Fabrika gezisi sonrası Yeni Clio 4 görüşleri

Ülkemizdeki akaryakıt fiyatlarını düşünürsek en iyi araba az yakan...
Yakıtta tek favorim RENO...:eyv
 
Herkes evrenle aynı fıkırdemı ?? ozaman keske sadece eren gıttseydı.. :D


Keşke sende gelseydin Devran. Benden daha iyi bir yorum yazabileceğine inancım tam.Lakin bir konuda cok haklısın geziye katılan arkadaşlarımın görüşleri nerede ? Lütfen sizlerde yorumlarınızı esirgemeyin.Henüz piyasaya çıkmasına günler kalan bir arac için ve bu aracı bekleyen binlerce alıcı için yorumlarınız, olumlu yada olmusuz düşünceleriniz çok önemli.
 
Evren yazılabilecek her şeyi yazmış zaten,bizlere alıp binmesi kalmış...:eyv


Eksik olma Mustafa Abi. Naçizane fikrimi izah etmeye çalıştım.Senin düşüncelerin tecrübelerin benimkinden daha önemli...
 
Keşke sende gelseydin Devran. Benden daha iyi bir yorum yazabileceğine inancım tam.Lakin bir konuda cok haklısın geziye katılan arkadaşlarımın görüşleri nerede ? Lütfen sizlerde yorumlarınızı esirgemeyin.Henüz piyasaya çıkmasına günler kalan bir arac için ve bu aracı bekleyen binlerce alıcı için yorumlarınız, olumlu yada olmusuz düşünceleriniz çok önemli.

eVrenim sana kötü yorum yapıyorsun demedım kızma ;) Lafım ustaya :D azını bıcak acmıyor sankı konusası yokmus gıbı.... Aynı seyler dıgerkerı ıcınde gecerlı.... ınsanlar resım ve vıdeodan baska bırsey eklemedı....
 
Clio IV benim de bir hayli hoşuma gitti...:eyvArabayı yakından görünce arabaya daha da hasta oldumqw.Araç her yönüyle 10 numara ve çok başarılı bir araç...:eyv​Ama arabanın tek (-) yanı bagaj hacminin önceki clioya göre küçük olması...Bagaj olayını saymazsak araca ben 10 üzerinden 10 verdim...:eyv
 
Herkes evrenle aynı fıkırdemı ?? ozaman keske sadece eren gıttseydı.. :D

eVrenim sana kötü yorum yapıyorsun demedım kızma ;) Lafım ustaya :D azını bıcak acmıyor sankı konusası yokmus gıbı.... Aynı seyler dıgerkerı ıcınde gecerlı.... ınsanlar resım ve vıdeodan baska bırsey eklemedı....

____________________________________________________

Başlangıç fiyatı olarak 29.490 TL çok iyi bir rakam...

ESP-ASR-ABS standart donanımda,sınıfında 1 numara olacağı kesin...:eyv

2012 içerisinde Icon modeli piyasada olmayacak sanırım,bu yüzden sadece JOY ve TOUCH modellerinin fiyat listesi verildi,2013 model yılıyla birlikte diğer motor seçenekleri ve Icon modeli piyasada olur...

ÜYE TANITIMLARI

CLio 4 AUT 1.2 C E5 Yeni Clio HB Joy 1.2 16v 75 bg 30.605 TL--29.490 TL
CLio 4 AUT 1.5 L E5 Yeni Clio HB Joy 1.5 dCi 75 bg 38.915 TL--37.490 TL
CLio 4 EXP 1.2 C E5 Yeni Clio HB Touch 1.2 16v 75 bg 33.200 TL--31.990 TL
CLio 4 EXP 0.9 S E5 Yeni Clio HB Touch 0.9 Turbo 90 bg Stop & Start 35.800 TL--34.490 TL
CLio 4 EXP 1.5 L E5 Yeni Clio HB Touch 1.5 dCi 75 bg 39.955 TL--38.490 TL
CLio 4 EXP 1.5 S E5 Yeni Clio HB Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start 42.035 TL--40.490 TL
CLio 4 DYR 1.2 C E5 Yeni Clio HB Icon 1.2 16v 75 bg 34.650 TL--33.390 TL
CLio 4 DYR 0.9 S E5 Yeni Clio HB Icon 0.9 Turbo 90 bg Stop & Start 37.255 TL--35.890 TL
CLio 4 DYR 1.5 L E5 Yeni Clio HB Icon 1.5 dCi 75 bg 41.410 TL--39.890 TL
CLio 4 DYR 1.5 S E5 Yeni Clio HB Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start 43.49 TL--41.890 TL

CLio 4 DYR 1.5 S E5 Yeni Clio HB Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start 43.49 TL--41.890 TL



Alacak olsam bunu alırdım...:eyv

Araç piyasaya çıktığında almak isteyenler için bir liste hazırlayarak MAİS yetkililerine ileteceğiz,listenin durumuna göre ne kadar bir indirim olacağı belli olacak...
http://www.renaultfanclub.com/renault-clio-kulubu/43352-renault-clio-4-fiyat-listesi.html

Sadece bu konudaki yorumlarım sana yeterde artar Devran bey...:eyv
 
heuheueheuOHOHOHOHHH işte bu yaaa bana bole gel bı yorgunluk sezdım sende abım.. :D
 
Böyle Bir Konu Açılması Çok İyi Olmuş, Bende E-Dergi İçin Birinden İsteyecektim Artık Buradan Toplar Yazarız :eyv
 
İç, dış ve motor olarak değerlendireyim.


İç aksamdaki parçaların kalitesi açıkca beni tatmin etmedi ithal bir megane 3 sahibi olduktan sonra fransız yapımı olan kangoo gayet basit gelmişti Clio 4 Kangooyla hemen hemen aynı kalitede diyebilirim.Kapı içlerinin plastik olması, deri ya da kumaş olmaması büyük dezavantaj bana göre.Vitesin 2003te kullanılan Renault modelleriyle aynı olması beni tamamen yıkan ayrı bir durum olmuştu fotoğraflarda gördüğümde.Direksiyon tasarımı kötülenecek kadar vasat değil hoş ancak daha iyi olabilirdi.Gösterge tasarımı her ne kadar dijital gösterge olayını sevmesemde mükemmel olmuş diyebilirim.Ön panel ise Allah'a emanet duruyor gibi görüntü veriyor, dokunmatik ekranın kullanımı zorlayıcı değil, menüsüde araç sahibi olduktan sonra yarım saat içinde çözülecek cinsten.Boyutları beni üzmedi insan içinde sıkışmıyor fazla, ama Clio 4'ü kötüleyen bir insana tek cevap veremeyecek noktam arka kapı camlarının elektrikli olmayışı olurdu.İçinde direksiyon, havalandırma ızgaraları ve kokpitteki renklerin seçilebiliyor olması beni gayet mutlu etti.Hatırladığım kadarıyla, piyano siyahı, fildişi, mavi, kırmızı ve sarı renkler hakim olabiliyor bu bölüme sizin zevkleriniz dahilinde.

Dış bölümde avrupada zorunlu hale gelen gündüz farlarının yer aldığı yer etkileyici olmasada güzel gösteriyor aracı panjurun içinden.Ön farların ilk seriden itibaren karartılmış olması (renault genelde çıkarttığı kasalarda sonradan karartılmış far koyar ülkemizde) güzel bir durum.Orta donanım seviyesinde sis farı olmaması bence ayıptan öte değil.Arkada öne göre daha agresif görünüm aşırı derecede etkileyici ve güzel bir tasarım olmuş.Tek kötü yanı egsoz susturucusunun hafiften görünmesi.Ön panjur, yan kapı çıtalarının üstündeki şerit ve arka bagajdaki şeritte iç aksam gibi renk seçenekleriyle donatılmış.Bunlarda; krom, piyano siyahı, kırmızı vardı hatırladığım kadarıyla birkaç renk seçeneği daha var kanımca.Aynı şekilde aracın dış bölümünde de kaput ve tavana sticker seçenekleri olabiliyor bu da Renault için alışılagelmiş bir olay değil ancak yerinde bir karar.

Motor seçenekleri daha zengin olabilirdi diyerek bir şımarıklık yapmaktan kendimi alıkoyamıyorum malesef :) 1.2 16V 75 hp motorun kullanılması her ne kadar bu motor euro 5 normlarına göre uyarlanmış olsa da 0.9 litre turbo motoru seçeneklerde gördüğünüz anda ilginizi çekmiyor, bana göre filo araçları için uygun olabilir bu motor ben olsam seçeneklerde bile bunun fiyatı ne kadarmış diye bakmam.0.9 lt turbo motor 90 hp gücü ile gayet tatmin edici bir performans sergiliyor kağıt üzerinde, ancak denemeden tam yorum yapamıyorum.3 silindir olması ömür açısından beni düşündürdü ancak Renault motorlarının düzenli bakım yapıldığı ve bilinçli kullanıldığı takdirde çok uzun ömürlü olduğunu söylemeye gerek yok.Bu benzinli motorların haricinde karşımıza K9K kodlu Renault'un en başarılı, belkide dünyanın en başarılı küçük hacimli dizel motorlarından biri geliyor karşımıza.2 güç seçeneğiyle sunulan 1.5 dCi motor 75 hp ve 90 hp energy motorluk modellerle satışta.İkisininde 5 ileri olması hoşuma gitmedi açıkcası.Ve bana göre bu motorun güç seçeneği 75 değilde 90dan başlayıp 110 hplik model ile son bulabilirdi.

Biraz fazla eleştirmemişimdir umarım sadece düşündüklerimi yazdım.Alacak olsam Icon modelinin piyasaya çıkmasını bekleyip 90 hp dCi alırdım diyorum son olaraktan.
Renaultolog - Furkan Çürük :)
 
Yorumlar için teşekkürler Furkan aydınlatıcı olmuş. İcon modeli 10 ekimde satışa çıkmayacak mı?
 
Geri
Üst