Hatanın bedelinin müşterinin ödemesi yorum sizin

Renault yaptığı hatalar ile Türkiye'de satışlarını azaltıyor farkında değil.
 
sonuç ne oldu çok merak ettim ?
 
bende de aynı problem oldu sonuç alamadık resmen megane 2 jantları kakalamışlar
 
Şahsen ben Renault dışında bir markada görmedim böyle donanım listesinde yazanla aracın üzerindekinin farklı olması durumunu...
 
sonuç diye bişey yok açıkcası okul bitti iş başladı o iş bu iş derken hakkımızı arama kültürüde gelişmemiş içimizde ne notere gittik ne dava açabildik kabullenme sürecini yaşamaktayım...
 
sonuç diye bişey yok açıkcası okul bitti iş başladı o iş bu iş derken hakkımızı arama kültürüde gelişmemiş içimizde ne notere gittik ne dava açabildik kabullenme sürecini yaşamaktayım...
kardeşim bence hiç kabullenmemelisin. faturanda yazan parçayı vermek zorundalar.. hakkını araman lazım ki böyle ucuz numaralara girişen herkimse başkalarınında aynı şekilde canını yakmasın. nasılsa sorun çıkmıyo deyip bi başkasına belki senin bir yakınınada aynı hatayı yapacaklar. bence sonuna kadar ara hakkını. sonuçta o faturada senin ne aldığın yazıyor ve faturanın altında o firmanında imzası var. hertürlü alırsın hakkını
 
zaman aşımı veya benzeri bir olayla karşılaşma ihtimalimiz varmı acaba onuda öğrenmek lazım bundan sonra sonuçta dava açtığımızda bize araba olmuş 10000 km aradan geçmiş 6 ay şimdimi aklınıza geldi muhabbeti olurmu onu öğrenmek lazım...
 
kayıtlarında eğer jant görünüyorsa araç verildikten sonra geçmiş olsun.
 
kendi kayıtlarını bilemem faturama yansıtılan 16" bendeki 15" şikayet ettiğim zaman yapılan savunmaya görede ellerindeki belgelere göre uygunluk belgesinde 15" mişmiş
 
Arkadaşlar clio kataloğunda aynen şöyle yazıyor :Renault Broşürde tanıtılan ve görüntülenen araç ve aksesuarların özelliklerini her an değiştirme hakkını saklı tutar.Bu değişiklikler en kısa sürede yetkili satıcılara bildirilir. Ben de 2 gün önce clio aldım ve dediğiniz gibi 15" dandik jantları vereceklerini söylediler :(
 
Geri
Üst