Alt yalıtım kaplama

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Neco59
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu işin yapılabilmesi için aracın altında bir sürü malz.sökülmesinden bahsettiler yada hiç sökülmeden arac altı kapatılan bir sürü mlz.direk üzerine yapılmasının söz konusu oldugundan bahsedildi benim kafam karıştı açıkçası.

Benım tahmınıme göre araç altına kaplatılması mantıklı birde davlumbazı söküp iç kısımlarına yapıyorlar...

diğer türlü bütün altını söküp şaseyemi atacak pütürü bu bence cok malıyetlı olur ve ben aracın bu denlı sokulmesını ıstemem...
 
Bu uygulama garantiyi bozar mi acaba ?
Sigorta da fark gibi durumlar olur mi ?

Hakikaten kokuyor mu ? Sağlık açısından zararı var mi ?

araca sonuc olarak mekanık bır uygulama yaptırmıyorsun ve bunu renaultun kendı servısındekı BIKA ESTETIK altında yapıyor...
 
Araba için en önemli konforözelliklerinin basında sürüş kabin içindeki ses sizlik. Koca fabrikalar(merseds,reno ,bmw vb. ) 500-1000tl, ye yaptırdığımız (bizim rakamIMIZ bunu daha ucuza mal ederler) bu işlemi neden üretim aş amalarında yapmıyorlar. Gerekli ve Sağlıklı olmayabilir.

Bazı araçlarda var dıye bılıyorum, belkı de pütüre bu sınıftakı araçların ihtiyacı daha cok vardır...
 
zaten en çok sesi kesen yer çamurluk içlerinin yapılması. mevcut durumda içi plastik olduğundan tekerden atılan kumlar bile ses yapıyor.

bu arada fotoğraf lar görünüyor bende.


Kadjar'da farkeden oldumu bılmıyorum ama arka davlumbazların içi halıfleks :))) dediğimiz malzeme ile kaplıdır...
 
Fotolar bende acilmadi ama bu putur davlumbazlarami oluyor.


Davlumbazlar sokuluyor, dikkat edersenız kablolar gorunuyor,
 
Kadjar'da farkeden oldumu bılmıyorum ama arka davlumbazların içi halıfleks :))) dediğimiz malzeme ile kaplıdır...

özellikle kadjar a bakmadım ama ithal araçlarım hemen hepsinde bu halıfleks dediğin tüylü kaplama mevcut oluyor zaten. tamamen fiyatlar alakalı bir durum. biraz daha ucuza olan türkiye üretimi renault araçlarda plastik oluyor, dacia gibi düşük bütçeli araçlarda o plastik bile yok :)) direkt metal şasi görünüyor.
 
benim aracta var ancak baska kadjar binmedigim icin ses acisindan farki anlayamam.
 
Merhaba,

500 TL olan sadece alt kısmı pütür kaplamadır...

Sanırım siz pütür ile seramik kaplamayı karıştırdınız yazımda...

Kaporta için seramik fiyatları İnanlar Estetikte 1000 TL'den başlıyor ve başarılı uygulama yapıyorlar...
Merhaba,
Herhangi bir yanlış anlaşılma yok ben pütürün fiyatı için yazmıştım. Pütür için ödenilen 500tl fiyat bana fazla geldi onu belitmek istedim sadece.
 
Merhaba,
Herhangi bir yanlış anlaşılma yok ben pütürün fiyatı için yazmıştım. Pütür için ödenilen 500tl fiyat bana fazla geldi onu belitmek istedim sadece.


Bildiğim kadarı ile sıkılan tüp adedine göre fıyat değişebiliyor,

Arkadaşın birisi İzmirde reno servıse 250 tl ye yaptırmıştı ama sıkılan tüp sayısı sanırım 3 veya 4 olması lazım...

ben 7 adet tüp sıktırdım,

standardı nedır ama bılemıyorum...
 
Bildiğim kadarı ile sıkılan tüp adedine göre fıyat değişebiliyor,

Arkadaşın birisi İzmirde reno servıse 250 tl ye yaptırmıştı ama sıkılan tüp sayısı sanırım 3 veya 4 olması lazım...

ben 7 adet tüp sıktırdım,

standardı nedır ama bılemıyorum...
Merhaba,
sizin uyguladığınız işlemde kullanılan nasıl bir pütürdür bilmiyorum fakat bana çok ince bir tabakaymış gibi geldi.. Benim dediğim pütürün ithal olan ve en kalitelisi bir araca 4-5 kutu gider(marka yazmadım). Boyalar yaklaşık 16-17tl'dir. Birde bu pütürü atmak için kalın iğneli tabanca almak gerekir ve bunun fiyatı yaklaşık 70 tl'dir. Bir araç için yaklaşık malzeme maliyeti 150tl civarındadır. Birde buna işçilik eklerseniz fiyat çıkacaktır. sizin resimdekinden farklı olarak kalınlık aracın kullanımına baglı olarak 10-15 mm gibi bir kalınlık yapar buda ne ses nede darbe geçirir.
 
Geri
Üst