- Katılım
- 17 Eki 2017
- Mesajlar
- 147
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 29
Öncelikle herkese merhaba. 22.000 Km'de ikinci el almış olduğum 2015 model clio 4 1.2 Turbo edc 120 bg. aracımla aranıza katılmış bulunmaktayım. Bilgi paylaşımı ve destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim
Aracımı bir süre kullandıktan sonra motorun sağından 2000 devirden sonra gelen tıkırtı (zincir sesi) duymaya başladım. Bunun için aracı aldığım yer olan Bursa Renault Mais servisine gittiğimde trigerden geldiğini söyleyip randevu verdiler. Aracı bıraktım 3 gün kaldıktan sonra arayıp yağ eksilttiği için bu sesi yaptığını trigerin değişmesine gerek olmadığını yağı tamamlayınca geçtiğini ve 1000 km sonra ölçüm yapıp kontrol edeceklerini belirttiler. Bakalım takip sonunda normalden fazlamı eksiltiyor yoksa normal mi eksiltiyor belli olur, gelişmeleri buradan yine aktarırım. Buna ek olarak servisten araca enjeksiyon yazılımı güncellemesi yaptıklarını söylediler servise gitmeden önce şehir içi ortalama 5.5 - 5.6 civarında yakan aracım aynı yollarda aynı şekilde kullanmama rağmen yazılımdan sonra 6.4 - 6.5 civarında yakmaya başladı. Servise sorduğumda yazılımla alakalı olmadığını ama kontrole gittiğim zaman bakacaklarını hatırlatmam gerektiğini söylediler.
Bu tarz bir durumu yaşayanlar ya da tavsiyesi olan var mıdır ? (Aracım garanti kapsamında)

Aracımı bir süre kullandıktan sonra motorun sağından 2000 devirden sonra gelen tıkırtı (zincir sesi) duymaya başladım. Bunun için aracı aldığım yer olan Bursa Renault Mais servisine gittiğimde trigerden geldiğini söyleyip randevu verdiler. Aracı bıraktım 3 gün kaldıktan sonra arayıp yağ eksilttiği için bu sesi yaptığını trigerin değişmesine gerek olmadığını yağı tamamlayınca geçtiğini ve 1000 km sonra ölçüm yapıp kontrol edeceklerini belirttiler. Bakalım takip sonunda normalden fazlamı eksiltiyor yoksa normal mi eksiltiyor belli olur, gelişmeleri buradan yine aktarırım. Buna ek olarak servisten araca enjeksiyon yazılımı güncellemesi yaptıklarını söylediler servise gitmeden önce şehir içi ortalama 5.5 - 5.6 civarında yakan aracım aynı yollarda aynı şekilde kullanmama rağmen yazılımdan sonra 6.4 - 6.5 civarında yakmaya başladı. Servise sorduğumda yazılımla alakalı olmadığını ama kontrole gittiğim zaman bakacaklarını hatırlatmam gerektiğini söylediler.
Bu tarz bir durumu yaşayanlar ya da tavsiyesi olan var mıdır ? (Aracım garanti kapsamında)
Son düzenleme: