- Katılım
- 17 Ağu 2013
- Mesajlar
- 241
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
Ön panjur rüzgarlığı
Yaşadığım şehirde hava Türkiye ortalamasına göre soğuk, genelde 0 derece civarında. Haliyle motor çabuk soğuyor. Özellikle uzun yolda motor çabuk soğuyor. Üzerine de kaloriferi açınca ideal motor sıcaklığı düşüyor. Çünkü birçok Megane 1 sahibi gibi benimde iç sirkülasyonu sağlayan klape bozuk, dışardaki soğuk havayı almak zorundayız.
Bizim araçların fanı büyük olduğundan birkaç dakikada motor suyunu soğutuyor. R9 larda var olduğunu duyduğum panjurlu sistemi düşündüm ve fazla soğumanın önüne geçmek için plakanın altındaki ızgaralara bir perde yapayım dedim.
Bu iş için şeffaf ve kalın naylon masa örtüleri ideal gördüm ısıya da dayanıklı. Yarım metre kestirdim. Önce 2 ızgarayı kapattım istediğim randımanı alamayınca alttaki 4 ızgarayı kapatacak şekilde uygulamayı yaptım. Kesim milimetrik olmayınca biraz bombeli görünüyor ama iş gördü. Küçük kelepçelerle sabitledim. Sökmesi de kolay.
Sıcaklığı anlık olarak bluetooth OBD adaptörü ve navigasyon/geri vites için kullandığım android cihazla görüyorum. TORQUE programının widgeti yeterli oluyor. Video eklemeyi deneyeceğim.
Bu hafta en fazla 100 c gördüm. Fan açıldıktan 2-3 dk sonra 82 c kadar düşüyor.
Kaportanın üzerindeki parça ilk taktığım 2 ızgarayı kapatan.
Sadece alttakiler kapandı plakanın arkasındakiler ve yanındakiler açık.
Örnek parça
Yaşadığım şehirde hava Türkiye ortalamasına göre soğuk, genelde 0 derece civarında. Haliyle motor çabuk soğuyor. Özellikle uzun yolda motor çabuk soğuyor. Üzerine de kaloriferi açınca ideal motor sıcaklığı düşüyor. Çünkü birçok Megane 1 sahibi gibi benimde iç sirkülasyonu sağlayan klape bozuk, dışardaki soğuk havayı almak zorundayız.
Bizim araçların fanı büyük olduğundan birkaç dakikada motor suyunu soğutuyor. R9 larda var olduğunu duyduğum panjurlu sistemi düşündüm ve fazla soğumanın önüne geçmek için plakanın altındaki ızgaralara bir perde yapayım dedim.
Bu iş için şeffaf ve kalın naylon masa örtüleri ideal gördüm ısıya da dayanıklı. Yarım metre kestirdim. Önce 2 ızgarayı kapattım istediğim randımanı alamayınca alttaki 4 ızgarayı kapatacak şekilde uygulamayı yaptım. Kesim milimetrik olmayınca biraz bombeli görünüyor ama iş gördü. Küçük kelepçelerle sabitledim. Sökmesi de kolay.
Sıcaklığı anlık olarak bluetooth OBD adaptörü ve navigasyon/geri vites için kullandığım android cihazla görüyorum. TORQUE programının widgeti yeterli oluyor. Video eklemeyi deneyeceğim.
Bu hafta en fazla 100 c gördüm. Fan açıldıktan 2-3 dk sonra 82 c kadar düşüyor.
Kaportanın üzerindeki parça ilk taktığım 2 ızgarayı kapatan.
Sadece alttakiler kapandı plakanın arkasındakiler ve yanındakiler açık.

Örnek parça
