clio 3 grandtour 1.2

bunları değiştirince yağ ve filtreside değişmesi gerekiyormu yoksa yağla alakası yokmu
alternatör kiti olayı nedir trigerden daha pahalı onlarda beraber değişen kayışlarmı oluyor
Hocam yağ veya filtre ağır bakımda, sen istemediğin sürece değişmez, alternatör yani V kayışı ve Rulmanı Trigerden daha pahalıdır, bu kayışa şarj dinamosu ve ve Devir Daim bağlıdır, yalnız ağır bakımda çok önemli bir şeyi unutmuşsun, DEVİR DAİM, onu da mutlaka değiştirmen lazım, eğer değiştirmezsen, ilerki km relerde Devir daim arızalanırsa, motor tekrar açılması lazım gelir ve boşu boşuna tekrar işçilik verirsin, ayrıca devir daim su kaçırırda farkına varamazsan, motoru yakabilirsin, bu yüzden Devir daimi mutlaka değiştir, ayrıca hatırladığım kadarı ile araca uygunsuz antifriz koymuşdun bu yüzden devir daim büyük risk altında, son olarak şunu söyleyeyim, devir daim değişirken 1 LT re de antifriz konulması gerekiyor.
 
Hocam yağ veya filtre ağır bakımda, sen istemediğin sürece değişmez, alternatör yani V kayışı ve Rulmanı Trigerden daha pahalıdır, bu kayışa şarj dinamosu ve ve Devir Daim bağlıdır, yalnız ağır bakımda çok önemli bir şeyi unutmuşsun, DEVİR DAİM, onu da mutlaka değiştirmen lazım, eğer değiştirmezsen, ilerki km relerde Devir daim arızalanırsa, motor tekrar açılması lazım gelir ve boşu boşuna tekrar işçilik verirsin, ayrıca devir daim su kaçırırda farkına varamazsan, motoru yakabilirsin, bu yüzden Devir daimi mutlaka değiştir, ayrıca hatırladığım kadarı ile araca uygunsuz antifriz koymuşdun bu yüzden devir daim büyük risk altında, son olarak şunu söyleyeyim, devir daim değişirken 1 LT re de antifriz konulması gerekiyor.
Çok doğru devirdaimin mutlaka değişmesi lazım.
 
Hocam yağ veya filtre ağır bakımda, sen istemediğin sürece değişmez, alternatör yani V kayışı ve Rulmanı Trigerden daha pahalıdır, bu kayışa şarj dinamosu ve ve Devir Daim bağlıdır, yalnız ağır bakımda çok önemli bir şeyi unutmuşsun, DEVİR DAİM, onu da mutlaka değiştirmen lazım, eğer değiştirmezsen, ilerki km relerde Devir daim arızalanırsa, motor tekrar açılması lazım gelir ve boşu boşuna tekrar işçilik verirsin, ayrıca devir daim su kaçırırda farkına varamazsan, motoru yakabilirsin, bu yüzden Devir daimi mutlaka değiştir, ayrıca hatırladığım kadarı ile araca uygunsuz antifriz koymuşdun bu yüzden devir daim büyük risk altında, son olarak şunu söyleyeyim, devir daim değişirken 1 LT re de antifriz konulması gerekiyor.

devirdaim değişmesi derken bu da kayış mı oluyor
arkadaşlar arabad aproblem yok ama hani ikinci el aldımya o yüzden bu öenmli parçaları değişeyimde biliyim ne olduğunu diye değişiyorum yoksa problem yok

totalın antifirizini alacağım totalde yoktu kaldı biraz kullanayım değiştireceğim antifrizi bulamadım netten de almayım dedim müsait zamanda bulup alacağım
yağıda dediğin 5w40 motul yağdan alacağım oda maltepede imiş yeri benim işyerine yakın gidip alacağım
şu devirdaimede bakayım bir o zaman keşke erken deseydiniz bana onuda satın alırdım neyse onuda alırım artık

eksozu sökmüştü memlekette bi usta çekişi nasıl diye ölçmek için katalizörü boşaltalımmı dedi muayeneden geçmez ama dedi tıkalı da değil dedi bende vazgeçtim
sonra gaz aldımopet yada shell den
gaz emisyonunu ölçtürün diye ekranda arıza verdi eksozla alakalımıdır
servise gittim oksijen sensörü arızası olabilir dedi netten baktım eksozla alakalı birde tekleme var dedi bunlarıda yaptırsaydım arabayı sıfıradım gibi bişi olacak artık nazar değmesin maşallah
çok açıldım bakalım

uyarı ve mesajlarınız için çok teşekkür ederim
 
devirdaim değişmesi derken bu da kayış mı oluyor
arkadaşlar arabad aproblem yok ama hani ikinci el aldımya o yüzden bu öenmli parçaları değişeyimde biliyim ne olduğunu diye değişiyorum yoksa problem yok

totalın antifirizini alacağım totalde yoktu kaldı biraz kullanayım değiştireceğim antifrizi bulamadım netten de almayım dedim müsait zamanda bulup alacağım
yağıda dediğin 5w40 motul yağdan alacağım oda maltepede imiş yeri benim işyerine yakın gidip alacağım
şu devirdaimede bakayım bir o zaman keşke erken deseydiniz bana onuda satın alırdım neyse onuda alırım artık

eksozu sökmüştü memlekette bi usta çekişi nasıl diye ölçmek için katalizörü boşaltalımmı dedi muayeneden geçmez ama dedi tıkalı da değil dedi bende vazgeçtim
sonra gaz aldımopet yada shell den
gaz emisyonunu ölçtürün diye ekranda arıza verdi eksozla alakalımıdır
servise gittim oksijen sensörü arızası olabilir dedi netten baktım eksozla alakalı birde tekleme var dedi bunlarıda yaptırsaydım arabayı sıfıradım gibi bişi olacak artık nazar değmesin maşallah
çok açıldım bakalım

uyarı ve mesajlarınız için çok teşekkür ederim
Devirdaim aslında su pompasıdır hayati bir parçadır. Baktım abi ortalama fiyat 250TL. 2.el alınan bir araç çok çok bakımlı değilse 1-2 bin civarı harcama normaldir.
 
Devirdaim aslında su pompasıdır hayati bir parçadır. Baktım abi ortalama fiyat 250TL. 2.el alınan bir araç çok çok bakımlı değilse 1-2 bin civarı harcama normaldir.
emra kardeşim evet fiyatları 300 350 arası değişiyor ama buna gerek varmıdır değişmesine bekleyeceğim daha sonra bunu da değişelim derse usta ona göre gider alırım ama 18000 km sonra bakımı için kalan km var sonra hepsini değişeceğim satın aldım nasıl olsa şimdilik önemli olan
şu oksijen sensörü mü birde tekleme için bir yere göstermem lazım ilk önce birde bu yol bilgisayarı ışığı arada kesiliyor elektrikçiye gittim baktı bizlik değil km saatini tamir eden yere göster dedi
aYZyzg.jpg
[/URL][/IMG]
 
arızası bitmiyor bende çıkıyor hep alırken bişi yoktu arıza benden mi kaynaklanıyor nedir anlamadım 19uma da baktım baktım sattım sonra pişman oldum o kadar bakım yapıp başkası kullanıyor
 
Ne sıkıntısı varmış 1.2 motorun??? Bu usta dediğiniz kasapların çoğu, bir halt bilmeden, kulak dan dolma bilgilerle araçlara çamur atıyor. Benim bildiğim 1,2 motorun hiç bir kronik sorunu yoktur gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Muhtemelen şunun için söylüyordur, 1.2 motor çeker mi??? Size başımdan geçen bir olayı anlatayım, bundan önceki aracım 2006 Model Hyundai Accend ADMİRE dı 1,3 motor aldığımda henüz 28.000 km deydi. Bir gün memlekete gittiğimde sanayiye yolum düştü, eski tanıdık bir tamirci benim arabaya baktı "1,3 motor alınır mı hiç, bu araçla yol mu biter?" dedi, ben de "senin aracın ne marka dedim" cevap Doğan SLX miş. "Gel arabaları yarıştıralım, senin aracın 1.6, benim ki 1.3 motor, benim aracımın fiyatı seninkinin 2 katı, eğer geçebilirsen ben sana aracımı bağışlıyacağım, yok ben geçersem sen bağışlayacak mısın??? diye sordum, bir süre düşündü ve yemedi. Bilmiyor k, o 1.3 araç hem beygir gücü olarak hem de tork olarak onun 1.6 araç dan daha güçlü, sadece ninem zamanından kalan 1300 motorlu 131 ler yokuşu zor tırmanır, ama 1.6 motorlu Doğan Şahinler daha iyi tırmanır muhabbetleri yapıyorlar.

Sağol GARDAŞ eline, koluna, yüreğine sağlık
 
arızası bitmiyor bende çıkıyor hep alırken bişi yoktu arıza benden mi kaynaklanıyor nedir anlamadım 19uma da baktım baktım sattım sonra pişman oldum o kadar bakım yapıp başkası kullanıyor
Abi nasipse bizde Corollayı satıp model yükselticez İnşallah ama arabanın maşallahı var bakımlı olduğu için hiç satasım yok istediğim fiyatı veren olursa gidecek ama piyasada bakımlı araba bulmak zor bakalım kafamıza göre bi araba buılabilecekmiyiz.
 
Abi nasipse bizde Corollayı satıp model yükselticez İnşallah ama arabanın maşallahı var bakımlı olduğu için hiç satasım yok istediğim fiyatı veren olursa gidecek ama piyasada bakımlı araba bulmak zor bakalım kafamıza göre bi araba buılabilecekmiyiz.
hayırlısı olsun gönlüne göre iyi bir araç al sonra niye bunu almadım deme yesin
hangi araçlara bakıyorsun
 
hayırlısı olsun gönlüne göre iyi bir araç al sonra niye bunu almadım deme yesin
hangi araçlara bakıyorsun
Japondan çok memnun kaldım abi çok şükür, ya japon yada Kore aracı bakıyorum. Mitshubishi Lancer 2004-2005 olabilir mesela.
 
Geri
Üst