Clio 4 1.2 turbo edc motor gücü sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan rufenza
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bende downpipe ve varex olduğu için stage2 yazılım yaptırdım. Takribi olarak 35 hp ve 45 tork aldığımızı söylüyor yapan arkadaş.
Benim izlenimime gelince , dip gaz hızlanma esnasında 2. Vites dahil sarıyor, hissediyorum farkı.
Herhangi bir test yapmadan bu güç değerlendiren nasıl emin oluyorsunuz ?
benim aracım 90 hp güç veriyor dynoda. Hiçbir sıkıntısı olmamasına rağmen . Bir de ani ivlenmelerde ıslık sesi gibi bir ses geliyor. Turbodan geldiğini düşünüyorum. Sizde de böyle bir ses oluyor mu ?
 
O ses bende de var, bu arada veri konusunda tabiki kesinlik yok sadece hissiyatıma gore artış olduğunu gözlemledim
 
O ses bende de var, bu arada veri konusunda tabiki kesinlik yok sadece hissiyatıma gore artış olduğunu gözlemledim

Hocam sizinki stage 1, stage 2 oyle dusundugunuz kadar kolay degil araclarda, dizel aracima hibrit turbo, downpipe ,duz boru krom varex, filtre kiti ve bosphorus methanol kit aldim stage 2 olmasi icin. Ustunde aktif yazilim+dp vardi zaten. Ortalama boyle 130 beygir aliyorum 75 likten, kismetse yarin montajlar tamamlaniyor (bir intercooler eksik onu da uyduramadik mecbur costum olacak)cift tarafli hibritlemeyle 150-180 ort bg leri gormeyi planliyoruz. Dyno da olculecek. +30 -30 beygirleri gormek mumkun bu arada dynolarda, turkiyede iki uc tane.mustang markali duzgun dyno var, onlarda 10 20 beygir + - gosterebiliyor..
Not: aracim 1.5 dci 75 touch paket clio
 
Hocam sizinki stage 1, stage 2 oyle dusundugunuz kadar kolay degil araclarda, dizel aracima hibrit turbo, downpipe ,duz boru krom varex, filtre kiti ve bosphorus methanol kit aldim stage 2 olmasi icin. Ustunde aktif yazilim+dp vardi zaten. Ortalama boyle 130 beygir aliyorum 75 likten, kismetse yarin montajlar tamamlaniyor (bir intercooler eksik onu da uyduramadik mecbur costum olacak)cift tarafli hibritlemeyle 150-180 ort bg leri gormeyi planliyoruz. Dyno da olculecek. +30 -30 beygirleri gormek mumkun bu arada dynolarda, turkiyede iki uc tane.mustang markali duzgun dyno var, onlarda 10 20 beygir + - gosterebiliyor..
Not: aracim 1.5 dci 75 touch paket clio


Hocam bu konuyu her kaynak farklı tanımlıyor.

Stage1 için; araçta hiçbir parça değişikliği yapılmadan yapılan soft uygulama tanımı var.

Stage2 için; araçta fiziksel parça değişikliği yapılarak yapılan stage1 + işlemi olarak yapılan bir tanım var. Ayrıca downpipe sonrası egzoz sensörünün arıza işi yakmaması için stage 2 yazılım zorunlu diye biliyorum.


Benim aracım 1.2 tce EDC modeli , orjinalde 120 HP

Benim aracımda yapılan değişiklikler;

K&N Kutu içi performans hava filtresi
Downpipe
Orta Susturucu İptali
Varex Son Susturucu
Yazılım

Bu nedenle aracın takribi olarak 150hp gibi bir değerde olduğunu düşünüyorum.
 
Geri
Üst