Hatanın bedelinin müşterinin ödemesi yorum sizin

normalde Ankara'da yaşıyorum abi Trabzon'da son dönem bu dönem Ankara'ya döndüğümde daha rahat bu işlerle uğraşabileceğim için sanırım Ankara'da şikayet edeceğim

​Aradan fazla vakit geçmesinde,bir mail olsun şikayete başlangıç tarihinin adı konsun bence.
 
Sana vaad edilenle verilen arasında fark varsa ve bu faturada belirtilmişse ayıplı mal statüsünde dava açar ve kazanırsın...
inşallah abi hukuki boyutunu bilemiyorum tabi ama davayı kazansakta büyük ihtimalle sadece bana lastik jant takımını gönderip (ki bu süre ne kadar olacak Allah bilir) işin üstünü örtecekler ben sevmiyorum şu ülkede böyle şu ülkede şöyle demeyi kendi ülkemi çok seviyorum fakat maalesef bizim ülkede davayı kazandığımızla kalıyoruz gelişmiş bi ülkede adamın lisansına 1 ay satış yasağı getiriyorlar böyle durumlarda tazminat ödemeye mahkum ediyorlar biz sadece hakkımızı olanı onca yıpranma payına rağmen ancak alabileceğiz oda tabi alabilirsek :)
 
Dediğim gibi kıyıda köşede birşeyler muhakkak yazıyordur. Sizin elinizdeki fatura ile teslim edilen araç donanımlarının birbiri ile uyuşmaması sizin en büyük kozunuz. Bu koz ile firmayı köşeye birazda olsa sıkıştırabilirseniz, maduriyetinizi pardon diyerek ya telafi ederler.
 
Hiç kendiniz debelenmeden direk bi avukatla görüşün o yönlendirsin.Fatura elinizde ve farklı mal vermişlerse kesinlikle alırsınız o malı tek kuruş ödemeden.Neden 850TL ödemeyi önerdinizki hiç gereği yok. Davayı da trabzondan açın daha hızlı sonuç alırsınız ankarada gecikir işler.
 
Renault'ta sıfır araç sorunları Clio 4 ile başladı bence çünkü daha önce bu kadar çok şikayet ve sorun yoktu. Bence hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.
 
Cok üzücü bir durum.öncelikle sabir edip dava acmak gerekir. Renault ile hic muhattap olmayin mutlaka kazanirsiniz davavi.
 
Bu konuda sonuna kadar haklısınız çok üzüldüm bu duruma..
 
Geçmiş olsun.Üzücü ve heves kırıcı bir durum.Umarım en kısa zamanda çözüme ulaşır
 
Renault'ta sıfır araç sorunları Clio 4 ile başladı bence çünkü daha önce bu kadar çok şikayet ve sorun yoktu. Bence hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.
daha önce megane II'yide sıfır almıştık ve o kadar memnun kalmıştık tek sorun kapı kolları soyulmuştu o kadarda problem etmemiştik o yüzden ilk tercihimi reno'dan yana kullanmıştım sonra diğer markalarıda gezince yok dedim ya kesin reno olmalı ancak bu kadar sorun biraz fazla oldu maalesef. şikayetlerle alakalı siteden gördüğüm kadarıyla megane 3'lerinde ciddi sorunları varmış galiba clio ile başlamamış olsa gerek...

Hiç kendiniz debelenmeden direk bi avukatla görüşün o yönlendirsin.Fatura elinizde ve farklı mal vermişlerse kesinlikle alırsınız o malı tek kuruş ödemeden.Neden 850TL ödemeyi önerdinizki hiç gereği yok. Davayı da trabzondan açın daha hızlı sonuç alırsınız ankarada gecikir işler.
ben 850 tl'yi siyah alüminyum alaşımlı jant için önerdim yoksa 16" flex wheel için öyle bir teklifim yok eğer siyah mümkün değil kendi takımınızı gönderelim derlerse 5 kuruş para vermek gibi bir niyetim yok bugün tüketici mahkemesinden süreci nasıl başlatacağımı öğrendim zaten önümüzdeki hafta içi avukat bi tanıdığımız var onunla irtibata geçtim ve onunla belgelerle birlikte konuşacağız sonrada süreç başlayacak inşallah inşallah dediğiniz gibi sonuçlanır....

Geçmiş olsun.Üzücü ve heves kırıcı bir durum.Umarım en kısa zamanda çözüme ulaşır
kesinlikle çok hevesimi kıran bir durum oldu güzel bi jant takımda bulmuştum 16" sonradan lastiklerin 15" olduğunu öğrenmek çok keyfimi karçırdı...
 
evet ben cede bayi bek ilgilenmemiş beni aracımda da aynı sıkıntı oldu aracı alırken bayiyi uyardım bir haftasonra normal jantları takıldı
 
Geri
Üst