Clio III FK yay

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ubuntu53
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Isıtmanın da teknikleri var.Bi kaportacının eline oksijen kaynağı tutuşturup tek noktadan ısıttırırsan kırılır :)

Amortösörcüler halleder bilirler tekniğini.
 
Yayları sakın ısıttırma kırılıyo. eğer iyi bir ustaya tam yerinden kestirirsen hiçbir sorun çıkarmaz ömür boyu kullanırsın. Yayların kesme noktaları var ordan kesilirse sorun yaratmaz :)

evet otekı aracımı ılk olarak 1.5 bakla kestrmstm sekme olmuyodu sonra onden 2 arkadan 1.5 dha kestrdım yanı onden 4 arkadan 3 yay kalmadı sayılır cok sekme oluyordu bunu cok kestrmıcm 1.5 - 2 ıyıdır dıye dusunuyorum

Isıtmanın da teknikleri var.Bi kaportacının eline oksijen kaynağı tutuşturup tek noktadan ısıttırırsan kırılır :)

Amortösörcüler halleder bilirler tekniğini.


oyle tabı ama saglam bı usta lazım ona ılerde kırılacaksa kestrmek ona nazaran daha ıyı sanırım
 
Bende 60/40mm FK yay var gaayet memnunum basıklığından hatta çok bile düşmüştü bana göre:) 17jantları takınca birazcık yükseldi şimdi tam kıvamında...:eyv
 
Bende 60/40mm FK yay var gaayet memnunum basıklığından hatta çok bile düşmüştü bana göre:) 17jantları takınca birazcık yükseldi şimdi tam kıvamında...:eyv

ben 6-7 cm bulamadim 5 aldim bulsam 7 alirdim valla :D belkide biraz daha sursem dahada duser 16 jantla birlikte boslugu doldurablir bi denemem lazim :) asiri basik gorunsun istiyorum ben :D
 
ben 6-7 cm bulamadim 5 aldim bulsam 7 alirdim valla :D belkide biraz daha sursem dahada duser 16 jantla birlikte boslugu doldurablir bi denemem lazim :) asiri basik gorunsun istiyorum ben :D

Biraz daha düşer yayların yeni daha ama senin hedefin EV'lat gibi olmaksa yay işini unutacan coilleyeceksin...:)
 
Biraz daha düşer yayların yeni daha ama senin hedefin EV'lat gibi olmaksa yay işini unutacan coilleyeceksin...:)


aslında koyede cıktıgım ıcın cok fazla ıstemıyorum dusmesını ama suankı halınden daha dusuk olsun ıstıom :D bakalım ne olacak
 
Biraz daha düşer yayların yeni daha ama senin hedefin EV'lat gibi olmaksa yay işini unutacan coilleyeceksin...:)

Abi benim gibi olması zor ya gezemez sonra :D

Sadece yay kestiğin için, kesik yay zıplar. Orjinal bir amortisörün limiti 5cm yaydır. 5 cm yaydan sonra salmaya başlar kendini. O yüzden 5cmlik yayı kestiriyorsan, amortisörede işlem uygulaman gerekir. Milini kısaltman, yayla amortisör arasındaki boşluğu kapatır, sertleştirmende bir nebze pinpon topu gibi sekmesini engeller.
 
1 bakla kestirsen yeter 2 kesersen çok düşer.
 
bence yaylarla hiç ugraşma bi amrtisrcude amrtisr yaptrabilrsin 130-140 tl bi fiytı oluyo on numarada düşer aracın
 
soğuk presle yaptırabilirsin tabi senin bulundugun yerde böyle bir imkan varsa ben FK'ları preslettim ve yaklasık 3-3,5 cm düşme oldu, hiç bir konfor kaybı yok şu anda
 
Geri
Üst