Ankarada kadjar alacak olanlar buraya

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tan06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ankarada cihan renoda kadjari canli kanli olarak yaklaşık 1saat inceledim.
Istek üzerine bol bol fotoğraf cektim.
QQ ile kiyasladim.
Akşam eve gecince izlenimleri ve fotoları paylaşacağım.
 
Ben de aynı yerde yerinde gördüm. Gösterilen araç 115.000 TL idi.

Açıkçası hayal ettiğim gibi çıkmadı. Ben de resimler çektim ama o paraya kadjar alınır mı bilemedim. Muhtemelen SUV araç almaktan vazgeçeceğim.

Direk eleştirlerimi yazmak istemiyorum. Hiçbir aracı baltalamak ya da direk olumsuz yönlerini saymak istemem. Çünkü kadjarın bir dolu artısı da var. Benimki tamamen kişisel tercih.
 
QAOEVV.webp

45a672d96ecc93c7a799d7a501608847.jpg


c6754cbe8a6cd4b621661c8992600fdd.jpg


4cb0d84855271f2c1c104ae708b81c7b.jpg
610d8ab1bc8b4fc1ce484c3c6b77de84.jpg
7d85837265247235f7c70c0cf37bf467.jpg


328b1bcaf82e422697769a9fb6b232ba.jpg


4080a409ff6e8efaf8cd94c490eb3aa5.jpg

35f5ee31a81a1a30f1a1ecffe1b18702.jpg


9144f50b3cacb39c7f8f0b8df9f8fd2d.webp7bea88d30389a8cc50d48c89f4d1a4ee.webp
b3019b83f68a28727bd5cf6d74dbb702.jpg


36a1d527439a2359c1e24003eb7def2b.jpg
 

Ekli dosyalar

  • 9144f50b3cacb39c7f8f0b8df9f8fd2d.webp
    9144f50b3cacb39c7f8f0b8df9f8fd2d.webp
    12.2 KB · Görüntüleme: 0
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sevgili Arkadaşlar 12 adet fotoğraf ekledim, özellikle almayı düşünüp de sabırsızlananlar için bir nebze işinize yarar birazdan da ayrıntılı izlenimlerimi paylaşacağım..

Hemde QQ ile kıyaslayacağım.. Bu kadar foto yeterlidir sanırım..
 
Kadjar almayı düşünenler mutlaka benim gibi QQ ile arasında gidip gelenler olduğu için ikisini kıyaslayarak ve objektif yorum yapacağım.

Renoda 1.5 saat inceledikten sonra üşenmeden atladık taksiye sıcağı sıcağına Nissan bayine gidip bir kez daha kıyaslayıp son kararımızı verelim dedik..



Bugün eşimle Konya yolundaki CİHAN reno bayisine gittik.. Araç 2. kattaydı, bir an önce görmek için sabırsızlandığım için yürüyen merdivenleri yürüyerek çıktım :)

Etrafında bir tur attım.. Hatları QQ e göre daha yuvarlak hatlıydı.. QQ hatları daha keskin.. Dolayısıyla ben genel çizgiler anlamında QQ nin daha güzel olduğunu düşünüyorum..

Ancak keskinliği değilde yuvarlak bombeli hat seven biri için kadjar daha estetik gelebilir..

Koltuğa oturdum ve ilk hayal kırıklığı kokpitle başladı.. Sadelik seven için gözüne hoş gelebilir ancak kokpit diyince bana göre evin salonu gibi olmalı salondan ziyade oturma.

odasına oturmuş gibi hissettim..

90-100binlik araç değil de çok daha vasat bir araça binmişim hissi yarattı bende kokpit olmamış.. Bu bağlamda QQ de ekran olmamasına rağmen kokpiti daha hoş..

Göstergelerin dijital olması ve 5 renk seçeneğiyle QQden 3-4 adım önde..

Dokunmatik ekranın tepkisini beğendim anında cevap veriyor herhangi bir gecikme yoktu..

Radyo açıktı son sese getirdim ama ses de bana vasat geldi. En full modeldi ama sanırım böse ses sistemi yoktu o da opsiyenel sanırım..

Koltuğu en yükseğe getirdim cam tavan perdesi açık 4-5 parmak mesafesi vardı bu çok tatminkar bence..( Boyum 1.80)

Arka koltukta baş mesafe 1 parmak azalıyor bu bağlamda gayet yeterli.. QQ baş mesafesi kadjardan 1 parmak daha kısa...

Arkada diz mesafesi bence ikisinde de aynı dolayısıyla arkada oturanlar için her iki araçda da sorun yok..

Cam perdesi QQ ye göre biraz daha kalın ve kaliteli geldi ama açılmadı..

Bu arada imkanı olan için her iki araçda da cam tavan olmazsa olmaz bence.. Kadjar alacak olan kesınlıkle 3bin daha verip cam tavanı tercih etmeli...

Hem mekanı sonsuzlaştırması, ferah göstermesi, ayrıca şekil olarak da arabayı daha şekil göstermesi itibariyle bence olmazsa olmaz..

Zaten cam tavana binip sonra normale bindiğinizde tabuttaymış gibi gelir :)

Tavan barı kadjarda kaporta ile sıfırlanmış QQ de ise 4-5 cm boşluk var dolayısyla daha çok görsellik ve yükseklik katmış..

İcon döşemeler deri ve kumaş karışık yapılmış.. Bu anlamda QQ ile kıyaslanmak bile hata olur

qq döşemeler çok vasat kalıyor yanında.. Ayrıca koltuklardaki kafa desteği ve yanlarındaki

deriler dışarıdan bakıldığında deri döşeme gibi müthiş güzel gösteriryor..

Motorun sesini duymak istedğimde sağ olsunlar kırmadılar çok kısa çalıştırdım ses gayet tatminkardı...

Arabanın arkasında QQ de olduğu gibi havalandırma yok, arka cam açma kapama düğmelerinde QQ de olduğu gibi ışık yok... 90-100bınlık araçta bunlar nasıl olmaz

orası da ayrı muamma..

Daha da kötüsü kaputu kaldırdığınızda hidrolik yok, çubuğu takıp öyle tutacaksınız.. Aramızda almayı düşünen hanımefendiler varsa öyle kaputu hem kaldırıp hemde

çubuğu takmaya güçleri yetmeyebilir çünkü ağır :)

Arabanın en kusursuz QQ ile karşılaştırılmayacak kadar güzel olan güzel şeyi öne led gündüz farı ve püre vusion farlar.. QQ ile kıyaslayanı Allah çarpar valla :)

Arka stoplara gelince gündüz ledler orada da dikkat çekici ve şık.. Ancak QQ de farlar daha geniş sündürülmüş uzun olduğu için arka stoplar QQ de daha güzel..

Bu arada ön koltukta oturuken şöför görüş açısı iki modelde aynı..

Genel olarak önden iki araç da yakışıklılık açısından yakın ama qq sanki 1--2tık önde.. Arkadan QQ kesinlikle bana göre çok daha şık...

Arkadan bakıldığında clio 4 ün hormonlusu gibi duruyor alacak olanlar bunu çok sık duyabilir..

5gen jantlar gri siyah karışımı olması nedeniyle kapı altındaki siyah üzerine kroma çıtalarla bütünlük sağlamış ama ben 5gen jantları çok beğenmedim.. Fransa sitesinde

kadjarın çok daha can alıcı bir jantı vardı..

Daha önce de ifade ettiğim gibi coşma mavisi (lacivert görünen ) beni benden almıştı ancak toz çizik bakımı zor olur diye o rengi elemiştim.. Bayiicanlı gören 3 farklı arkadaş da

mavinin en güzel en dikkat çekici renk olduğunu söylediler...

Bağaj çocuklu aileler için tatminkar ve kesinlikle QQden üstün.. Ayrıca arkadaki koltukların

tek düğmeyle yatması da ayrı güzel..


Kadjar görünce heyecanlanırım sanmıştım ama maalesef 2yıldan beri her yerde görmemize

rağmennn QQ daha yakışıklı bence.. Eşim de aynı şekilde QQnin önden yandan arkadan

daha güzel olduğunu söyledi... Ve maalesef biz en başa döndük..

Donanımsal özelliklerde 7inç ekran vb kadjar kesinlikle 3-4 adım önde..

Servis yedek parça konusu Nissanın en büyük sıkıntısı bu bağlamda reno çok önde..

Gelelim en fullune bence 115bin bu araca verilmez bu parayı etmez verene de saygım sonsuz

tabi..

Bizim insanımız 80-90bin renoya para verilmez diyip hemen canını sıkar adamın.. İnsanlarımızdaki

araca olan ön yargı önemli.. Örnek pejo 308 yılın aracı seçildi dizel

otamatik efsanedir, ayrıca 308deki kokpit benim diyen araçta yoktur.. Bu önyargıdan dolayı ve

bence yüksek fiyatla piyasaya girmesinden dolayı satamadı.. İkinci elde

hatırı sayılır değer kaybıda çabası...

Kadjar bu aracı satmak istiyorsa güzel bir lansmanla girmelii yoksa işi hiç kolay değil.. 1.5 dizelde ya da 1.5 dizel otamatikte rakip yokbu avantajları.. Şu an en büyük

rakip 1.6 dizel honda o da en boşu 107bin..

2aydan beri kadjar almayı bekleyen biri olarak Kadjar çok daha yakışıklı kadjarı tek geçerim

yazmayı çok isterdim.. Dediğim gibi en başa döndük.. Ya ikinci el QQ cam tavan alacağım ya da

lansman fiyatlarını görüp son kararımı vereceğim.. Allah hayırlısını nasip etsin..

Allah herkesin gönlüne göre versin umarım detaylı incelemem herkese faydalı olur..
 
Son düzenleme:
Elinize, ayaginiza ve agziniza saglik, otomobil tanitimlarindaki gibi yorumlar yazmişsiniz, :)
 
Elinize, ayaginiza ve agziniza saglik, otomobil tanitimlarindaki gibi yorumlar yazmişsiniz, :)

:) İncelemeleri okuya okuya birazcık da sıkıcı olmasın diye öyle bir dil seçtik rica ederim Selim Bey ama en başa döndüğüm için kafam daha da karıştığı için üzgünüm tabi..

Kadjarı gördüğümde kafamda soru işareti kalmadan bu araç benim olmalı demeliydim.. 80-90 bin bu paralar hiç de az para değil...

İlk fiyatları duyduğumda da aynı hayal kırıklığı yaşamıştım ama oradaki hanımefendi lansman fiyatları belli değil daha dedi.. Kampanyalı bir lansman da olabilir dedi..

Oyakla güzel bir fiyat verirlerse düşünürüz, aynı çatışmayı sizde yaşayacaksınız :)
 
Kadjar almayı düşünenler mutlaka benim gibi QQ ile arasında gidip gelenler olduğu için ikisini kıyaslayarak ve objektif yorum yapacağım.

Renoda 1.5 saat inceledikten sonra üşenmeden atladık taksiye sıcağı sıcağına Nissan bayine gidip bir kez daha kıyaslayıp son kararımızı verelim dedik..



Bugün eşimle Konya yolundaki CİHAN reno bayisine gittik.. Araç 2. kattaydı, bir an önce görmek için sabırsızlandığım için yürüyen merdivenleri yürüyerek çıktım :)

Etrafında bir tur attım.. Hatları QQ e göre daha yuvarlak hatlıydı.. QQ hatları daha keskin.. Dolayısıyla ben genel çizgiler anlamında QQ nin daha güzel olduğunu düşünüyorum..

Ancak keskinliği değilde yuvarlak bombeli hat seven biri için kadjar daha estetik gelebilir..

Koltuğa oturdum ve ilk hayal kırıklığı kokpitle başladı.. Sadelik seven için gözüne hoş gelebilir ancak kokpit diyince bana göre evin salonu gibi olmalı salondan ziyade oturma.

odasına oturmuş gibi hissettim..

90-100binlik araç değil de çok daha vasat bir araça binmişim hissi yarattı bende kokpit olmamış.. Bu bağlamda QQ de ekran olmamasına rağmen kokpiti daha hoş..

Göstergelerin dijital olması ve 5 renk seçeneğiyle QQden 3-4 adım önde..

Dokunmatik ekranın tepkisini beğendim anında cevap veriyor herhangi bir gecikme yoktu..

Radyo açıktı son sese getirdim ama ses de bana vasat geldi. En full modeldi ama sanırım böse ses sistemi yoktu o da opsiyenel sanırım..

Koltuğu en yükseğe getirdim cam tavan perdesi açık 4-5 parmak mesafesi vardı bu çok tatminkar bence..( Boyum 1.80)

Arka koltukta baş mesafe 1 parmak azalıyor bu bağlamda gayet yeterli.. QQ baş mesafesi kadjardan 1 parmak daha kısa...

Arkada diz mesafesi bence ikisinde de aynı dolayısıyla arkada oturanlar için her iki araçda da sorun yok..

Cam perdesi QQ ye göre biraz daha kalın ve kaliteli geldi ama açılmadı..

Bu arada imkanı olan için her iki araçda da cam tavan olmazsa olmaz bence.. Kadjar alacak olan kesınlıkle 3bin daha verip cam tavanı tercih etmeli...

Hem mekanı sonsuzlaştırması, ferah göstermesi, ayrıca şekil olarak da arabayı daha şekil göstermesi itibariyle bence olmazsa olmaz..

Zaten cam tavana binip sonra normale bindiğinizde tabuttaymış gibi gelir :)

Tavan barı kadjarda kaporta ile sıfırlanmış QQ de ise 4-5 cm boşluk var dolayısyla daha çok görsellik ve yükseklik katmış..

İcon döşemeler deri ve kumaş karışık yapılmış.. Bu anlamda QQ ile kıyaslanmak bile hata olur

qq döşemeler çok vasat kalıyor yanında.. Ayrıca koltuklardaki kafa desteği ve yanlarındaki

deriler dışarıdan bakıldığında deri döşeme gibi müthiş güzel gösteriryor..

Motorun sesini duymak istedğimde sağ olsunlar kırmadılar çok kısa çalıştırdım ses gayet tatminkardı...

Arabanın arkasında QQ de olduğu gibi havalandırma yok, arka cam açma kapama düğmelerinde QQ de olduğu gibi ışık yok... 90-100bınlık araçta bunlar nasıl olmaz

orası da ayrı muamma..

Daha da kötüsü kaputu kaldırdığınızda hidrolik yok, çubuğu takıp öyle tutacaksınız.. Aramızda almayı düşünen hanımefendiler varsa öyle kaputu hem kaldırıp hemde

çubuğu takmaya güçleri yetmeyebilir çünkü ağır :)

Arabanın en kusursuz QQ ile karşılaştırılmayacak kadar güzel olan güzel şeyi öne led gündüz farı ve püre vusion farlar.. QQ ile kıyaslayanı Allah çarpar valla :)

Arka stoplara gelince gündüz ledler orada da dikkat çekici ve şık.. Ancak QQ de farlar daha geniş sündürülmüş uzun olduğu için arka stoplar QQ de daha güzel..

Bu arada ön koltukta oturuken şöför görüş açısı iki modelde aynı..

Genel olarak önden iki araç da yakışıklılık açısından yakın ama qq sanki 1--2tık önde.. Arkadan QQ kesinlikle bana göre çok daha şık...

Arkadan bakıldığında clio 4 ün hormonlusu gibi duruyor alacak olanlar bunu çok sık duyabilir..

5gen jantlar gri siyah karışımı olması nedeniyle kapı altındaki siyah üzerine kroma çıtalarla bütünlük sağlamış ama ben 5gen jantları çok beğenmedim.. Fransa sitesinde

kadjarın çok daha can alıcı bir jantı vardı..

Daha önce de ifade ettiğim gibi coşma mavisi (lacivert görünen ) beni benden almıştı ancak toz çizik bakımı zor olur diye o rengi elemiştim.. Bayiicanlı gören 3 farklı arkadaş da

mavinin en güzel en dikkat çekici renk olduğunu söylediler...

Bağaj çocuklu aileler için tatminkar ve kesinlikle QQden üstün.. Ayrıca arkadaki koltukların

tek düğmeyle yatması da ayrı güzel..


Kadjar görünce heyecanlanırım sanmıştım ama maalesef 2yıldan beri her yerde görmemize

rağmennn QQ daha yakışıklı bence.. Eşim de aynı şekilde QQnin önden yandan arkadan

daha güzel olduğunu söyledi... Ve maalesef biz en başa döndük..

Donanımsal özelliklerde 7inç ekran vb kadjar kesinlikle 3-4 adım önde..

Servis yedek parça konusu Nissanın en büyük sıkıntısı bu bağlamda reno çok önde..

Gelelim en fullune bence 115bin bu araca verilmez bu parayı etmez verene de saygım sonsuz

tabi..

Bizim insanımız 80-90bin renoya para verilmez diyip hemen canını sıkar adamın.. İnsanlarımızdaki

araca olan ön yargı önemli.. Örnek pejo 308 yılın aracı seçildi dizel

otamatik efsanedir, ayrıca 308deki kokpit benim diyen araçta yoktur.. Bu önyargıdan dolayı ve

bence yüksek fiyatla piyasaya girmesinden dolayı satamadı.. İkinci elde

hatırı sayılır değer kaybıda çabası...

Kadjar bu aracı satmak istiyorsa güzel bir lansmanla girmelii yoksa işi hiç kolay değil.. 1.5 dizelde ya da 1.5 dizel otamatikte rakip yokbu avantajları.. Şu an en büyük

rakip 1.6 dizel honda o da en boşu 107bin..

2aydan beri kadjar almayı bekleyen biri olarak Kadjar çok daha yakışıklı kadjarı tek geçerim

yazmayı çok isterdim.. Dediğim gibi en başa döndük.. Ya ikinci el QQ cam tavan alacağım ya da

lansman fiyatlarını görüp son kararımı vereceğim.. Allah hayırlısını nasip etsin..

Allah herkesin gönlüne göre versin umarım detaylı incelemem herkese faydalı olur..

Yorumlar icin tesekkurler. Emeginize saglik.
 
Yorumlar gayet iyi.

Çoğu noktaya katılıyorum. Kadjar'dan sonra ordaki Fluence'e, Latitude ve aşağıda 2. eldeki Megane ve Focus'a baktım.

Farklı segment arabalar olmasına rağmen tek birşey söyleyeceğim. Focus'taki malzeme kalitesi, kapıların ağır oluşu dahi Kadjar gibi bir SUV araçta yoktu.

Orta konsol Focus'ta inanılmaz iken Kadjar'ın çok daha sönüktü. Yıllardır Reno'dan başka bir araç kullanmayan biri olarak bu duruma üzüldüm.

Bunu iletmemdeki amaç sadece QQ ile kıyaslamamak. Neler yapılabileceğini başka araba ve modellerde de görerek, kendi markalarımızda bunların da olmasını sağlamak. Çok şey yazacağım ama burdaki arkadaşlarımızın yanlış anlamasını istemem. Reno kullanıcısı olarak Reno'yu baltalamak istemem ama sanırım artık ya Peugeot ya da Ford alacağım.
 
Sadik bey, sizin aceleniz var aceleniz olmasa bekleyin derim ama maglum gelenler var :), sizde dediniz gercide bende tekrarlamak isterim yeni cikan bir arabayi en az bir yil beklemek lazim piyasasi ne olur ne gibi sorunlari var gibi..
 
Geri
Üst