- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 24 May 2015
- Mesajlar
- 96
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Peki hocam sizin bu anlattığınız konuyu servise bizim mi söylememiz lazım yoksa servis bu konuya hakim mi..arkadaşlar yapmak istediğiniz şey güncelleme değil.
en azından sadece güncelleme değil, güncelleme sizin aracınız 2011 ise ve 2015e kadar aynı şanzıman ile ilgili belli başlı noktaları üretici değiştirmiş ise ,düzeltmiş ise onları sizinde aracınıza yüklemekten öte bir şey değildir, ha gereksinimmi kesinlikle.
yeterlimi,hayır!
güncelleme için gittiğiniz serviste hazır güncelleme atılırken mutlaka arkadaşın vites ayarlarına girip kavrama noktası tanıtımı yapması lazım , bu sayede içindeki mekanizma sizin araçtaki baskı balatanın ne derece aşındığını anlayacak ve ona göre adım atabilecek.
bu şuna benziyor, araç sıfırken baskı balata 10mm kalınlığındamı? süre süre zamanla aşınıyormu? evet! o halde 5mm oldumu 40-50binde ? muhtemelen
o halde peki bunu şanzımandaki beyin nasıl anlayacak? anlayamaz! sadece tanıtım yaparsanız anlar.
yani siz sıfır arabayken altınızda merdiven olan bir insan olup tavana ulaşmaya çalıştığınızı hayal edin, araç sıfırken siz 180 boyunuzla 2inci basamakta ulaşabiliyorsunuz ama baskı balata aşındıkça merdiven kısalıyor fakat siz halen 2inci basamaktasınız ve tavana eliniz ulaşmıyor artık.
bu kavrama tanıtımı ile beyin diyorki arada aşınmadan kaynaklı boşlul var hadı artık 3uncu basamağa kardeş diyor ve yeniden herşey normale dönüyor.
Yani bizim aracımızda bu var bununda çözümü bu bunu yapın demek işlerine karışır gibi yapıpta servisteki elemanları kendimize biletmeyelim[emoji1]
Gel birader madem derdi biliyosun kendin hallet demesinler bize..
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi