Banada yeni akü aldırdılar Mart ayında boşu boşuna.Yeni akü aldıktan sonra boşaldığını gördüm.Bağaj kapağını açınca, bağajda yanan lambadan çıktı sorun.Kontak anahtarını aldım elime geçtim arka koltuğa.Arka koltuğun arka yaslanma yerini söktüm...Elimdeki kontak anahtarından merkezi kilit ile kapıları ve bağajı kilitledim.Arka bağaj lambasının ,bütün kapılar kilitlendiği halde sürekli yandığını 40 Dakika arabada bekledikten sonra gördüm.Hemen indim araçtan ve bağaj içindeki lambanın ampülünü söktüm aldım...O gün bu gündür çok rahatım.En azından yeni aküm bitmiyor.benim başıma gelen sorun böyle birşeydi. Sizinkide buna benzer bir sorun olabilir.
2.Yöntem:Kutup başını sökün, Akşam en son park ettiğinizde,kapıları içten elle basma mandalına basarak kilitleyin.3 kapıyı bu şekilde kilitledikten sonra; şöför kapısını ve arka bağajı yedek anahtarla manuel olarak kilitleyin.Bu şekilde bir deneyin sabah kutup başını takıp, marşa bastığınızda güzel çalışıyorsa % 100 bir yerde kaçak vardır.
3.Yöntem marş dinoması kollektörünün ucundaki bilye ve burçlar aşınmışsa ve çok boşluk oluşmuşsa marşa bastığınızda Bu kollektör(Marşın içinde ortada dönen bakır sargılı mil) anında mıknatıs gibi yastığa yapışır ve marş dinomosu korkunç enerji emerek aküyü bitirir.