- Katılım
- 14 Haz 2024
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 1
Megane 4 kullanicisiyim, aracim 2022 model edc 45.000km, cok memnunun, bence bu araci periyodik bakimlari 20bin degil de 10 bin de yapilirsa, 1 milyon km yide görür.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Üstad yakıt durumu nasıl ? ddizel egeadan sonra 1.3 tce benzine geçtim şuan 700 km'de yakıt biraz daha düşer mi sizin şehir içi yakıt değeriniz nasıl ?2023 model megane 4 icon paket sahibiyim.10 aydir kullaniyorum.Size gore uzun olmayabilir de gayet memnunum.Simdilik herhangi bir sikinti yasamadim ha araci sifir aldim ayri mesele..
Valla arabam 4500 km de ortalama 7.4 gosteriyor suan..Arabayi 120 ve uzerine cikmazsan ben yeri geldi 3.5 litreyi de gordum ama araba 150 den sonra 8 in uzerine cikiyor o da ben dogudayim her yer dag tepe ornegin 2500 rakima tatile gidiyorum ama duz yolda surekli otoban da kullanan biri 6.5 u gormustur..Ben kendimin daha da dusecegini dusunuyorum..Üstad yakıt durumu nasıl ? ddizel egeadan sonra 1.3 tce benzine geçtim şuan 700 km'de yakıt biraz daha düşer mi sizin şehir içi yakıt değeriniz nasıl ?
Lütfen gözleme dayalı olan hiç bir bilimsellik içermeyen bilgiler verip mide bulandırmayın.Hocam selamlar yetkili servis çalışaniyim hiç bulaşmayın uzak durun sorunu sıkıntısı kurtarmazsiniz kendinizi zaten çok tercih edilmiyor kendileri sizde alıp sıkıntıya girmeyin zaten az yakacak diye alıyorsanız aracın kasa motora göre ağır kalıyor şehir içinde tüketim 1.5 motoru geçiyor tavsiye etmem
2024 model sıfır touch paketini uzun araştırmalar sonucunda aldım. Uçak mühendisiyim ve alanım yanma. Şimdi size bu motordan bahsedeyim: Normal içten yanmalı motorlar gücün bir kısmını piston ile yanma odası arasında (silindir odası) ısı enerjisi olarak kaybeder (bknz. Otto Çevrimi). Bu durum içten yanmalılarda kaçınılmazdır ve bir aracın verimliliğini en çok etkileyen unsurdur. Hatta yüksek devirde aracın fazla yakıt tüketmesinin önemli sebeplerinden birisi bu sürtünmedir. Renault, Megane, Nissan tarafından geliştirilen bu motor, verimliliği bu sürtünmeyi minimize ederek artırmayı ana amacı haline getiriyor ve motor içerisinde sürtünmeyi azaltan yeni bir kaplama kullanılıyor (ne olduğu şirket sırrı açıklanmaması gayet doğal). Bu sayede kaybolan enerji ciddi oranda azalıyor ve aynı zamanda %8'e varan emisyon değerlerinde düşme gözleniyor. Dahası, 40,000 (kırkbin) saat ve 300,000 (üçyüzbin) km yüksek sıcaklık (+50, -50 derece) kuru veya yüksek nem oranı olan ortamlarda testleri ayrıca simülasyonları başarıyla tamamlayan bir motor. Bu motorun kullanıldığı araba modelleri: Mercedes-Benz GLA-Class serisi, A class serisi; Nissan Qashqai, Renault Megane Megane, Captur, Kadjar. Japon, Alman ve Fransız mühendisliği ile geliştirilmiş. Renault ve Nissan orta segment araçlarına takmış olsa da Mercedes gibi premium bir marka güvenmediği motoru GLA serisinde 2018'den beri hala kullanmaz.Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım. Megane 4 alma arefesindeyim. 1.3 tce motorlar çok ilgimi çekiyor ama benim görüşüm dci gibi henüz kendini ispatlamış bir motor değil, 200 bine gelmiş çok az tce var. Bazı kronik sorunlar duydum , devirdaim kırma,termostat patlatma, yağ ve su eksiltme, enjektör arızaları gibi. Titizim bu konularda biraz o yüzden biraz temkinli yaklaşıyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz alsam üzer mi? Uzun zamandır kullanıp memnun olan ya da sorun yaşayan var mı?
Teşekkürler.