- Katılım
- 17 Eki 2014
- Mesajlar
- 1,142
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
yakıt alırken tavsiyem:
1) sürekli almak üzere kendinize bir istasyon belirleyin ve bunu belirlerken birkaç unsura dayanarak test ederek belirleyin
2) öğrenmek istediğin bir şey o istasyonun ne sıklıkla ve en son ne zaman kalibre edildiği ve denetlendiğidir, ne kadar yakın tarih okadar iyi
3) söz edilen istasyonun sirkilasyonun çok olmasına özen gösterin, mazot denilen yakıtın içinde belli bir miktar su her zaman vardır, bunun yeni yakıt alınmış istasyonda homogenik şekilde dağılımı varken ve aracınız zarar görmezken durağın petrollerde mazot bekleye bekleye su zamanla üst yüzeye ulaşır ve birim başına olan su miktarı o yukarıdaki mazotu alan arkadaşımızda fazla olur aracı zarar görür.
4) her zaman için personel sayısı çok, çalışma saatleri uzun olan petrollerden yakıt alın, personel sayısı az, çalışma saatleri az olan istasyonlar daha az sirkülasyonun olduğuna işarettir buda hem yakıtın taze olmama ihtimali var demektir hem maliyetleri kurtaracam diye o istasyonlarda sahtekarlık ihtimali daha yüksek demektir.
5) çevrenizde işi/görevi gereği çok fazla yakıt kullanan birisi varsa ona danışın amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yoktur o insanlar size daha rahat şu istasyon daha iyidir diyebilir.
6) marka takıntısından vazgeçin, en kral marka Shell dersiniz ama Shell bayiliği olan X 'e düşersiniz art niyetli olan, sirkülasyonu az olan mazotu su biriktirmiş, pompası denetlenmemiş ve hava alan, tankı paslı olan ve iyi bir şey alıyorum derken berbat bir şey alırsınız.
diğer yandan pek beğenmediğiniz markanın bayiliği olan iyi niyetli temiz birine denk gelirsiniz, mazotu temiz, pompası kalibre, tankı temiz , denetlenmiş ve çok iyi yakıt alırsınız.
1) sürekli almak üzere kendinize bir istasyon belirleyin ve bunu belirlerken birkaç unsura dayanarak test ederek belirleyin
2) öğrenmek istediğin bir şey o istasyonun ne sıklıkla ve en son ne zaman kalibre edildiği ve denetlendiğidir, ne kadar yakın tarih okadar iyi
3) söz edilen istasyonun sirkilasyonun çok olmasına özen gösterin, mazot denilen yakıtın içinde belli bir miktar su her zaman vardır, bunun yeni yakıt alınmış istasyonda homogenik şekilde dağılımı varken ve aracınız zarar görmezken durağın petrollerde mazot bekleye bekleye su zamanla üst yüzeye ulaşır ve birim başına olan su miktarı o yukarıdaki mazotu alan arkadaşımızda fazla olur aracı zarar görür.
4) her zaman için personel sayısı çok, çalışma saatleri uzun olan petrollerden yakıt alın, personel sayısı az, çalışma saatleri az olan istasyonlar daha az sirkülasyonun olduğuna işarettir buda hem yakıtın taze olmama ihtimali var demektir hem maliyetleri kurtaracam diye o istasyonlarda sahtekarlık ihtimali daha yüksek demektir.
5) çevrenizde işi/görevi gereği çok fazla yakıt kullanan birisi varsa ona danışın amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yoktur o insanlar size daha rahat şu istasyon daha iyidir diyebilir.
6) marka takıntısından vazgeçin, en kral marka Shell dersiniz ama Shell bayiliği olan X 'e düşersiniz art niyetli olan, sirkülasyonu az olan mazotu su biriktirmiş, pompası denetlenmemiş ve hava alan, tankı paslı olan ve iyi bir şey alıyorum derken berbat bir şey alırsınız.
diğer yandan pek beğenmediğiniz markanın bayiliği olan iyi niyetli temiz birine denk gelirsiniz, mazotu temiz, pompası kalibre, tankı temiz , denetlenmiş ve çok iyi yakıt alırsınız.