- Katılım
- 23 Eyl 2023
- Mesajlar
- 13
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 37
Arkadaşlar merhaba.
9 yıl Honda Civic otomatik araç kullandım.
Honda' nın servis kitabında şanzıman yağı değişimi resmi olarak yazıyor. 2 yıl veya 40 bin km. Olarak.
Mantıksal düşünmek gerekirse mevcut yağ kullanıma bağlı olarak belli bir sıcaklık nedeniyle özelliğini yitirmiş olabilir.
9 yıldır en az 4-5 kere yetkiliden aldığım orjinal yağ ile Honda aracımın şanzıman yağı değişimini bizzat kendim yaptım.
Her değişimde şanzımanın vites geçiş kararsizliginin ortadan kalktığına, vites geçişlerinin yumuşadığına şahit oldum.
Orjinal olmak kaydıyla yetkiliden alınacak bir yağın konulması hangi sebeple araca zarar verebilir. Aklım almıyor.
2 gün önce 81 bin km.deki 2017 clio4 1.5 dci, EDC otomatik aracımı aldım.
Şanzıman yağını yetkiliden ruhsatla alıp özel serviste değişmeyi düşünüyorum.
9 yıl Honda Civic otomatik araç kullandım.
Honda' nın servis kitabında şanzıman yağı değişimi resmi olarak yazıyor. 2 yıl veya 40 bin km. Olarak.
Mantıksal düşünmek gerekirse mevcut yağ kullanıma bağlı olarak belli bir sıcaklık nedeniyle özelliğini yitirmiş olabilir.
9 yıldır en az 4-5 kere yetkiliden aldığım orjinal yağ ile Honda aracımın şanzıman yağı değişimini bizzat kendim yaptım.
Her değişimde şanzımanın vites geçiş kararsizliginin ortadan kalktığına, vites geçişlerinin yumuşadığına şahit oldum.
Orjinal olmak kaydıyla yetkiliden alınacak bir yağın konulması hangi sebeple araca zarar verebilir. Aklım almıyor.
2 gün önce 81 bin km.deki 2017 clio4 1.5 dci, EDC otomatik aracımı aldım.
Şanzıman yağını yetkiliden ruhsatla alıp özel serviste değişmeyi düşünüyorum.