G.Scenic 3 remap öncesi ve sonrası...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan excoupe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Benim arabanında ortalaması 9.4 ten 11.1 Litreye çıktı abi filtreden sonra benim içinde facia :))) sanırım bilgisayarın alışma süreci çünkü bana sorarsan arabanın yakıtı değişmedi
 
Benim arabanında ortalaması 9.4 ten 11.1 Litreye çıktı abi filtreden sonra benim içinde facia :))) sanırım bilgisayarın alışma süreci çünkü bana sorarsan arabanın yakıtı değişmedi

Bunu en güzel pompada anlarsın kardeşim,yol bilgisayarına güvenmiyorum artık...
 
Bunu en güzel pompada anlarsın kardeşim,yol bilgisayarına güvenmiyorum artık...

Ben Bunu Hep Söylüyorum Usta En İyi Hesab Bakkal Hesabi Yol Bilgisayari Hikaye Bir Çok Araçta Ayni Şeyi Yaşadim Ben Full Depo Al Böl Litresel Be Km Olarak Hesab Belli Olur
 
Öncesi sonrası şeklinde dyno verisi varsa onlara bakalım.Video'dan pek birşey anlayamayız..
 
kafam darmaduman oldu :D
 
17 saniye chipli Scenic için facia resmen...:D
facia ne abi? hehe resmen dalgha geçer gibi ama acaba çektiğim videonun frame rate inden kaynaklanan bir durummu söz konusu kafama o takılmaya başladı. Akşama tc kapalı, Gerçek kronometreyle denicem moralim alt üst oldu :D

Öncesi sonrası şeklinde dyno verisi varsa onlara bakalım.Video'dan pek birşey anlayamayız..

ankarada güvenebileceğim hiç bir dyno cu yok. kalibrasyonları yapılmadığından cihazların hepsinde farklı sonuçlar alabilmek mümkün... 180+ hp li bir passat 1.8T(ki araç yerinde duramıyor olduğu yerde sarmayı geçtim. 4. vitesde dahi dip yapıldığında sarabilen bir araç) 1. dyno 155, 2. dyno 167 çıkabiliyor..
(yerler farklıdır, aynı viteslerde bu değerler elde edilmiştir.)

Tek veri elimdeki biraderin punto evosuydu. Remapden önce ilk 3 vitesde 1 boy öne geçiyrodu, 4. vitesde 3 boy fark öne geçiyordum. şuanda ilk 3 vites yanyana 4. de ayırıyorum.
 
Geri
Üst