Hatanın bedelinin müşterinin ödemesi yorum sizin

ebc23

Engin Burak ÇAKIR
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
37
Tepkime puanı
0
Puanları
0
2 hafta önce Renault clio 4 1.5 dci touch 90 bg marka aracımı teslim aldım ve aracın parasını ödedikten sonra kataloglarda 16" flex wheel tarzı jant modeli yazmasına rağmen aracımda ki jantın 15" çelik jant ve kapakları olduğunu fark ettim durumu müşteri hizmetlerine izah etmeme rağmen bu mağduriyetin giderilmesi yerine bana matbaadaki bir arkadaşın hatası olduğu ve Renault gibi bir firmaya güvenerek aldığım aracı bu hatayı fark edemeden kağıdı imzaladığım için yapabilecek herhangi bir şeyin olmadığını söylediler bu şikayeti şikayetlerle alakalı bir siteye yükledim tekrar beni arayıp talebimi sordular bende mağdur edildiğim halde herkese sunulan çelik jant farkını ödeyerek 16" jant almak istediğimi ilettim kendilerinin aradan geçen 8 günün sonundaki bana dönüşleriyse çok ilginç idi sadece jantla bitmez bu iş lastik ve 16 tane bijon 4 tane kapağıyla birlikte sizlere 2500-2600 lira gibi bir fiyata bu hizmeti sunabiliriz işin en ilginç yanıysa faturaya dahi 16" yazılmış jantlar için şimdi tabi biz inşallah yasal süreci başlatmayı düşünüyoruz haklarında sadece şunu merak ediyorum acaba renault bayisine araba almaya gidecek insanlara eğer araba işlerinden anlamıyorlarsa motorun gerçekten dizelmi benzinlimi 1.5 veya 1.2'mi diye motor ustası elektrik tesisatı iyimi diye elektrik ustası jantlarının gerçekte yazdıkları olup olmadığını anlamak için ayrı ayrı 3-4 ustayla gitmesinimi tavsiye etmeliyim?
 
Valla hergün yeni birşey duyuyoruz sıfır araç alanlardan. Hiç düşünmüyorum sıfır araç almayı artık. insanlar kafa rahat olsun diye alıyor sıfır araç ama öyle olmuyor sonuç itibariyle.

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Arac Plakasi Nedir ?
Araci Aldiginiz Bayii Hangisi ?
Sizde Kendi Isminizi Soyadinizi Yazarsaniz Iyi Olur
 
Aracı aldığım bayii Trabzon Koçmak bayii ama bayiyle alakalı bişey olduğunu pek düşünmüyorum çünkü zaten genel merkezden gönderilen araç bu yani bayiide bi değişiklik söz konusu değil genel merkez bunu kabul etti çünkü..
benim ismim Engin Burak ÇAKIR aracın plakası 06dy7248
 
Aracı aldığım bayii Trabzon Koçmak bayii ama bayiyle alakalı bişey olduğunu pek düşünmüyorum çünkü zaten genel merkezden gönderilen araç bu yani bayiide bi değişiklik söz konusu değil genel merkez bunu kabul etti çünkü..
benim ismim Engin Burak ÇAKIR aracın plakası 06dy7248

Ben burada sucu bayiye buluyorum neden dersen sana 16 jant denmisse katalogda da 16 yaziyorsa bayinin sana araci teslimnetmemesi lazim yanlis geldi deyim geri yollamasi yada yeni bir sparis vermesi gerekir. Burada bayii sesini cikarmayip sana araci teslim etmisler oyle geldi bana...
 
evet ben o açıdan bakmadım tabi ya olayın saçma kısmı bayiiye sorduğumda bana belli bi tarihten öncekiler böyle lansmandan sonrakilerde 16" flex wheel geldi dedi genel merkezdekilere şikayetimi bildirdiğimde ise bana söylenen şey daha saçma ve gereksiz bi açıklama oldu matbaadaki arkadaşın hatasıymış hadi o matbaadaki arkadaşın hatası internet sitendede aynı şey yazmakta hadi ordakilerde yanlış yazıyo faturamda nasıl 16" yazar benim yani saçma bi durumun içine düştüm hani arabadan soğuttular diyorlarya sınıra kadar geldim pişmanmıyım değilim aracımdan memnunum şimdilik ama hevesi kaçıyo insanın tabi...
 
Arka Camlar Otomatik Mi Peki ?
 
Faturada 16" jant yazıyorsa vermek durumundalar,her türlü alırsın o jantı ve lastiklerini...
 
Renonun bu konuya karşı duyarlı olması gerekiyor, her geçen gün kulaktan kulağa bu olaylar geniş kitlelere ulaşıyor. Forumda bir çok yazışmalarda sık sık şu cümlelerle karşılaştım "renonun klasik olayı" bu sadece clio 4 konusunda değil demek, tüm modellerinde de böyle sıkıntılar yaşattılar. Bakın ben fordcuyum diye söylemiyorum ama Ford fiesta yeni kasaları 2012 Eylül ayında üretmeye başladı. Türkiye'de piyasaya 2013 Mart ayında çıkardı ve tüm bayiilerindeki satış elemanları 15, 20 gün Istanbul merkezde arabanın tanıtımı ve özellikleri konusunda eğitim aldılar.
 
Son düzenleme:
Dediğim gibi bayii pek ilgilenmek istememiş. Klasik cümleler kurarak geçiştirmiş. Lansman beni ilgilendirmez katalogda 16 jant yazıyorsa vereceksin o jantları. Yok matbaa yanlış basmış. İnternet sitesi yanlış yazmış seni bağlamaz. Eğer matbaa yanlış yazmışsa( ki böyle bir ihtimal yok) Orada satış danışmanları var size bilgi vermeleri gerekirdi... Demek ki satış elemanları boşa duruyor orada....
 
Geri
Üst