Aracin 4 yanindan gelen sesler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan RynR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Laf olsun torba dolsun kıvamında içimdeki Renault hıncını kusayım şeklinde bir yorum. Duyanda toyota, vw filo satışı yapmıyor ve her servise gittiğinizde kırmızı halı ile karşılanıyorsunuz sanır. Skoda, Seat zaten satmıyor. Ayrıca kişiye özel yaşanan sorundan bir genelleme çıkıyor içinizdeki hınç yüzünden. Ben serviste hiç böyle bir sorun yaşamadım, büyük ihtimal ile 1 senede 10-15 kere servise gitmediğimden kaynaklıdır. Her kurumun, her insanın dayanım sınırı vardır ve o sınır dolduysa mantıklı bir yorumla "bizim kalitemiz ve yapabileceğimiz bu kadar, sizin beklentileriniz başka ise satıp, diğer markalara yönelin" denmesi normal.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Demekki hocam bu kadar insan boşuna direksiyon kutusu ve alttakım sorunları ile şikayette bulunmuş.boşuna demekki insanların direksiyon kutuları,amortisör,viraj lastikleri vs parçalar boşuna değişiyor.demekki renault boşuna açık ara en çok şikayet alan firma olmuş 2015 yılında.şikayet var.com verilerilerine bakabilirsin.boşuna renault 2015 yılında en çok dava açılan otomobil markası olmuş.hocam laf olsun torba dolsun diye konuşan sensin ben verilerle konuşuyorum.Kişiye özel yaşanan sorun dediğin sorun 2012-2013 ve 2014 araçların çoğunda mevcut.ve herkes şikayetçi.google dabile 28900 sonuç çıkıyor direksiyon kutusu sorunu ile ilgili. https://www.google.com/webhp?source...=2&ie=UTF-8#q=clio 4 direksiyon kutusu sorunu Renault öyle bir markaki torba dolsun arkadaşım direksiyon kutusu sorununu 3 yılda çözdüler.2012 de başladı 2015 de bitti.Renault öyle bir markaki servis çalışanı bile kabul ediyor bunu.ustası başka markayı yönelin demiyor,kelimesi kelimesine böyle sorunlar renault normal ve kronik diyor.Ses kaydı mevcut ve renault maise verdim.renaultun cevabı ne peki personel ile ilgili gerekliişlem yapıldı.sorunu çözebiliyormusunuz diyorum,direksiyon kutusunu şikayet var com daki şikayetinizi silerseniz bir kez daha değiştiririz diyorlar
 
Demekki hocam bu kadar insan boşuna direksiyon kutusu ve alttakım sorunları ile şikayette bulunmuş.boşuna demekki insanların direksiyon kutuları,amortisör,viraj lastikleri vs parçalar boşuna değişiyor.demekki renault boşuna açık ara en çok şikayet alan firma olmuş 2015 yılında.şikayet var.com verilerilerine bakabilirsin.boşuna renault 2015 yılında en çok dava açılan otomobil markası olmuş.hocam laf olsun torba dolsun diye konuşan sensin ben verilerle konuşuyorum.Kişiye özel yaşanan sorun dediğin sorun 2012-2013 ve 2014 araçların çoğunda mevcut.ve herkes şikayetçi.google dabile 28900 sonuç çıkıyor direksiyon kutusu sorunu ile ilgili. https://www.google.com/webhp?source...=2&ie=UTF-8#q=clio 4 direksiyon kutusu sorunu Renault öyle bir markaki torba dolsun arkadaşım direksiyon kutusu sorununu 3 yılda çözdüler.2012 de başladı 2015 de bitti.Renault öyle bir markaki servis çalışanı bile kabul ediyor bunu.ustası başka markayı yönelin demiyor,kelimesi kelimesine böyle sorunlar renault normal ve kronik diyor.Ses kaydı mevcut ve renault maise verdim.renaultun cevabı ne peki personel ile ilgili gerekliişlem yapıldı.sorunu çözebiliyormusunuz diyorum,direksiyon kutusunu şikayet var com daki şikayetinizi silerseniz bir kez daha değiştiririz diyorlar
hocam her mesajında herkese ben daha iyi biliyorum diyorsun yada volswagen i kötülüyorsun.herkesle tartışıyorsun.mühendisten bile iyi bildiğini iddia ediyorsun.her mesajın öncekiyle çelişiyor.bir mesajında renaultun parça,işçilk,malzeme kalitesi kötü diyorsun öbür mesajında işçilik,malzeme vs övüyorsun.herşeyi sen biliyorsun hocam arabayı sen icat ettin,sen mühendisten iyi biliyorsun bu işi.özür dileriz senden.
 
Son düzenleme:
Renault un karninin tokluk sebebi filo kiralamalarinin yuksek olmasi ticari amacli kullanimlari oldukca fazla ve buda musteri kalitesinin dustugunu istatistiki olarak gosterir. Binek araclarda toyota vw mercedes bmw audi skoda seat vb markalarda ufak tefek sikinti olabilir ama asla baska marka gidip al demezler diyemezler..

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bence yanlış tespit.Çünkü alman firmalarının filo tercihi yine alman markalardan yana (seat,skoda dahil) .vw ile ilgili çok şikayet var ,üstelik genelde renault parçayı sormadan değiştirirken ,genelde vw ise kullanıcı hatası diyor diye şikayetleri okuyabilirsiniz.Son 4-5 yılda renault kalite ve müşteri memnuniyeti alanında iyi işler yaptı.Maalesef bazı renault servislerinde hala eski kafada olup müşteriyi göndermeye çalışan çözüm bulamayanlarda var.Bu durumda ise merkeze şikayet yazıp ,varsa başka servise gitmek gerekiyor.Çünkü cotech olup işten anlamayanlarda maalesef azda olsa mevcut.Bu durum vw de çok daha fazla ,renault vw den çok daha kaliteli hizmet veriyor toyota içinse renaulttan kaliteli servis anlayışı var diyebilirim.Bunlar benim görüşüm.

Son olarak müşteri herzaman haklıdır :)
 
Bu arabayı aldığım güne lanet olsun. Bıktım ben de bu seslerden. gelen arkadaş kaç model diye soruyor. 2014 diyorum bi biniyor bu sesler ne böyle sıfır arabadan böyle ses mi gelir diyor kısacası bıktım artıkk lanet gelsinn .
Selam arkadaslar
aracim clio 4 1.2 sifir aldim henuz 7 aylik araç ve aracin 4 yanindan sesler geliyor
direksiyondan tikirti ve cizirti(araci ilk start yaptigimda sanki saat in saniyesi tik tik atar ya onun gibi bir ses de geliyor)
vites bolgesindeki plastik kisimdan
ön ekranli panelinden
bagaj tarafindan
koltuk basliklarindaki dibdeki plastik kisimdan
emniyet kemeri bolgesinden ve koltukdan gicirtilar gelmeye basladi
iç tarafta kapi'daki tutma yerlerinden cam acma kapama tuşlarinin kisimdan heryerden tikirtilar gelmeye basladi ve belirginleşti iyice. En ufak kasiste bile duyuyorum bu sesleri sanki araba dökülüyor

oysaki araci çok sakin ve dikkatli kullaniyorum ilk göz ağrim. Kendimden daha iyi bakiyorum. Araca zarar vericek hicbirsey yapmadim bu zamana kadar.

Daha önce bunun gibi sorunlarla karsilasip servisten çözüm bulabildiniz mi yada başka bir çözüm yolu varmi. Zor durumdayim lütfen bir yardim. Teşekkurler
 
bu sesleri nasıl duyabilir? nasıl bir ortamda ve yol koşullarında sürmek lazım?
 
Demekki hocam bu kadar insan boşuna direksiyon kutusu ve alttakım sorunları ile şikayette bulunmuş.boşuna demekki insanların direksiyon kutuları,amortisör,viraj lastikleri vs parçalar boşuna değişiyor.demekki renault boşuna açık ara en çok şikayet alan firma olmuş 2015 yılında.şikayet var.com verilerilerine bakabilirsin.boşuna renault 2015 yılında en çok dava açılan otomobil markası olmuş.hocam laf olsun torba dolsun diye konuşan sensin ben verilerle konuşuyorum.Kişiye özel yaşanan sorun dediğin sorun 2012-2013 ve 2014 araçların çoğunda mevcut.ve herkes şikayetçi.google dabile 28900 sonuç çıkıyor direksiyon kutusu sorunu ile ilgili. https://www.google.com/webhp?source...=2&ie=UTF-8#q=clio 4 direksiyon kutusu sorunu Renault öyle bir markaki torba dolsun arkadaşım direksiyon kutusu sorununu 3 yılda çözdüler.2012 de başladı 2015 de bitti.Renault öyle bir markaki servis çalışanı bile kabul ediyor bunu.ustası başka markayı yönelin demiyor,kelimesi kelimesine böyle sorunlar renault normal ve kronik diyor.Ses kaydı mevcut ve renault maise verdim.renaultun cevabı ne peki personel ile ilgili gerekliişlem yapıldı.sorunu çözebiliyormusunuz diyorum,direksiyon kutusunu şikayet var com daki şikayetinizi silerseniz bir kez daha değiştiririz diyorlar
Hocam ben sana cevaben yazmadım, yazmadığım içinde Clio 4 sorunlu , sorunsuz, her markada olabiliyor gibi bir diyoloğa girmedim. Ben bu arabayı 3 yıldır kullanıyorum, ben sadece viraj lastiği için gittim "kronik" denilen. Direksiyon kutusu bakımda kendileri tarafından değiştirildi, şikayetim olmamasına rağmen. Garantiniz var değiştirelim dediler. Yani adamları orası şöyle burası böyle diye durmadan sık boğaz ( işte burada giriyor devreye kişiye özellik, adamlar senden yılmış sat kurtul demiş) etmediğim için her şeyimi sorunsuz hallettiler. Sizin gibi hiç bir şeyden memnun olmayan bir ton adama cevap vermekle uğraşmıyorum artık normalde ama... başka forumda da var senin gibi olanlardan. Samsung forumunda Samsung alıp durmadan şikayetçi olanlar, Htc alıp hemen satanlar. Apple a ölenler... Yani senin örneğinde çok insan var. Cevabımın özüne gelecek olursak; filo satışları ile bağlantılı Renault'nun araçlarını umursamadığı konusunun saçmalığına yorum yaptım ( laf olsun torba dolsun da burada devreye giriyor). Sanki diğer firmaların filo satışı yok, hepsinin arabaları uzay mekiği, servise girince 5 yıldızlı otele girmiş gibi oluyorsun ve tüm servis çalışanları İngiliz beyfendisi ve çok bilgili, yardımsever. Memnun değilseniz satarsınız kurtulursunuz, bir daha da Renault almazsınız. Şikayet konusunda da; Renault'nun tüm satışlarına bakıp buna göre oranlarsanız daha iyi olur.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
2011 kango multix 1.5 dci aracımda kayda değer en ufak bir ses yoktu,
sağ arka taraftan kulak tırmalayıcı çok küçük bi ses duymaya başladım son 2 3 haftadır
ki ben doğal karşılıyorum çünkü dediğim gibi muhtemelen trim sesidir
haftasonu istanbula gittim babam duydu o sesi, adam beyninden vurulmuşa döndü
demediği laf kalmadı saolsun :) demem o ki: zaman unutmayı değil, alışmayı öğretiyor :)
 
İnsan kendi başına gelmeden bilemiyor, o yüzden tepkinizde haklı olabilirsiniz. Ben zaten ne Renault ne başka markayı savunmam çünkü hepsi ticaretine bakan dünya çapında firmalardır gözümde. Ne marka fanatiği olurum ne de karşıtı. Bu bakımdan VW, Renault, Toyota vs. hepsinden herşeyi gayet de beklerim. Bu, ürünle ilgili sorun olur, ya da servisle ilgili yaşadığınız gibi birşey olur. Yalnız bunların hepsi bir yana, yanlış anlamazsınız umarım ama sizin ses kaydı alıp da bunu kullanmanız bana çok doğru gelmedi. Kendim için düşünüyorum, böyle birşey yapmam için o adamın ocağına incir ağacı dikmeyi kafaya koymuş olmam gerekirdi. Ne bileyim, Mais 'e gidip bu adam bana böyle dedi deseniz yetmiyor muydu? Dediğim gibi yanlış anlamayın sizin için doğrudur bana göre değil.
 
İnsan kendi başına gelmeden bilemiyor, o yüzden tepkinizde haklı olabilirsiniz. Ben zaten ne Renault ne başka markayı savunmam çünkü hepsi ticaretine bakan dünya çapında firmalardır gözümde. Ne marka fanatiği olurum ne de karşıtı. Bu bakımdan VW, Renault, Toyota vs. hepsinden herşeyi gayet de beklerim. Bu, ürünle ilgili sorun olur, ya da servisle ilgili yaşadığınız gibi birşey olur. Yalnız bunların hepsi bir yana, yanlış anlamazsınız umarım ama sizin ses kaydı alıp da bunu kullanmanız bana çok doğru gelmedi. Kendim için düşünüyorum, böyle birşey yapmam için o adamın ocağına incir ağacı dikmeyi kafaya koymuş olmam gerekirdi. Ne bileyim, Mais 'e gidip bu adam bana böyle dedi deseniz yetmiyor muydu? Dediğim gibi yanlış anlamayın sizin için doğrudur bana göre değil.
Zaten ilk olarak bu davranışı sözlü olarak belirttim.Reanault un cevabı böyle bi durum olmaz dediler.Kendi çalışanlarının kendi markalarını kötüleyemiyeceğini söylediler ve araştıracaklarını söylediler.2 hafta dönüş olmayınca bende kaydı verdim.ama bana personelle ilgili yaptırımların yapıldığını söylediler.Renaultun bakış açısı burda beni rahatsız ediyor,benim sorunumu çözmek yerine personelle uğraşıyorlar.Bu araçlarda kronik alttakım sesleri ve arızaları vs olduğu su götürmez bi gerçek.Ama marka fanatiği olan arkadaşlar kendi araçlarında olmayınca inatla yok diyorlar.ben tek isteğim aracım yapılsın,huzurla bineyim
 
Daha geçen gün aynı sıkıntılar sebebiyle servise gittim, konu ile ilgi hala problem yaşıyorsan sana detaylı olarak yardımcı olabilirim yapman gerekenler hakkında.
 
Geri
Üst