ilk çalıştırmada yoğun benzin kokusu

enjektörleri sıfırlarsanız düzelir. muhtemelen aralarından biri sızdırıyordur çok az şekilde. ilerde tamamen bozulduğunda daha ağır sonuçlara sebep verebilir. büyük ihtimal benzin enjektörleri. servisten orjinal setini alıp değişmenizi tavsiye ederim. 250 tl civarı diye hatırlıyorum 4lü setini emin olmamakla beraber.

kesin diyemem ama anlattığınız sorun büyük bir ihtimalle enjektör bozulmasını gösteriyor. bol bol çiğ yakıt kokusuna sebep olur. ilerde tamamen kaçırmaya başlarsada zaten enjeksiyon hatası almaya başlarsınız. o şekilde devam edilirsede segman aşınmasına sebebiyet verdirir.
 
megane 2 aracımın motoruna servis harici el sürmediğim için açıkçası bujinin kablosu varmı yokmu bilmiyordum logan aracımda var onda vardı kablo olmadığınıda öğrenmiş olduk ;) katalizör denilince logan da yaşadığım sorun aklıma geldi arac alttan darbe almıştı ve ilk çalıştırmada fazlasıyla benzin kokusu geliyordu sonra katalizörden dediler ancak yaptırmadım denilen gibi bu konu hakkında bilgili olan kişiler katalizörden olabileceğini yazmışlar zaten ancak rolantiye etki etmesini anlayamadım benzin hortumlarında kaçak olabilirmi her ihtimali değerlendirmek gerekiyor
 
benzin yogunluk vana sı hatası almıssınız
kanisterde sizin sorun var buyuk ihtimal ya borusu cıkmıs yada kanister catlamıs
meganeda tam nerde bilmiyorum ama megane rs deponun yanındadır ordanda bir boru vasıtası ile
manifolda gelir motorda ve benzin buharını yakılması uzere manifolda verir muhtemelen siz de o hat uzerinden bir kacak olabilir
kanisterin içinde kum gibi birsey vardır kolay kolay kırılmadıkca bozulmaz borularda bir kacak kırık catlama varsa benzin buharını ordan sızdırabilir
 
benzin yogunluk vana sı hatası almıssınız
kanisterde sizin sorun var buyuk ihtimal ya borusu cıkmıs yada kanister catlamıs
meganeda tam nerde bilmiyorum ama megane rs deponun yanındadır ordanda bir boru vasıtası ile
manifolda gelir motorda ve benzin buharını yakılması uzere manifolda verir muhtemelen siz de o hat uzerinden bir kacak olabilir
kanisterin içinde kum gibi birsey vardır kolay kolay kırılmadıkca bozulmaz borularda bir kacak kırık catlama varsa benzin buharını ordan sızdırabilir

kanister dediğiniz parça benzin filtresinnin yanındaki dikdörtgen kutu ise ki ustada o parçayı göstermişti daha önce tadilat görmüş etrafı yapıştılmış falan.acabaa sorun o malzemeden mii kaynaklanıyor yarın bir inceleyeyim.birde kanister dediginiz şey ile benzin yoğunluk vanası aynı şeyler mi?
 
evet
aynen o parca
tamir edildiyse
belkide içi bosaltılmıstır o sekilde artık işlev gormez onun hattını genede bir kontrol edin
 
teşekkür ederim.bbaşka yorum yokmu?
 
Kardeş senin sorun duzeldimi benim megan aracimdada aynisini yapıyor. gaz stop ettikten sonra işiyordur dediler gazı tanktan kapattim LPG enjokterlerden motora giden boruyu soktum, yine ayni sanzumanin üstündeki sensor değişti benzin pompasına fitresine buji bobinlere bakıldı ama sıkıntı ayni devam CV verirsen sevinir kardeşim arıza tespitinde de hata vermiyor.
 
Kardes benim aracından scenic 2005 aynı sorun var bir çözüm bulabildiniz mi

arkadaşlar araç 1 hafta yatsın yada 1 gün tak diye 1 saniyede marş alıyor çalışıyor.fakat örnegin gün içinde bir yere gittim 20 dakka sonra geldim marşa bastım yaklaşık 4-5 saniye marş uzuyor ve devir azbiraz kararsızlaşıp çok yoğun bir şekilde benzin kokusu geliyor.şöyle birşey var birde aracı çalışırdık arka arkaya 10 defada söndürüp çalıştırsak hiç bir sorun yok.kısaca sadece yarım saatte 2-3-4 saat ara ile aracı çalıştırmaya çalıştıgımda sorun oluyor ve yoğun benzin kokusu geliyor.

bu arada sorun açı kaydırıcı değil tırrrrrr diye bir ses gelmiyor bilginize.

Ayni sorun scenic 2005 aracında 1 yıldan beri var sorunla alakalı bir çözüm yolu bulabildiniz mi
 
Triger değişiminde yağlı kasmağıda kontrol ettirin %90 ses ordan geliyor aynı sorun bende de oldu
 
bu geç çalışma ve benzin kokusuna çözüm bulan varmı acaba? bilgilendirirse hepimiz faydalanırız
 
Geri
Üst