Edc sorunu ve ekrandaki msj

EDC, DSG, DCT,POWERSHIFT hepsi başa bela en iyisi CVT, Fluence 1.6 CVT den çok memnunum.
 
Son düzenleme:
cvt masrafıda 10-12binden aşağı değil tabi arıza oranı bu saydıklarından az ama oda beygir törpüsü arabanın gücünü emiyor.
 
cvt masrafıda 10-12binden aşağı değil tabi arıza oranı bu saydıklarından az ama oda beygir törpüsü arabanın gücünü emiyor.

Belli ki 1.6 CVT yi kullanmamışsın üstadım. Renault sitesine girip bakarsan 0-100 EDC li dizel ile CVT Benzinli 11.9s, son hızlarıda aynı 190 demek ki törpülenen birşey yok ;) Ayrıca xtronic cvt yle ilgili hiç arıza bulamadım internette.

Hızını videoya almıştım 1:58 sonrası

https://www.youtube.com/watch?v=_iRYUCxsJTM
 
Son düzenleme:
ben edc den memnunum ALLAH mahçup etmesin ancak dikkatli kullanıyorum şuan aracım 52 bin de herhangi bir sorun yaşamadım uzun süreli beklemelerde N ye almaya özen gösteriyorum.
 
ben edc den memnunum ALLAH mahçup etmesin ancak dikkatli kullanıyorum şuan aracım 52 bin de herhangi bir sorun yaşamadım uzun süreli beklemelerde N ye almaya özen gösteriyorum.
Allah arızasız kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.İ şallah uzun seneler problemsiz kullanırsınız.
 
26.08.2016 tarihinde 2013 model Fluence 1.5 dci joy EDC aracımı istanbuldan satın aldım, Memleketim Edirne'ye dönerken aracın 5'ten 6'ya geçerken ve rampada vites düşeceği 6'dan 5'e geçerken şanzımandan cırtlama sesi geldiğini fark ettim. aracım 98000 km. deydi, aracı aldığım yeri aradım, sorunu kendilerine ilettim, yetkili servise yönlendirdiler, araç garanti kapsamındaydı. aracımı Tekirdağ Buhari otomotive götürdüm, ustayla beraber yol testine çıktık, şanzımanda problem olduğunu söylediler, aracı bırakmamı istediler, 2 gün sonra aradıklarında renault merkez ile görüşme sonucunda şanzımanın komple değişmesi gerektiği ve bunun garantiden olacağı bilgisini verdiler. problemin neyden kaynaklandığını sorduğumda vites çatallarından olduğunu söylediler. aracın şanzımanın fiyatını faturada görünce şok oldum komple şanzıman KDV dahil 17000 tl, işçilik ve şanzıman yağı dahil 19000 tl, garanti bitmiş olsaydı vay halimize.
 
26.08.2016 tarihinde 2013 model Fluence 1.5 dci joy EDC aracımı istanbuldan satın aldım, Memleketim Edirne'ye dönerken aracın 5'ten 6'ya geçerken ve rampada vites düşeceği 6'dan 5'e geçerken şanzımandan cırtlama sesi geldiğini fark ettim. aracım 98000 km. deydi, aracı aldığım yeri aradım, sorunu kendilerine ilettim, yetkili servise yönlendirdiler, araç garanti kapsamındaydı. aracımı Tekirdağ Buhari otomotive götürdüm, ustayla beraber yol testine çıktık, şanzımanda problem olduğunu söylediler, aracı bırakmamı istediler, 2 gün sonra aradıklarında renault merkez ile görüşme sonucunda şanzımanın komple değişmesi gerektiği ve bunun garantiden olacağı bilgisini verdiler. problemin neyden kaynaklandığını sorduğumda vites çatallarından olduğunu söylediler. aracın şanzımanın fiyatını faturada görünce şok oldum komple şanzıman KDV dahil 17000 tl, işçilik ve şanzıman yağı dahil 19000 tl, garanti bitmiş olsaydı vay halimize.

Bendede 2014 model var bu araçların şanzıman garantisi ne kadar? En iyisi garanti bütince elden çıkarmak
 
Garanti 3 sene onumuzdeki sene biter
 
1.6 benzinli CVT X-Tronic candır :eyv
 
1.6 benzinli CVT X-Tronic candır :eyv


oda çok sorunsuz sayılmaz geçen sene arkadaşımda cvt li fluence vardı epey bir çekti en sonunda yazın sattı en iyisi manuel aslında edc her bakımdan çok iyi özellikle yakıt ekonomisi olarak ama işte çevreden duyduğum bu sorunlar ister istemez korkutuyor çok şükür 50 bin km deyim şuana kadar beni hiç üzmedi şans işi birazda
 
Geri
Üst