri ve bayiileri araca sahip çıkmıyor. Çünkü araçlar satılıyor. servisler müşteriye kötü davranıyor. Daha dün Bandırma servisinde çalışan bayan hakaretle üzerime yürüdü. Bir daha Renault mu ? O hata bir kere olur. bizden önce firmanın kendi servis ve bayiilerine hakim olması ve belli standartta çıkarması gerekiyor.
Yoksa renaulttun servisi her yerde var. Müşterisi çok. Yani bizim kötülememiz veya iyi şeyler söylememiz çok da satışları etkilemez.