- Katılım
- 13 Tem 2016
- Mesajlar
- 45
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
EDC, DSG, DCT,POWERSHIFT hepsi başa bela en iyisi CVT, Fluence 1.6 CVT den çok memnunum.
Son düzenleme:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
cvt masrafıda 10-12binden aşağı değil tabi arıza oranı bu saydıklarından az ama oda beygir törpüsü arabanın gücünü emiyor.
Allah arızasız kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.İ şallah uzun seneler problemsiz kullanırsınız.ben edc den memnunum ALLAH mahçup etmesin ancak dikkatli kullanıyorum şuan aracım 52 bin de herhangi bir sorun yaşamadım uzun süreli beklemelerde N ye almaya özen gösteriyorum.
26.08.2016 tarihinde 2013 model Fluence 1.5 dci joy EDC aracımı istanbuldan satın aldım, Memleketim Edirne'ye dönerken aracın 5'ten 6'ya geçerken ve rampada vites düşeceği 6'dan 5'e geçerken şanzımandan cırtlama sesi geldiğini fark ettim. aracım 98000 km. deydi, aracı aldığım yeri aradım, sorunu kendilerine ilettim, yetkili servise yönlendirdiler, araç garanti kapsamındaydı. aracımı Tekirdağ Buhari otomotive götürdüm, ustayla beraber yol testine çıktık, şanzımanda problem olduğunu söylediler, aracı bırakmamı istediler, 2 gün sonra aradıklarında renault merkez ile görüşme sonucunda şanzımanın komple değişmesi gerektiği ve bunun garantiden olacağı bilgisini verdiler. problemin neyden kaynaklandığını sorduğumda vites çatallarından olduğunu söylediler. aracın şanzımanın fiyatını faturada görünce şok oldum komple şanzıman KDV dahil 17000 tl, işçilik ve şanzıman yağı dahil 19000 tl, garanti bitmiş olsaydı vay halimize.
1.6 benzinli CVT X-Tronic candır