Baskı balata - rulman

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan batari
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

batari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
308
Tepkime puanı
0
Puanları
0
herkese merhaba, aracım 2012 dinamik 86.000 km , manuel vites, aracın kavraması epeyce bir yukarıda. ustaya göstereceğim bunu? az çok anladığım kadarıyla zamanı gelmiş diye düşünüyorum. neyse sormak istediğim şu.. ben serviste değiştirmeyeceğim fiyattan ötürü ama servisin baskı balata ve rulman olarak hangi markayı kullandığını bilen varmı acaba? piyasada malumuzun valeo , luk , mapa vs var, eski fordum da sashs kullanırdı. mapa zaten uzak durmak gerek, geriye luk ve valeo kalıyor. şöyle değiştireyim soruyu. üretici firmanın hangi baskı balatayı kullandığı ve servislerin de kullanılan aynı markayı kullanmaya devam edip etmediği? ayrıca sizler baskı balata kullandınız ise hangi markayı kullandınız, memnun musunuuz? teşekkürler
 
herkese merhaba, aracım 2012 dinamik 86.000 km , manuel vites, aracın kavraması epeyce bir yukarıda. ustaya göstereceğim bunu? az çok anladığım kadarıyla zamanı gelmiş diye düşünüyorum. neyse sormak istediğim şu.. ben serviste değiştirmeyeceğim fiyattan ötürü ama servisin baskı balata ve rulman olarak hangi markayı kullandığını bilen varmı acaba? piyasada malumuzun valeo , luk , mapa vs var, eski fordum da sashs kullanırdı. mapa zaten uzak durmak gerek, geriye luk ve valeo kalıyor. şöyle değiştireyim soruyu. üretici firmanın hangi baskı balatayı kullandığı ve servislerin de kullanılan aynı markayı kullanmaya devam edip etmediği? ayrıca sizler baskı balata kullandınız ise hangi markayı kullandınız, memnun musunuuz? teşekkürler
Biz Sanayide ustamıza yeni değiştirdik. Valeo ile servis ürünü farklı. Usta valeo için parça parası 500 servis ürünü için 800 tl. dedi. Biz servis ürünü taktırdık. Viraj demir kolları takozu da değişti. Toplam 1300 tl. verdik. Araç 85 ps 5 vites olandan.

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
iyi para vermişsiniz? yani servis valeo kullanmıyorsa o zaman geriye tek seçenek kalıyor "luk" - ancak yine ustanız size luk taktı ise niye bu kadar para almış, onu anlamadım. neyse acaba ustanız servis ürünü dediği marka neymiş acaba, öğrenebilir misiniz?
 
iyi para vermişsiniz? yani servis valeo kullanmıyorsa o zaman geriye tek seçenek kalıyor "luk" - ancak yine ustanız size luk taktı ise niye bu kadar para almış, onu anlamadım. neyse acaba ustanız servis ürünü dediği marka neymiş acaba, öğrenebilir misiniz?
Luk bilmem ama renonun kendi ürünü

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Luk bilmem ama renonun kendi ürünü

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Servisin bize verdiği fiyat 2500 tl. İdi.

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
arkadaşlar bitmek üzere olan baskı balata, aracın özellikle yokuşlar da kalkarken stop etmesine sebep olur mu? bende öyle oluyor da. düz ve hafif eğimde sıkıntı yok
 
arkadaşlar bitmek üzere olan baskı balata, aracın özellikle yokuşlar da kalkarken stop etmesine sebep olur mu? bende öyle oluyor da. düz ve hafif eğimde sıkıntı yok

Vitesi 5 takin oldugu yerde kalkmaya calisirsa kaciriyor yani degisim vakti gelmis demektir. Ama araba direk stop ediyorsa durumu iyidir demektir hocam.
 
Vitesi 5 takin oldugu yerde kalkmaya calisirsa kaciriyor yani degisim vakti gelmis demektir. Ama araba direk stop ediyorsa durumu iyidir demektir hocam.
ok denerim. ancak sorum tam olarak baskı balatanın bitik olup olmadığı değil, bitik olduğunu düşünelim . yokuşlarda niye zor kavrıyor onun sebebi baskı balata mıdır? yoksa başka bir sebebi varmıdır
 
ok denerim. ancak sorum tam olarak baskı balatanın bitik olup olmadığı değil, bitik olduğunu düşünelim . yokuşlarda niye zor kavrıyor onun sebebi baskı balata mıdır? yoksa başka bir sebebi varmıdır

Hocam bendede motor soguk iken vites birde iken yokusta zorlaniyor. Ancak motor sicak iken bir sikinti yok. Acep motorun karakteristigindemi var bu veya bu egr, map, maf sensorleri, emme manifoldu katalizor bunlarda kurum olusmasindan da yaparmi bilemem baktirmal lazim. Bi kac forumda okumustum, motorun titremeli calismasi veya titremeli stop edisi egr ile alakaliymis. Bende top yekun servise bir carbon clean yaptirmayi dusunmuyor degilim.
 
Geri
Üst