- Katılım
- 24 May 2015
- Mesajlar
- 96
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Aracım 2012 model edc dynamic paket fluence..44.000 kmde aldığımdan beri 1-2. vites arası sesli sallantılı vites geçişi yaşamaktaydım..
Arada vites kutusu kontrol ettir ve vites kutusu hararet uyarısı almaktaydım..
Araç 105.000 kmye gelince seyir halinde başta az az başlayan tak tak tak diye devir ve hız yükseldikce şiddetlenen ve git gide artan ses duyulmaya basladı ve kaçınılmaz son..
Servisten bir tanıdıkla görüşüp neden olabileceğini sordugumda vites catalından gelebileceğini açılıp bakılması gerektigini ona gore gerekirse baskı balata vs değişmesi gerekebileceği söylendi sadece çatal arızasi için 7000 ve baski balata vs girilirse 13-15 bin arası uzayabilecegi söylendi..
Özel servis aramaya koyuldum ve siteden bir arkadas sayesinde özel servis buldum..Malum şanzıman indi ve bilyaların dağıldığı keçelerin yağ kaçırıp baskı balatayı yağladığı onun değişmesi gerektiği ve ekstra olarak beyin değişirse sorun kalmayacağını(2012 öncesi beyinlerin sorunlu olduğunu)konuştuk usyatla..Pipirikli biriyimdir başımda sorun kalmasın dedik aynı zamandada maliyeti düşürelim dedik..
Şanziman toplandı çıkma beyin kullandık..İyi durumda baskı balata bulduk..
Çıkma beyin 3000 lira 2015 model,iyi durumda baski balata kullanıldı 2000 lira,içerdeki keçeler,bilyalar,ustalık,şanzıman yağı,araç bakimı,akü işçilik derken 10.000 lira masraf çıktı..
Görüştüğüm konuştuğum sordugum özellikle 2012 ve öncesi fluence araçlarda merak ediyorum 1 ve 2 . vites sarsıntısı yaşamayan, 1 3 5. vitesleri kaobolmayan,6 dan 5'e 5'ten 6'ya geçişlerde cırtlama vs ses yaşamayan,vites kutusu kontrol ettirin uyarısı almayan EDC kullanıcısı var mı..Yada kaç kişi var..
Araştırma yapmadım ama zannedersem her 10 araçtan en az 6 aracta bu durumlardan illa biri var..
Soru şu sorunsuz kullanan kaç kişi var?
Arada vites kutusu kontrol ettir ve vites kutusu hararet uyarısı almaktaydım..
Araç 105.000 kmye gelince seyir halinde başta az az başlayan tak tak tak diye devir ve hız yükseldikce şiddetlenen ve git gide artan ses duyulmaya basladı ve kaçınılmaz son..
Servisten bir tanıdıkla görüşüp neden olabileceğini sordugumda vites catalından gelebileceğini açılıp bakılması gerektigini ona gore gerekirse baskı balata vs değişmesi gerekebileceği söylendi sadece çatal arızasi için 7000 ve baski balata vs girilirse 13-15 bin arası uzayabilecegi söylendi..
Özel servis aramaya koyuldum ve siteden bir arkadas sayesinde özel servis buldum..Malum şanzıman indi ve bilyaların dağıldığı keçelerin yağ kaçırıp baskı balatayı yağladığı onun değişmesi gerektiği ve ekstra olarak beyin değişirse sorun kalmayacağını(2012 öncesi beyinlerin sorunlu olduğunu)konuştuk usyatla..Pipirikli biriyimdir başımda sorun kalmasın dedik aynı zamandada maliyeti düşürelim dedik..
Şanziman toplandı çıkma beyin kullandık..İyi durumda baskı balata bulduk..
Çıkma beyin 3000 lira 2015 model,iyi durumda baski balata kullanıldı 2000 lira,içerdeki keçeler,bilyalar,ustalık,şanzıman yağı,araç bakimı,akü işçilik derken 10.000 lira masraf çıktı..
Görüştüğüm konuştuğum sordugum özellikle 2012 ve öncesi fluence araçlarda merak ediyorum 1 ve 2 . vites sarsıntısı yaşamayan, 1 3 5. vitesleri kaobolmayan,6 dan 5'e 5'ten 6'ya geçişlerde cırtlama vs ses yaşamayan,vites kutusu kontrol ettirin uyarısı almayan EDC kullanıcısı var mı..Yada kaç kişi var..
Araştırma yapmadım ama zannedersem her 10 araçtan en az 6 aracta bu durumlardan illa biri var..
Soru şu sorunsuz kullanan kaç kişi var?