Açı Kaydırıcı arızası Megane II 1.6 16V

açı kaydırıcıyıda değiştirdim ama sadece performans az bişe arttı yine aracım ilk çalışmada güzel çalışıyor ama motor ısınınca gec calışması devam Allah yarıdımcım olsun satacam artık

Ben bu sorundan kurtuldum :)
Ama 1 hafta kadar kafayı yedim yani , sadece bu soruna odaklandım .

Bir gün babama dedim ki , iş yerinden benzin ile gel .
BAbamda benzin ile geldi . Sonra bir süre sonra (30 dk ) gittim çalıştırdım .
Gözlemledim ki arabada sorun yok . Sorun tamamen sonradan eklenilen LPG sistemi ile alakalı .
O hafta cumartesi günü gittim LPG ciye .
Tespiti 5 dakka .

LPG Regülatörünün gaz hortumunu kontrol ettiler. LPG Manifolta gaz sızdırıyormuş .
Manifolta sızan gaz da yanma odalarında yoğunlaşıp aracın boğulmasına sebeb veriyormuş.
Ben sorunumu kökten çözdüm umarım sizde çözersiniz.
 
Ben bu sorundan kurtuldum :)
Ama 1 hafta kadar kafayı yedim yani , sadece bu soruna odaklandım .

Bir gün babama dedim ki , iş yerinden benzin ile gel .
BAbamda benzin ile geldi . Sonra bir süre sonra (30 dk ) gittim çalıştırdım .
Gözlemledim ki arabada sorun yok . Sorun tamamen sonradan eklenilen LPG sistemi ile alakalı .
O hafta cumartesi günü gittim LPG ciye .
Tespiti 5 dakka .

LPG Regülatörünün gaz hortumunu kontrol ettiler. LPG Manifolta gaz sızdırıyormuş .
Manifolta sızan gaz da yanma odalarında yoğunlaşıp aracın boğulmasına sebeb veriyormuş.
Ben sorunumu kökten çözdüm umarım sizde çözersiniz.

bene bir hafta benzinde kullandım yine yapıyor acaba benzında olsadamı sızdıryor acaba ben eksozdaki sondada şüpheleniyorum çünki ısınsınca oluyor
 
bene bir hafta benzinde kullandım yine yapıyor acaba benzında olsadamı sızdıryor acaba ben eksozdaki sondada şüpheleniyorum çünki ısınsınca oluyor
bilgisayara bağlatınca gösterir bence
 
benımde aynı sorunum var arkadaslar.... arac sabah tek marsta calısıyor ısındıgında hemen calsmıyor... KADIR BEY sızce lpgden mı????
 
benımde aynı sorunum var arkadaslar.... arac sabah tek marsta calısıyor ısındıgında hemen calsmıyor... KADIR BEY sızce lpgden mı????

Ahanda benim çözdüğüm sorun :)

Bunu anlamanızın en kolay yolu aracı benzinde kullanmaktır .Eğer benzinde kullandığınızda geç çalışmıyorsa LPG ye kabahat bulacağız .
 
elektrovana ya da açı kaydırıcı sorunu

arkadaşlar merhaba,aracım megane 2 2005.geçen yıl bu zamanlar da şimdi de aynı sıkıntıyı yaşadım.gaza basınca ya da ayağımı gazdan çekince(boşa atmamak kaydıyla)motordan bir sürtünme sesi geliyordu.geçen sene triger,egzos,motor kulağı,şanzuman denildi ama hiçbir usta yapamadı.en son bir ustamız elektro vana yağ mişörü dedi değiştirdi ses gitti ama bu sene yine aynı sorunu yaşıyorum,bu parçayı her sene değiştirmem mi gerekiyor yoksa sorun bu mu gerçekten anlamadım
 
Bende megane 2 1.6 16 valf hb bir arac var rollantide tekleme cekmeme ve gaz kesme yumulma sorunum var subaplar yanik dediler degistirdim duzelmedi simdide aci kaydirici arizali olabilir dediler arizali olmasi durumunda bu sorunlar olur mu
Not: ilk calistirmada ses yok hatta tekleme de yok sonradan basliyor
 
Bobin arızası olabilir ısınınca bobinlerin birinden kaynaklı büyük ihtimalle başıma gelmişti iki kez
 
siteye yeni üye oldum bende 2005 megane dinamik 1,6 lpğ li sahibiyim.Benim araçımıda ilk çalıştırmada bu sesin aynısını duyuyorum fakat ben triger ve komple ağır bakımını yeni yaptım okuduğum yazılarda triğer de değişmesi gerekiyor deniliyor benim açı kaydırıcım trigeri değiştirmeden değişirmi ve değiştirme yapmassam araçıma ne gibi zararları olur
 
siteye yeni üye oldum bende 2005 megane dinamik 1,6 lpğ li sahibiyim.Benim araçımıda ilk çalıştırmada bu sesin aynısını duyuyorum fakat ben triger ve komple ağır bakımını yeni yaptım okuduğum yazılarda triğer de değişmesi gerekiyor deniliyor benim açı kaydırıcım trigeri değiştirmeden değişirmi ve değiştirme yapmassam araçıma ne gibi zararları olur
O konuya şöyle bi açıklık getirelim . Triger kayışı bizim araçlarımızda 4 yıl veya 60bin kilometre de bir degişir , eğer ki triger değişiminin üstünden 2veya3 yıl geçmiş ise tekrar işçilik ücreti alınmaması için ustalar triger ile birlikte açı kaydırıcınında değişmesini tavsiye ederler çünkü hem işçiliği zahmetlidir hemde işçiliği yüksektir .Triger yeni değiştiyse tekrar değişmesine sebep yoktur.

İkincisi açı kaydırıcının sesi videodaki aşamaya gelmişse değişmesi gerek. Kullanılmaya devam edilirse bir gün araç hiç çalısmaz yolda kalırsınız çekici vs derken daha yüksek meblalar ödersiniz.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Geri
Üst