- Katılım
- 13 Ağu 2015
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
Hayırlı uğurlu olsun
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Biz kadjar Türkiye olarak Renault müşteri hizmetlerine ve şikayet var com aracılığla inceleme başlattık 4077 sayılı tüketici haklarının korunması kanunun 4. maddesine göre satın alınan mal kusurludur.Değerlendiriyormuş Renault bakalım sonuç ne olacak.merhaba arkadaşlar bende kadjar icon 1.5 dci manuel vites aracımla aranıza katıldım aracı geçtiğimiz cuma günü aldım 550 km dir şehir içidışı dolasıyorum bu aracı seçmemdeki en önemli nedenlerden biri altının yerden yüksek olusuydu sayfiye deniz kenarı yerlerde yani bozuk zeminlerde bolca dolaştığım için faydalı bi durum ancak dün denizde arac yuksek bir yerdeyken söyle bi altına bakayım dedim saskına döndüm aracın tabanına pütür denilen katmanın sıkılmadığını gördüm bilenler bilir bu satın aldığım 4. sıfır araç ama ilk defa bunun görüyorum mecburen bu gün maise gidip altını serviste pütürle kaplatmak zorunda kaldımm neyse çok uzttım alacak arkadaşlar aldığınız gün mutlaka alt izolasyon yaptırın aracın altı resmen çıplak sac yoksa bir kaç yıl içinde çarpan taşlardan pas lekeleri görmeniz kaçınılmaz
bunun dışında araç çok keyifli sessiz 550 km nin yakıt ortALAMASI ŞU AN 4.2 LT Kİ HARİKA SORULArınız olursa cevaplamaya çalışırım
selam bugun benım araca yaptılar 5 saat surdu
Biz kadjar Türkiye olarak Renault müşteri hizmetlerine ve şikayet var com aracılığla inceleme başlattık 4077 sayılı tüketici haklarının korunması kanunun 4. maddesine göre satın alınan mal kusurludur.Değerlendiriyormuş Renault bakalım sonuç ne olacak.
Biz kadjar Türkiye olarak Renault müşteri hizmetlerine ve şikayet var com aracılığla inceleme başlattık 4077 sayılı tüketici haklarının korunması kanunun 4. maddesine göre satın alınan mal kusurludur.Değerlendiriyormuş Renault bakalım sonuç ne olacak.