- Katılım
- 28 Haz 2015
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 50
Arkadaşlar merhaba
Dün 2015 model 1.5 dci edc Kadjar aracımı 2. yıl bakımı için (23500 km) servise bıraktım.
Bakımın yanı sıra Forumda da bir çok kişinin şikayet ettiği, bende de olan bazı sorunları bildirdim.
Kaput altı hava kanalı trim sesi, geri görüş kamerası titreme sorunu , sürücü koltuğundan gelen ses,
düşük devirde 2 .viteste yaşanılan titreme v.s gibi. Servis titreme sorununun baskı balata kaynaklı olduğunu,
kullanıcı kaynaklı olup garantiye girmeyeceğini, fabrikaya yazılacağını söyledi, bugün aradıklarında fabrika 7800 TL baskı balata
bedelinin % 40 nı ödemem gerektiğini bildirmiş, aracı gayet sakin kullanmakta olduğumu otomatik vitesli bir araçta kullanıcı hatasını
nasıl tesbit ettiklerini sordum, fabrikanın görüşü biz bilmiyoruz dediler, forumda aynı şikayeti olan arkadaşlar garantiden değiştirmişlerdi
diye hatırlıyorum ne önerirsiniz nasıl bir yol takip etmeliyim,
Şimdiden teşekkürler
Dün 2015 model 1.5 dci edc Kadjar aracımı 2. yıl bakımı için (23500 km) servise bıraktım.
Bakımın yanı sıra Forumda da bir çok kişinin şikayet ettiği, bende de olan bazı sorunları bildirdim.
Kaput altı hava kanalı trim sesi, geri görüş kamerası titreme sorunu , sürücü koltuğundan gelen ses,
düşük devirde 2 .viteste yaşanılan titreme v.s gibi. Servis titreme sorununun baskı balata kaynaklı olduğunu,
kullanıcı kaynaklı olup garantiye girmeyeceğini, fabrikaya yazılacağını söyledi, bugün aradıklarında fabrika 7800 TL baskı balata
bedelinin % 40 nı ödemem gerektiğini bildirmiş, aracı gayet sakin kullanmakta olduğumu otomatik vitesli bir araçta kullanıcı hatasını
nasıl tesbit ettiklerini sordum, fabrikanın görüşü biz bilmiyoruz dediler, forumda aynı şikayeti olan arkadaşlar garantiden değiştirmişlerdi
diye hatırlıyorum ne önerirsiniz nasıl bir yol takip etmeliyim,
Şimdiden teşekkürler