Herkese merhaba , aranızda yeniyim, ismim Özgür ve İstanbul'da ikamet ediyorum.2011 Megane 3 sportourer EDC sahibiyim ve bende yaklaşık 4-5 aydır zerqcool ile ayni sorunu yasıyorum ki yazışma şikayet kısımları bile birebir aynı malesef
) 4-5-6 vitesler arası yüksek devirde sürtme sesi ve 1-2 vitesler arası vuruntu şikayeti ile Esenyurt Bika ya gittim ve inceleyip test edip çatal değişimi gerekli dediler.garanti sürem bittiginden ve hep yetkili servis kullandığımdan bende iyi niyet garantisi talep ettim ve servisin mais ile yazışmasına cevap aynen yukarıdaki arkadaşımızın aldığı gibi "bu aktif sürüs icin bir sorun olmamakla birlikte Renault a ait kusur da değildir " oldu. Ve servisin bireysel olarak çıkarttığı fiyat yaklaşık 5000 civarı en iyi haliyle ! Ve bu sorunu birçok kisi yasamış olmasına rağmen renault un müşteriyi yüzüstü bırakması cok kalitesiz bi davranış oldu ki Malesef ülkemizde sirket aracı olarak cok talep görmesi onlarda bi tok satıcı doymuşluk sendromu yaratmış.sikayet var a da yazdım ve yeniden bi görüşme yapacagım ama bakalım ne olacak