- Katılım
- 1 May 2015
- Mesajlar
- 136
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Demekki hocam bu kadar insan boşuna direksiyon kutusu ve alttakım sorunları ile şikayette bulunmuş.boşuna demekki insanların direksiyon kutuları,amortisör,viraj lastikleri vs parçalar boşuna değişiyor.demekki renault boşuna açık ara en çok şikayet alan firma olmuş 2015 yılında.şikayet var.com verilerilerine bakabilirsin.boşuna renault 2015 yılında en çok dava açılan otomobil markası olmuş.hocam laf olsun torba dolsun diye konuşan sensin ben verilerle konuşuyorum.Kişiye özel yaşanan sorun dediğin sorun 2012-2013 ve 2014 araçların çoğunda mevcut.ve herkes şikayetçi.google dabile 28900 sonuç çıkıyor direksiyon kutusu sorunu ile ilgili. https://www.google.com/webhp?source...=2&ie=UTF-8#q=clio 4 direksiyon kutusu sorunu Renault öyle bir markaki torba dolsun arkadaşım direksiyon kutusu sorununu 3 yılda çözdüler.2012 de başladı 2015 de bitti.Renault öyle bir markaki servis çalışanı bile kabul ediyor bunu.ustası başka markayı yönelin demiyor,kelimesi kelimesine böyle sorunlar renault normal ve kronik diyor.Ses kaydı mevcut ve renault maise verdim.renaultun cevabı ne peki personel ile ilgili gerekliişlem yapıldı.sorunu çözebiliyormusunuz diyorum,direksiyon kutusunu şikayet var com daki şikayetinizi silerseniz bir kez daha değiştiririz diyorlarLaf olsun torba dolsun kıvamında içimdeki Renault hıncını kusayım şeklinde bir yorum. Duyanda toyota, vw filo satışı yapmıyor ve her servise gittiğinizde kırmızı halı ile karşılanıyorsunuz sanır. Skoda, Seat zaten satmıyor. Ayrıca kişiye özel yaşanan sorundan bir genelleme çıkıyor içinizdeki hınç yüzünden. Ben serviste hiç böyle bir sorun yaşamadım, büyük ihtimal ile 1 senede 10-15 kere servise gitmediğimden kaynaklıdır. Her kurumun, her insanın dayanım sınırı vardır ve o sınır dolduysa mantıklı bir yorumla "bizim kalitemiz ve yapabileceğimiz bu kadar, sizin beklentileriniz başka ise satıp, diğer markalara yönelin" denmesi normal.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi